hai assalammualaikum

Tahniah Shaheizy Sam Dan Shatilla Melvin - Uitt buzy bebenor ni..cuti sakan sangat ni..sampai terlupa pasal majlis hero kesayangan ni. Alhamdulillah, dah selamat Shaheizy Sam dan Shatilla dijabkabulkan. Jarang dengar gosip pasal diaorang, tup-tup kawin..Ada orang cakap shatilla tu sama muka macam nad..haha..ku terima..kihkih..kan kat dunia ni ada tujuh rupa, jadi salah satu rupa den adalah artis..huhu...Ada buat entry pasal tajaan perkahwinan mereka sebelum ni. Dan kelmarin masanya dah tiba.

Majlis pertunangan dan malam berinai.




Oo diaorang bertunang dulu dan esoknya bernikah. Senang kan gitu, takyah tunang lama-lama. Artis ni kan mmacam-macam kang tunang lama-lama takut putus pulak. Jadi buat sekali arung. Kelmarin pasangan ini dieaikan dalam satu majlis pertunangan yang meriah dengan kehadiran ahli keluarga  dan sanak- saudara terdekat kedua-dua belah pihak.




Sangat cantik, sama padan, memakai baju dan seluar songket berwarna ingu cair, Syatilla nampak sungguh manis. Memang meriah. Dua-dua dah artis..

Majlis pernikahan






Semalam merupakan hari pernikahan mereka. Alhamdulillah dengan sekali lafaz je Sam dah jadi suami kepada Shatilla. Berdegup masa ni tau dak. Kalau lelaki ucap banyak kali ka..tersilap kata ka..hahaha..macam nad pulak neves. Sam menyerahkan mas kawin sebanyak RM10,082.

Pihak perempuan menerina tujuh dulang hantaran berbalas sembilan kepada pihak lelaki. Kedua-duanya nampak cukup segak dan manis dengan pakaian serba putih tu. Putih ni suci dan murni. Heheh..jom layan kan gambar.





Selepas selesai sesi air batal sembahyang, boleh pulak shaheizy sam sesak nafas dan pengsan..weii siapa tak cuak weii..baru nikah dah pengsan. Rupanya tu prank yang dibuat sam untuk sambut hari kelahiran isterinya..Aww..sweetnya..tapi jangan buatain-main..mau isteri yang pengsan kang.

Tahniah kepada shaheizy Sam dan Shatilla kembarku..hahaha..semoga bahagia sampai ke anak cucu. Moga terus berkekalan.

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Haha.. Kelakar jugak. Kalau Cikla mau pengsan sama... Haha.. Btw, Slmt pengantin baru keduanya.. MOGA kekal hingga ke jannah..Amin..

    ReplyDelete
  2. Bw n do follow blog ni
    Tahniah untuk kembar nad? Sha n sya berkahwin bukan dlm astro ye... tahniah...

    ReplyDelete