hai assalammualaikum


Kedai Edibee Menjual Pelbagai Jenis Manisan Dan Keropok - Semalam nad pergilah ke Tesco MRR2 Ampang. Biasalah, tu la tempat shoping selalu sebab dekat dengan rumah..hahha. Pergi sana nak beli pampers dan barang lain. Masuk je Tesco nampak satu kedai ni, mungkin baru buka kot. Sebab sebelum ni, kedai kasut. Mula cadang taknak masuk, nak cepat kan..tapi tertarik jugak nak masuk..haha



Masuk je kedai tu, macam-macam ada. Gula-gula ada, keropok ada, sotong kering ada, mashmallow pun ada weii..



Dah tengok semua apa yang ada, dan nad pun beli marhmallow, dan sotong kering.



Dulu tak suka marhmallow, tak pernah makan pun..hahha..lepas tu pergi kenduri kawin dapat goodies dalamnya biskut diletak mashmallow pastu disalut dengan coklat..rasanya sedapp..aunmm..lepasbtu dah suka sangat dengan marshmallow ni. Makan macam tu pun sedap..tapi nad makan dengan coklat delicia..sedapp...


Bestnya bungkusan Edibee ni jenis tarik lekat tu. Bila dah taknak makan terus tutup..tak perlu simpan dalam bekas..senang.


Ni sotong kering dengan gula..aumm..dap-dap..



Baru tau ade kedai macam ni..sebenarnya dah banyak cawangan  dia..hahhaa..pasni rasa lain pulak.. fariza la suka..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

17 comments so far,Add yours

  1. dah banyak kedai- kedai macam tu dah kat mana2 mall...amboi si kecik tu..bukan main lagi dia...

    ReplyDelete
  2. Geram pulak tengok kedai tu... tapi lagi geram tengok pipi dak kecik tu .... awat hang comey sangat fariza?? haha

    ReplyDelete
  3. tggu fariza bsr sikit lg dia lak tarik mommy pi kedai gitu..hikss :p

    ReplyDelete
  4. Rasanya dari tahun lepas (2015) lagi dah ada kedai ni. Sebab aku pun biasa beli gula2 kat sini

    ReplyDelete
  5. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    (1) Nama Penuh
    (2) Alamat Penuh
    (3) Negara
    (4) Umur
    (5) Pekerjaan
    (6) Beritahu nombor telefon
    (7) Seks:
    (8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
    (9) Tempoh Pinjaman

    Email kami di: mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com
    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete
  7. Anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana keadaan huru-hara kewangan atau adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Anda memerlukan pinjaman untuk memulakan secara kecil-kecilan yang bagus dan perniagaan sederhana? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank-bank tempatan dan institusi kewangan lain? pinjaman kami juga diinsuranskan untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan, termasuk: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, pinjaman kereta, pinjaman hotel, pinjaman pelajar, pinjaman peribadi, pinjaman Pembiayaan Semula Rumah dengan kadar faedah yang rendah @ 2% kepentingan untuk individu, perniagaan dan syarikat. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan memiliki rumah impian anda dan juga dengan skim pinjaman secara keseluruhan. Pihak yang berminat boleh menghubungi kami melalui e-mel: MAGRETJAMES321@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  8. Hello, Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
    tekanan saya membiayai atau memerlukan dana untuk memulakan anda sendiri
    perniagaan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar
    bil-bil anda? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan mempunyai
    kesukaran mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan lain-lain
    institusi kewangan? Saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa tawaran pinjaman
    pada kadar faedah yang rendah 2%, jika anda berminat untuk mendapatkan
    pinjaman daripada kami, sila hubungi kami melalui e-mel: (AUGSTINEJUNIO@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  9. TESTIMONI CARA Saya DITERIMA PINJAMAN MY

    Hello semua orang, saya tahu bahawa yang tidak sopan bagi saya untuk menghantar kira-kira saya
    pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini dalam talian tetapi saya merasakan bahawa mereka
    terbaik untuk membiarkan orang lain tahu di mana dan bagaimana anda mendapat kejayaan kewangan anda
    dari terutamanya apabila kita mempunyai banyak seluruh agensi-agensi pinjaman yang palsu dalam talian
    menyamar menjadi legit, saya jennifer dengan nama, awal tahun ini, saya telah menghadapi
    krisis kewangan, .my perniagaan susut bahawa saya terpaksa menjual kereta saya dan tanah saya jadi saya boleh
    membayar pekerja saya dan mengimbangi bil saya sehingga satu hari, i adalah semakan sibuk
    Iklan dalam talian dan saya mendapati syarikat dan saya memutuskan untuk cuba jika kejayaan akan
    keluar dari kesusahan-Ku, i tidak mempercayai ia kerana saya telah
    diberitahu oleh kawan-kawan saya bahawa semua pemberi pinjaman pinjaman dalam talian adalah penipuan, saya mengambil keputusan untuk mengambil
    langkah berani dan saya diberitahu oleh syarikat yang i akan menerima pinjaman saya di 24
    jam dengan kadar faedah 2%, ia semua suka impian untuk saya seperti dalam 12-24 jam akan datang, saya telah menerima
    pinjaman saya daripada Encik PATRICK hari ini i am seorang lelaki kerana akhirnya impian saya menjadi melalui, i mengimbangi saya
    bil, meningkat ladang dan kepalaku telah disimpan di atas air i amat gembira dan
    i Nasihat semua orang di antara kamu yang kewangan lemas kenalan
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM) Patrick
    Pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan memberi keterangan.
     Semua terima kasih kepada Encik Patrick
    PINJAMAN LTD sekali lagi menghubungi melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Perhatian Kepada Orang Awam,

    Adakah anda memerlukan pinjaman? jika ya Kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah yang rendah sebanyak 3% dan dengan tidak ada pemeriksaan kredit, kami menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman penyatuan hutang, modal teroka, pinjaman perniagaan, pinjaman pendidikan, pinjaman rumah atau "pinjaman bagi apa-apa sebab. Walau bagaimanapun, kaedah kami, menawarkan peluang untuk menyatakan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu, e-mel anda: elenanino0007@gmail.com

    Ini memberikan peluang yang sebenar untuk mendapatkan dana yang anda perlukan anda! jika kenalan berminat melalui e-mel: elenanino0007@gmail.com

    Selamat sejahtera
    Puan Elena
    Email: elenanino0007@gmail.com

    ReplyDelete
  11. (VICK MARA LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello am Puan, merit harapan, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana2 yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang benar,
    Mrs: merit Hope
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. Tuan Nyonya
    Terutama di seluruh dunia, Anda perlu pinjaman uang antar individu untuk mengatasi kesulitan keuangan akhirnya memecahkan kebuntuan diprovokasi oleh bank, oleh penolakan file aplikasi pinjaman Anda. Kami adalah jaringan ahli keuangan swasta mampu membuat pinjaman untuk jumlah yang Anda butuhkan dan dengan kondisi yang membuat hidup Anda lebih mudah. Kami dapat membantu Anda dalam bidang berikut:
    Keuangan *
    * Home Loan
    * Investasi Pinjaman
    * Auto Pinjaman
    * Konsolidasi hutang
    * Line of Credit
    * Kedua Mortgage
    * Akuisisi kreditan
    Anda terjebak, Bank dilarang dan Anda tidak mendapatkan manfaat dari bank atau Anda lebih baik memiliki sebuah proyek dan membutuhkan pembiayaan, kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, uang untuk berinvestasi pada bisnis. Sementara kami siap melayani anda untuk aplikasi pinjaman pribadi Anda dari € 500 sampai € 10 juta untuk masing-masing tertentu dapat membayar tingkat bunga 1,5%. Kami berada dalam posisi untuk memenuhi peminjam kami dalam waktu 12 jam sejak diterimanya permohonan mereka.
    Silahkan hubungi kami untuk lebih jelasnya;
    dangotegrouploandepartment@gmail.com
    dangotegrouploan.wordpress.com

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum
    Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    ReplyDelete
  14. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda membutuhkan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} adalah Disini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi di properti, proyek / bisnis dan juga memberikan 100% penawaran untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, kepada orang-orang yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, pengangkut, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi atas apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga bisa menghubungi kami dengan cara BBM pin (DB5121C1) kejujuran kepercayaan dalam pelayanan kami
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete

  15. Do you need a financial help? Are you in any financial crisis or do you need funds to start up your own business? Do you need funds to settle your debt or pay off your bills or start a good business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital services from local banks and other financial institutes? Here is your chance to obtain a financial services from our company. We offer the following finance to individuals-
    *Commercial finance
    *Personal finance
    *Business finance
    *Construction finance
    *Business finance And many More:
    and many more at 2% interest rate;
    Contact Us Via Email:bullsindia187@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda memerlukan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} ada di sini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi pada properti, proyek / bisnis dan juga memberikan penawaran 100% untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, untuk mereka yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, operator, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi pada apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga dapat menghubungi kami melalui pin BBM (DB5121C1) dan Anda semua bisa menghubungi kami tentang bagaimana kepercayaan nomor (+393511318582) jujur ​​pada layanan kami.
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete
  17. Halo,

    Adakah anda mencari pembiayaan perniagaan yang boleh dipercayai? Kami sedang menyampaikan pembiayaan yang selamat kepada individu yang memerlukan pinjaman segera untuk Mula-mula, membayar hutang, Perniagaan tahap pertumbuhan pada kadar 2% di semua negara di dunia.

    Tulis kepada kami dengan segera untuk mendapatkan pembiayaan / pinjaman.

    E-mel: Limesassetmanagers@gmail.com
    Laman web korporat: www.limeassetltd.co.uk

    John Pratt
    Pengarah
    Pengurus Aset Limes.

    ReplyDelete