hai assalammualaikum

Ikea Tempat Ilham Dekorasi Rumah - Bila masuk ikea je, mesti mata terjuling tengok dekorasi diaorang buat. Cantik-cantik semuanya, barang nampak teratur. Macam-macam perabot ada, yang unik dan menarik. 


Nad dengan Mr Mafia kalau pergi ikea mesti ada sebab, iaitu nak cari barang untuk rumah. Selalunya tengok-tengok dulu barang tu, tak beli terus sebab takde duit lagi..hahaha. Nad pulak suka tengok dekorasi, nak buat macam tu 100% tak mampu, kami bukan orang kaya..haha..jadi cari ilham macam mana nak susun rumah sama macam dekat ikea dengan kos yang rendah.


Feling-feling macam dekat rumah sendiri..huhuhu..


Kali jalan dengan ada sekali baby fariza. Senang je bawak dia ni, tak meragam, suka tengok keliling, lepas time dia, tido jela dia..hahaha..bila dah bawak baby fariza ofkos, akan cari barang baby. Memang tengah cari almari baju baby untuk fariza. Sekarang masih guna bakul merah tu lagi. Nad suka almari yang ade siap gantung, dan almari tu memang sampai dia besar..haha..jimat ok.


Satu hari fariza akan ada bilik sendiri..hehehe..

Sikit-sikit kumpul duit nak jadi kan rumah sekarang seperti rumah yang diidamkan..insyallah.


Sampai sini tak lupa nak makan meatball ikea..hehehe..tak tau kenapa, sedap sangat meatball dia ok. Macam ketagih..sekali beli ada 15 ketul, memang cukup kenyang.



Nampak kerakusan tu..huhuhu..ok lain kali datang ikea lagi..hehehe.. 
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. waaa seronok la..tp lenguh aih tgn dukung anak.n

    ReplyDelete
  2. ikea tema tberhantu,hantu gigit duit hahahhaa

    ReplyDelete
  3. suka tgk brg ikea tp xpndai nk membeli. byk sgt pilihan..

    ReplyDelete