hai assalammualaikum

Long Cardigan, Gaya Fesyen Terkini - Setiap masa pasti ada fesyen terbaru yang akan keluar. Ada macam-macam jenis pakaian bila kita tengok orang jual tidak kisahla di facebook atau instagram. Bila cantik mulala berkenan nak beli. Tapi kalau hipster sangat..alamat kene viral la baju tu..hahaha..Kalau nak berfesyen, biarlah berpada-pada. Pastikan pakaian masih menutup aurat dan cantik dipandang..


Salah satu pakaian fesyen terkini ialah Long Cardigan. Long Cardigan atau cardigan labuh menjadi pilihan nad. Sebab apa, sebab long cardigan ni boleh dipakai dengan apa cara sekalipun. Lagi satu, nad suka dengan cardigan sebab, kebanyakan baju nad, berlengan pendek dan singkat. Jadi kalau nak cepat siap, macam pergi kedai ke, pergi cuci baju ke, amik je cardigan dah terus siap. Sambil-sambil tu nampak stailista la kan..hahhaa walaupun pergi ke kedai. Gbar atas masa nas tengah mengandung..hehehe

Nad memang banyak koleksi cardigan ni, tapi semua jenis pendek. Nak tambah koleksi cardigan jenis lain pulak la kan. Bila ternampak cardigan labuh ni kat media sosial mulala tertarik nak beli. Tapi mahal ya ampunn.. Jadi haritu makan dekat tesco, habis makan jalan-jalan usha tempat pakaian. Ternampakla cardigan labuh polkadot ni. Harga pun berpatutan dan murah. Jadi cakap manis-manis dengan mr mafi, dan akhirnya dapatla baju ni..hehee


Walaupun nampak macam baju tidur je..tapi bila dipadankan dengan pakaian yang betul, nampak cantik dan anggun. Pemakaian cardigan labuh kini menjadi trend dalam kalangan remaja kerana rekaannya yang labuh hingga ke buku lali dan selesa digayakan ke mana sahaja. Macam yang ni nad pakai jeans dan tshirt lengan pendek. Hanya sarung cardigan labuh polkadot ni, dah nampak stailista macam cik ta ok..hahaha..nampak lebih matured. Yela dah jadi mommy, nak bergaya itu mesti..takdelah nampak mak-mak sangat kann..masih anak dara gitu.


Yang ni pulak cardigan labuh bercorak. Cardigan ni daripada milkwithlove. Sesuai untuk.nad yang menyusu baby. Nak menyusu anak pun kene pakaian elok..haha..Nad suka sebab kainnya yang tak panas dan lembut. 

Cardigan labuh bukan sahaja untuk wanita berhijab, tetapi juga sesuai untuk semua wanita daripada pelbagai kaum dan umur untuk tampil lebih elegan dan bergaya di hadapan umum. Satu lagi fesyen yang nad mula terokut ialah seluar palazo..hah nanti nad update entry ok..hehe..



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. Tertarik tau kak juju tgk nadia pakai long cardigan tu...lawa sungguhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. sekarang ni mmang bnyak orang pakai long cardian . hehehe

    ReplyDelete
  3. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Selamat siang

    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
    BBM: D8633B93

    ReplyDelete