hai assalammualaikum



Pengantin Lelaki Kawan Sekolah - Sebelum apa-apa nak ucap pengantin baru sepupu. Tahniah sebab dah jadi isteri orang. Semoga menjadi isteri yang solehah dan bahagia sehingga jannah. Maaf ler, nad tak datang masa akad nikah, ade program haritu..hehhee..apa-apa pun semuanya dah selamat kan..alhamdulillah..ni la sepupu nad, umur dia bawah nad tapi tak tau berapa..hahahaha..kerja nurse.



Nak dijadikan cerita masa diaorang bersanding ahad lepas, baru perasan pengantin lelaki. Masa diaorang bertunang nad datang tengok sepupu bertunamg, tapi bakal laki dia tak datang. Jadi tak tau la macam mana rupa bakal lelaki dia tu..tup-tup masa berarak, " lor ni kawan sekolah aku ni".. dia ke suami ina".. hahaha..gitu kau..


Nama pengantin lelaki rijal. Kitaorang dulu pustakawan sama-sama. Ala jaga library tu. Time sekolah menengah..hehhe..memang die baik,elok,sopan pun budak ni..hahahha..sekarang dah jadi sedara la kita ye..

Apa-apa pun selamat berbahagia..cepat-cepat dapat baby..hehehe..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. sweet je muka pengantin :)
    Tahniah & Selamat Pengantin Baru :)

    ***

    singgah sini join GA menang RM 200 :)

    http://emyyyyemyyyy.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  2. kenduri selalu je jdi tempat reunion.. kih3

    ReplyDelete
  3. wahhh simplenya.. bagus buat kenduri camni :)

    ReplyDelete
  4. alhamduLILLAH dan tahniah.. semoga kekal hingga ke syurga.. :))

    JOM FOLO saya

    ReplyDelete