hai assalammualaikum


Maharaja Lawak Mega 2016 - Malam ni, start dah rancangan Maharaja Lawak Mega 2016 yang terbaru. Banyak yang terbaru malam ni. Gabungan pelawak daripada kumpulan yang berbeza dalam sebuah kumpulan baharu membawa kelainan. Ada yang nad kenal dan ada yang nad tak kenal pelawak ni. Terbaiknya ada ezad penyanyi tu masuk sekali..hahaha..dan dua orang solo yang nad jarang nampak di kaca televisyen..ermm..nak tau best ke idok MLM 2016 kali ni, kenala layan.

MLM 2016 menampilkam 15 peserta dan bakal bersiaran selama 14 minggu pada setiap hari Jumaat pukul 10 malam. Disiarkan di saluran Astro warna  132 dan Mustika HD 134.


Senarai peserta:
1) LOL (Tauke / Angah / Ajak Shiro)
2) JORAS (Joey / Syuk / Rahim)
3) ENJEN ( Raja Azri / Yus (Skool Of Lawak)/ Acong Sweetchild)
4) BOCEY (Achey / Fad / Abam)
5) SHAKE (Amir / Bell Ngasri / Mie)
6) SAYWHO (Vicha / Bocil Bancin / Agus)
7) BORA (Isa / Yan / Mamat)
8) PUTEH (Mamak / Ali)
9) CHILOK (Chiwan / Achok / Kamal)
10) XOLA (One / Chot / Wan Wala)
11) AWOK ( Filzah / Ain / Ayie)
12) CHAM (Azrul / Along)
14) BOS (Ajo Mamu / Abu Mamu / Ezad Lazim)

13) REZA MUKMIN (Peserta Solo)
15) KAVIN JAY (Peserta Solo)



Para juri pun dah baru..semuanya best-best jugakla..Semuanya cantik dan hensem..hehhe..lagi-lagi sorang tu yang ditaja 25 juta perkahwinannya..Juri yang mengadili MLM 2016 kali ni ialah Ziana Zain, Bunga Cinta Lestari, Najeeb Ali dan Shaheizy Sam. 

Ni pertama kali diaorang semua jadi juri, lagi-lagi sam. Tugas sebagai pengkritik bukan mudah ooo. Untuk minggu pertama semua buat yang terbaik

Tagline untuk bagi markah pun dah lain..takde bintang-bintang dah..sekarang guna HaHaHaHah...


Hah jomla tonton sama-sama ye..
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. Minggu ni kumpulan Xolo syok...awesome...lokmanamirul.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. event Maharaja Lawak Mega 2016 sangat dapat menjadi peluang bagi sang pemilik bakat menjadi pelawak menjadi semakin eksis di dunia lawak dunia....aaaamiiin

    ReplyDelete
  3. Wah ada my fav artis jadi juri la..kena tgk ni

    ReplyDelete
  4. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete
  5. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete
  6. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2