BURGER SYOK MCDONALD, SYOK KE??

in , , by Nadia Johari, 23:04:00
hai assalammualaikum


Burger Syok Mcdonald, Syok ke?? - Haritu balik dari kampung, malam tu lapar sangat. Jadinya singgah la Mcdonald. Tengok banner ada burger baru yang dikeluarkan. Wah.. Mcd, banyak betul keluarkan burger baru..Haritu baru sahaja keluarkan Burger Rio sekarang Burger Syok pula. Kalau burger memang Mcd la paling sedap. Jadi nak cubala burger baru ni kan.


Kotaknya comel je. Kampung boy punya cerita. Nad layan je cerita ni. Tengok iklan diaorang ada bubuh cili, jadi nad fikir mungkin pedas dia sama macam burger sebelum ni. Pulak tu namanya Burger Syok, betul ke dia Syok bila di makan..huhu..Beli ni sekali dapat Air Frozen Anggur dengan Air frozen Pepsi tak silap.



McDonald Burger Syok menampilkan paha keseluruhan ayam panggang yang mempunyai kelembutan apabila dimakan. Ditaburi dengan sayur-sayuran segar dengan sos Syok yang pedas dan diapit di antara roti bakar bun biji bijan hitam & putih. Baunya yang sedap menusuk ke hidung, membuatkan tak sabar nak makan dia.

Rasanya biasa je rupanya..hahaha. Tak pedas macam Burger Rio..Rasa ayam dia pun tak macam ayam dipanggang..ermmm..Mr mafia pun cakap tak berapa sedap..Maknanya, Tak Syok!!!..Takpela yang penting dah rasa..

Korang cubalah rasa ye..huhuhu..lidah masing-masing lain..
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. kita suka burger king hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. alaaa.. ada sayur.. tak nak try la.. hahaa

    ReplyDelete
  3. Ok nanti akak try...ritu dah lalu nak cuba terlupa plak hahahha...nak tgk tekak akak cakap apa hahahha syok ke idok

    ReplyDelete
  4. ada sayur tu yg best . cukup khasiat ...

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS