hai assalammualaikum



Batook Ori Hilangkan Bengkak Di Leher - Haritu nad rasa leher nad sakit sangat. Tak boleh pusing ke kanan. Nad belek-belek leher, rupanya ada bengkak dekat situ. Kalau ditekan memang sakit. Macam nak jadi beguk ye orang panggil. Ala kalau dulu, orang akan bagi ubat warna ungu tu. Hah!!! tau kan..

Nak pusing kanan tak boleh, sebab bengkak tu belah kanan. Nad picit-picit lagi la sakit. Tersalah tidur ke apa ni. Yela jaga anak, kadang kalau dah penat sangat, tidur kita pun dah tak betul.

Lepas tu nad terfikir, ada ubat batook ori. Ubat batook ori ni nad gunakan untuk baby fariza sebagai minyak telon dia. Alhamdulillah, dia serasi dengan minyak tu. Nad ada buat entry dekat SINI. Jadi nad terfikir nak sapu minyak batook ori dekat leher bengkak nad tu.

Batook ori ni sapu je..bukan diminum..hehe.nad pun sapula dekat tempat bengkak tu. Selepas 3 hari nad sapu, alhamdulillah nad tengok bengkak tu dah takda. Wah!! Berkesan betul batook ori ni. Hilang dengan hanya sapu sahaja.

Semenjak tu nad beli batook ori banyak-banyak untuk simpan stok..hehehe.. kalau korang nak beli, boleh beli dengan kak aliah ni. Contact no. 0132536985
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Nak kena beli ni.. Simpan dalam bilik.. Senang nanti kalau ada apa2 hal

    ReplyDelete
  2. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete