hai assalammualaikum

Tiket Percuma Ke Zoo Negara Pada 23 Ogos & 3 September 2015 - Tempat paling best dan menarik untuk bawa anak-anak ialah di Zoo Negara..hehehe...dari kecik sampaila ke tua, kalau pergi sini memang best, sebab banyak haiwan yang ditunjukkan. Masa ni la nak kenalkan anak-anak denagn binatang depan mata sendiri kan. Berita gembira untuk korang yang nak bawak anak-anak berjalan hujung minggu ni ke Zoo Negara...ade tiket percuma nak bagi dekat pengunjung ni.. Promosi ni hanya pada 23 Ogos dan 3 september je tau..jangan lepaskan peluang..!!! 


Sempena sambutan hari lahir dua panda comel ni..iaitu Xing Xing & Liang Liang, pihak Zoo Negara akan memberi tiket percuma kepada  
1) kanak-kanak yang berumur 12 tahun dan ke bawah sahaja
2) mereka yang lahir pada 23 Ogos 2015 tak kira kanak-kanak atau dewasa
3) bawak mykad, mykid or passport
4) tiket free ni tak termasuk tengok panda..panda tu bayar lain.. 

Ada juga tiket online yang boleh anda boleh dapat dengan potongan 10%, 
1) Beli je tiket online untuk orang dewasa, dan claim percuma tiket kanak-kanak boleh amik di kaunter tapi untuk bawa 12 tahun sahaja.
2) Setiap seorang kanak-kanak MESTI ditemani 1 tiket dewasa
3) Tidak termasuk panda.


Untuk anak-anak yang bawah 3 tahun boleh masuk secara percuma pada bila-bila masa..best dakk.. kalau tak paham korang boleh call pihak zoo negara..

Lebih lanjut boleh pergi ke 
instagram: @zoonegaraonlineticket




Memandangkan Zoo Negara dekat dengan rumah nad, dah lama tak jejak Zoo Negara ni, ahad ni akan ku terjah..hehehe..macam mana rupanya..still samakah..jom korang sama-sama pergi ahad ni..kot-kot terjumpa kan..say hai-hai la..hehehhe..
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. wahh untung spe yg dekat ..boleh pergi

    ReplyDelete
  2. Saya wakil dari syarikat MyKad Smart Shopper yang sah. Zoo Negara juga adalah sebahagian dari merchant MyKad Smart Shopper (MSS). Dapatkan rebat tunai 10% dari harga tiket apabila anda mendaftar mykad anda dlm program MSS di SINI dan bayar serta tunjukkan mykad di kaunter redemption.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2