hai assalammualaikum

Sambut Anniversary Dengan Sederhana Hanya Di Pizza Hut - Hah!! Petang tu tiba-tiba mr mafia cakap " sayang nak makan luar tak".. eheh...eheh..walaupun tak sihat, batuk, tetap nak keluar..hahahah. Bila mr mafia cakap macam tu terus tersenyum, cakap " nakkkkk".. sebabnya tak payah masak, tak payah cuci pinggan..kihkih..mula-mula dia suh order je sebab anak dengan isteri tak sihat, tapi si isteri nak sangat keluar..jadi keluarla..ala..tu pun pergi dekat je dengan rumah..mana lagi TESCO laa...huhu.


Makan dekat Pizza Hut Tesco Ampang. Sampai je, order yang set harga RM36..Apa.yang ada dengan RM36, ada pizza, ada sup, roti, air, dan spageti. Perasan kan or, or tu..maksudnya kene pilih slaah satu. Jadi nad amik yang pizza dengan spaggeti. Hah!! Tu tak termasuk gst, charges apa-apa dua nak charges..hahaha..takpela yang bayar mr mafia..hehehe..lagipun dah lama tak makan spageti..oh lupa ada aiskrim lagi..


Dulu sambut berdua, sekarang sambut dengan si bulat ni..hehehe..dialah paling over bila nampak makanan..





Ok telan air liur tengok menu. Nak cakap ni, disebabkan pilih yang spageti dan pizza, jadi pizza dapat yang saiz kecik je..ok cukup untuk kami berdua..kenyang jugak.


Alhamdulillah kenyang, anak pun seronok je tengok mommy dan daddy dia makan..hehhehe..sebagai upah, masukkan dia dekat kereta mainan berbunyi ni..hahaha..


Dia memang, relaks je, pegang stereng tu kuat dah..suka dia kereta tu bergerak..pelik sekejap..hehehe..

Terima kasih husband untuk makanan ni semua.always love you walaupun bercakaran selalu..hahahhaa..nak tambah adik untuk fariza..tunggu fariza besar dan tak susu badan..hehehe..
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Selamat ulang tahun perkahwinan semoga terus sihat dan berpanjangan bersama. amin~

    ReplyDelete
  2. dak bulat tu pun makan pizza ke?/heheh

    ReplyDelete
  3. Selamat ulang tahun perkahwinan..!!!

    Menitik ja air liuq baby tu tak sabaq nak rasa pizza. hehehe

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2