hai assalammualaikum

Gel Amani Berkesan Membantu Sakit Lutut, Sendi Dan Urat Saraf - Sakit lutut,sendi, urat saraf dan sakit-sakit lain bukan je orang tua alami, sekarang orang muda pun ada yang kene. Kalau duduk sahaja pun sakit lutut, kalau banyak bergerak pun sakit lutut..macam mana tu.?.macam nad sendiri, sekarang pregnant, bawak perut yang semakin membesar, berdiri lama pun tak boleh, nanti jap lagi sakit lutut, sendi..uish macam-macamla..kene buat kerja slow-slow..Lepas tu abang nad perkenalkan satu produk ni..memang terbest la weii..nak pakainya pun senang..sekarang seluruh keluarga nad guna produk ni..


Produk Gel Amani yang membantu kepada mereka yang mengalami masalah sakit lutut,sendi dan urat saraf. Siapa-siapa yang ada msalah sakit sendi, urat, sakit lutut atau gout hah nad syorkan pakai produk Gel Amani ni. Kenapa?? Sebab nad sendiri pakai..kalau bagus memang nad syorkan korang pakai la..Gel Amani diperbuat daripada DMSO iaitu sejenis bahan semulajadi dari getah pokok pine. Bagi mak ayah, atau anda sendiri yang mengalami sakit lutut disebabkan pelincir dah berkurangan, jangan risau!! Gel Amani dapat membantu kerana ia menggalakkan penyembuhan keradangan dan kerosakn tisu dengan meresap terus ke kulit.



Pakai Gel Amani ni senang je..rupanyan macam Ammeltz Yoko-yoko..cara pakai pun sama..just pakai rata di tempat yang sakit tu, tiga kali sehari, ia akan bertindak meresap masuk ke dalam otot dan Tulang. Penggunaan yang berterusan akan membantu menghantar darah yang mengandungi segala zat yang diperlukan untuk memasuki ruang-ruang kosong yang cedera untuk proses penyembuhan. Bestnya masa nad pakai, rasanya sejuk je..lepas tu kadang-kadang terus terlena sebab sedap..hahahhaha..Insyallah dalam masa 7 hari akan merasai perbezaannya.


Abang nad sendiri yang mengalami kecederaan dan melakukan pembedahan jenis PCL bahagian lutut kiri otot..dia ni dulu eksiden jadi kesannya sampai la sekrang. Selalu bahagian lutut tu sakit dan lenguh. Dan kerap buat injection untuk masukkan Gel Untuk Pergerakan yang selesa dan mengurangkan kesakitan. Lepas je dia pakai Gel Amani ni, dia dah semakin sembuh dah tak perlukan injuction..sekarang dia dah boleh aktif macam dulu. Alhamdulillah..



Hah memang bagus kan..lagi-lagi bulan puasa ni, nak bagi mak ayah kita solat dengan tenang tanpa sakit lutut, bolehla belikan Gel Amani ni. Anak-anak mesti berusaha nak tengok mak ayah sihat je kan..Bagi mereka yang ingin mendapatkan Gel Amani yang berkesan ni bolehla
contact 0123170752 di facebook Baiza Johari Shop. COD area klang&shah alam.
free prostage


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. Macam nak je 1. Turun naik tangga buat sakit lutut akak ni Nad. Hehe...

    ReplyDelete
  2. Bagus ni.. Patut cuba sapa yang ada masalah lutut..

    ReplyDelete
  3. Lutut saya pn macam macam dah ni..boleh try nanti

    ReplyDelete
  4. Hello semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

    Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    country:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

    Salam kepada anda semua.

    ReplyDelete