hai assalammualaikum

Zero Juara Maharajalawak Mega 2014 - Pembukaan pentas Maharajalawak Mega yang sangat awesome..semua penonton terjua dan tak sabar nak tengok persembahan daripada peserta..berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil..memang meriah..masing-masing ade fans masing-masing..Tema malam ni bebas dan muzikal...

Setiap peserta dah buat yang terbaik..bocey semakin merundum nampaknya..malam ni nad perhatikan zero dan sepahtu..kedua-duanya memang hebat..tapi yang mengelakkan hati ni bila tengok Zero..hehhe..tahun lepas merkea tersigkir awal..mungkin kerana kurang lawak dan bahasa sabah yang pekat mereka membuatkan orang kurang gelak..tapi tahun ni mereka dah tunjuk mereka memang lawak dan berkebolehan...tekaan nad betul dekat entry SINI...Hehhee..

Keputusan Maharajalawak Mega Akhir 2014







Juara: Zero – rm500,000 dan trofi
Tempat kedua: Sepahtu – rm250,000 dan trofi
Tempat ketiga: Nabil – rm150,000 dan trofi
Tempat keempat: Shiro – rm50,000 dan trofi
Tempat kelima: Bocey – rm15,000 dan trofi

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. tak tengok pun malam tadi. hari ni gigih cari yang online. hahah

    ReplyDelete
  2. tahniah buat zero. moga niat baik mereka dapat dilaksanakan.

    dah tahniah juga buat sepah2
    nabil paling untung

    nur inani di mana-mana ada rupanya hehe

    ReplyDelete
  3. Diaorang ni memang lawak..muka pun dah lawak..heheh

    ReplyDelete
  4. xtengok... mesti best kan. dah tido mlm td. huhuhu... :(

    ReplyDelete
  5. Kita tadak astro hehehe ..Tahniah ZERO ..

    ReplyDelete