hai assalammualaikum

Namaku Di Maldives - Dah lama perhati pulau ni, cantik sangat. Dengan airnya yang biru, bersih, cantik. Tengok gambar pun dah tenang jiwa. Kalau dapat pergi, alangkah seronoknya..Walaupun dekat Malaysia ada pulau macam ni, tapi tempat sebenar lagi menarik perhatian..hahhaa..kalau dapat pergi memang senyum sampai ke telinga, pastu melompat tak sudah..hehee..Nak pergi sini kena cukup duit, sebab bukan murah nak pergi sini..melainkan masa tu tengah ada offer tiket..kira beruntungla..


Korang mesti tau tempat apa kan..Tengok tajuk pun dah tau..Semestinya Maldives. Tengok kawan-kawan pergi seronok sangat. kalaulah gamabr boleh masuk, dah lama masuk..Sebenarnya nak bagitau, yang nama kita dah sampai dekat Maldives..hahahhaa..Jauh betul nama kita dah sampai sana..Untung kau nama..Tuan punya nama juga tak sampai-sampai. Mampu tengok nama je dekat situ. Takpe, bila nama dah kat situ, mana tau satu hari akan sampai sana. Terima kasih Abang Fadli, paparkan nama kita di Maldives..Nadia Johari, itulah nama ku..tapi ada lagi nama penuh..hhehe..

Maldives, nama rasminya Republik Maldives, adalah sebuah negara pulau mengandungi gugusan kepualaun terumbu karang yang terletak di lautan Hindi. Terdapat 26 terumbu diwartakan sebagai wilayah yang mengandungi 1192 kepualaun kecil. Namun begitu, hanya kira-kira 200 pulau sahaja yang didiami oleh manusia.

Ni gambar yang diberi oleh Abang Fadli, blog http://www.mytravellicious.com . Cantik sangat ok..korang tengok jela gamabr ni. Mesti korang akan teringin nak pergi juga.







Hah apa lagi..kumpul duit...hahaha..




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

27 comments so far,Add yours

  1. subhanallah cantikk sgt kak nadia.. inshaAllah dah cukup bajet nnti bleh laa tunaikan hasrat akak tu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Canteknya....
    Segar tengok.. Semoga dapat pegi satu hari nanti.. :)

    ReplyDelete
  3. aminnnn semoga impian nad jadi kenyataan

    ReplyDelete
  4. cantiknya tempat ni..bila entah nak merasa makan angin kat sini..

    ReplyDelete
  5. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda

    ReplyDelete
  6. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (fredmantin@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. (VICK MARA LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello am Puan, merit harapan, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana2 yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang benar,
    Mrs: merit Hope
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  8. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Anita Jones, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (anitajones154@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. SELESAI TUNAI PENYELENGGARAAN PENYELESAIAN TUNAI TUNAI.
    Pinjaman hartanah, pinjaman syarikat, pembiayaan sebenar, tawaran pinjaman peribadi dan perniagaan, tawaran kami adalah pantas dan mudah, datang kepada kami hari ini supaya kami dapat menamatkan semua masalah kewangan anda sekali dan untuk semua.
    Kami memberi semua jenis pinjaman, Kerajaan, swasta dan syarikat. Kadar pinjaman kami ialah 2%. Untuk pertanyaan lanjut hubungi kami di alamat E-mel syarikat melalui surecashlending@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Kami adalah sebuah syarikat pinjaman yang boleh dipercayai yang memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat yang besar dan kerjasama individu dan badan. Sebagai perkara fakta yang kita beri semua jenis pinjaman, seperti (pinjaman pelaburan), (pinjaman hartanah gadai janji), (pinjaman komersial), (pinjaman peribadi). (Pinjaman Project), dan untuk memberi wang ini pada kadar berpatutan. Kami gembira untuk menerima jawapan daripada anda supaya kami dapat melayani anda lebih baik daripada itu. Semoga keamanan bersama kamu. Untuk lebih Nombor hubungi: +60109590944 atau Email: fundsroyaloan@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Encik Micheal Thiago, pemberi pinjaman pinjaman peribadi yang terkemuka, telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Pernahkah anda ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Hanya kerana, kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kami di: (Spiffboss@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. ////HARI BAIK KANAK-KANAK MY MALISIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA saya MENYAMBUNGKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN BANYAK YANG DISEBABKAN JOSE LUIS LOAN SYARIKAT. Saya SANGAT MENJALANKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Ali Sawwa Saya berasal dari bandar sabah
    Di malysia Saya telah berkahwin, saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    Semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    Harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    Kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    Diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    Pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    Sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di Email: (joseluisloans@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    Kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa pinjaman itu
    Syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    Sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (Joseluisloans@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    Hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya.Beliau hubungi syarikat pinjaman JOSE LUIS hari ini dan dapatkan pinjaman anda daripada mereka, Tuhan memberkati syarikat pinjaman JOSE LUIS untuk tawaran pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi JOSE LUIS Pinjaman untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete
  14. TESTIMONI MENGENAI BAGAIMANA SAYA MENERIMA PINJAMAN DARI PEMBERI PINJAMAN PINJAMAN SEBENAR 2017

    Halo semua
    Ini adalah bagaimana saya mendapat pinjaman dari pemberi pinjaman pinjaman genius
    pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini secara online tetapi saya merasakan bahawa dengan
    baik untuk membiarkan anda tahu di mana dan bagaimana saya mendapat kejayaan kewangan saya

    Saya Puan Jennifer, awal tahun ini, saya menghadapi
    krisis kewangan perniagaan saya adalah turun yang saya terpaksa menjual kereta saya supaya saya boleh
    membayar pekerja saya dan off set bil saya sehingga satu hari, saya sibuk memeriksa
    iklan secara online dan saya dapati sebuah syarikat dan saya memutuskan untuk memberi mencuba, saya mengambil keputusan untuk
    langkah berani dan saya diberitahu oleh pihak Syarikat bahawa saya akan menerima pinjaman saya dalam 24
    jam dengan 2% kadar faedah yang rendah, ia adalah seperti satu mimpi kepada saya dalam tempoh 12-24 jam, saya menerima
    saya dipinjamkan dari Encik PATRICK hari saya seorang wanita yang gembira kerana impian saya akhirnya datang, aku membayar saya
    Rang undang-undang, meningkat ladang saya dan kepala saya kelopak dikekalkan di atas air saya begitu gembira dan
    Saya nasihat orang yang kedudukan lemas untuk menghubungi Encik Patrick pada e-mel ini
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM)
    mereka menawarkan pinjaman perniagaan dan semua jenis pinjaman,

    Encik Patrick adalah seorang lelaki yang baik dan boleh dipercayai
    Semua orang keluar sana mencari pinjaman sekarang adalah peluang yang baik untuk anda memohon dan berjaya.
    dengan cepat memohon dengannya semalam dan mendapatkan pinjaman anda tanpa kehilangan mana-mana
    Patrick pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan menjadi saksi tentang dia.
    Terima kasih semua kepada Encik Patrick, pemberi pinjaman pinjaman sebenar
    sekali lagi memohon dengan mereka melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

    ReplyDelete
  15. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

    ReplyDelete
  16. Hello,
    This is to inform the public that Mr AUSTINE BARRY, a leading personal loan lender, has opened up financial opportunities for all who need financial assistance. Do you need instant loans to clear your debt or you need a capital loan to increase your business? Have you ever been denied by banks and other financial agencies? Just because we are here for all your financial problems. We give 2% interest to the people, companies and communities in a clear and easy-to-understand manner, these terms and conditions. No credit check required, 100% guaranteed.
    Email us at: (austinebarry50@gmail.com)

    ReplyDelete
  17. Hello,
    This is to inform the public that Mr AUSTINE BARRY, a leading personal loan lender, has opened up financial opportunities for all who need financial assistance. Do you need instant loans to clear your debt or you need a capital loan to increase your business? Have you ever been denied by banks and other financial agencies? Just because we are here for all your financial problems. We give 2% interest to the people, companies and communities in a clear and easy-to-understand manner, these terms and conditions. No credit check required, 100% guaranteed.
    Email us at: (austinebarry50@gmail.com)

    ReplyDelete
  18. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Mary, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (MARYAUSTINECREDITFIRM77@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  19. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar bil anda atau memulakan perniagaan baru? Anda boleh menghubungi saya

    sekarang untuk maklumat lanjut. Philipd772@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

    Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur ​​dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang saya miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa

    Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

    Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

    Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

    jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

    ReplyDelete
  21. Saya Puan Ramona Enache dan saya seorang wanita perniagaan dan saya ingin memberi nasihat kepada orang ramai untuk MENYEDIAKAN JUTAWAN SEMUA PINJAMAN yang meminta bayaran pendahuluan sebelum memberi pinjaman. Mereka yang meminta bayaran Advance adalah penipu dan saya menjadi mangsa tindakan mereka. Yuran pendahuluan seperti yuran pendaftaran, yuran insurans, yuran cukai dan banyak lagi, sila berhati-hati dengan pemberi pinjaman tersebut kerana mereka akan menipu anda semua wang yang sukar untuk anda dan anda akan dibiarkan keadaan yang sukar.

    Saya berbincang dengan rakan perniagaan saya tentang bagaimana dia dapat mendapatkan pinjaman yang dia memohon dan dia memberitahu saya bahawa itu adalah ALLAH yang menjawab solatnya kerana dia telah memohon pinjaman dari bank dan mereka menafikannya, Jadi, katanya dia menghubungi OMEGA FINANCE LIMITED yang dia melihat iklan mereka di internet semasa melalui internet dan mereka tidak meminta bayaran pendahuluan sebelum memberikan pinjaman. Jadi dia menghubungi mereka dan dia berjaya menerima pinjamannya tanpa sebarang kelewatan.

    Jadi, saya memberitahunya untuk memberikan saya alamat hubungan mereka dan dia memberi saya dan saya melakukan apa yang dia beritahu saya. Terima kasih kepada ALLAH yang baik, saya menerima pinjaman saya tanpa tekanan dan kelewatan sehingga saya berjanji kepada ALLAH bahawa saya mesti berkongsi berita baik saya secara online untuk orang lain untuk diselamatkan daripada penipu itu. Semoga ALLAH memberkati puan yang baik untuk apa yang dia lakukan kepada saya dan keluarga saya.

    Saya mahu sesiapa sahaja yang membaca kesaksian saya untuk menghubungi ibu yang baik jika dia memerlukan pinjaman supaya dia juga akan memberi keterangan mengenai muhibah ibu yang baik dan syarikatnya.
    jadi saya menggunakan jalan ini untuk memaklumkan setiap rakyat Malaysia, Indonesia dan sebahagian dunia yang sesuai untuk membaca kesaksian saya dan dia memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Emel Madam Bridget Cooper: [COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM]

    Anda boleh menghubungi saya melalui e-mel: [ramonaenache954@gmail.com] jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut dari saya dan saya akan bertindak balas terhadap surat anda. terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga ALLAH terus memberkati kita semua dan memberikan kita hidup dan kemakmuran.

    ReplyDelete
  22. Halo, saya Puan GLORIA Peminjam Pinjaman Swasta. Kami memberi pinjaman kepada syarikat 2% yang lebih rendah. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang, ATAU anda memerlukan pinjaman perniagaan untuk meningkatkan perniagaan anda, membayar bil anda dan meningkatkan kesuburan syarikat anda? adakah anda telah dinafikan oleh Bank dan institusi kewangan lain? kami memberikan perkhidmatan yang baik kepada individu, korporat, lelaki dan wanita perniagaan dan kami bersedia membantu orang yang bersedia menulis kepada syarikat kami dan mendaftar dengan kami dan kami akan membantu ramai orang yang secara kewangan turun. Walau bagaimanapun, Opportunity Finance berada di Langkah Pintu anda, jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (gloriasloancompany@gmail.com) atau WhatsApp Number + 1 (631) 483-9037 dan dapatkan pinjaman anda hari ini.
    Puan Gloria S MD / Ketua Pegawai Eksekutif
    KEPERLUAN KREDIT MAKLUMAT YANG DIPERLUKAN:
    1) Nama penuh: ............
    2) Jantina: ............ .....
    3) Umur: ........................
    4) Negara: .................
    5) Nombor Telefon: ........
    6) Kerja: ..............
    7) Pendapatan: ......
    8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
    9) Tempoh pinjaman: ...............
    10) Sebab untuk pinjaman: ...........
    11) Adakah anda memohon dan ditolak? Kemudian ........
    12) Adakah anda bercakap bahasa Inggeris .......
    Best Regard

    ReplyDelete
  23. KABAR BAIK !!! KABAR BAIK !!! KABAR BAIK!!!


    Halo semua, nama saya Ibu Arya Theresia, saya dari Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk berbagi kesaksian saya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari MRS CHRISTY MORRIS LOAN FIRM karena begitu banyak pemberi pinjaman kredit palsu di sini di internet dan juga untuk membiarkan Anda tahu bahwa saya adalah korban dari penipu internet selama 6 kali, jadi saya kehilangan harapan tidak sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat handal disebut MRS. CHRISTY MORRIS yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp850,000,0000 dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan, saya sarankan CHRISTY MORRIS LOAN FIRM adalah yang terbaik dan saya berdoa Tuhan akan memberkati mereka dan menjaga bisnis mereka ke depan, AminJika Anda memerlukan saran tentang bagaimana saya pergi melalui dengan itu, saya wil senang untuk menempatkan Anda melalui, Anda dapat menghubungi saya melalui Email: aryatheresia750@gmail.com

    Anda dapat menghubungi perusahaan langsung pada pinjaman mereka
    Email: christymorrisloanfirm@gmail.com
    Terima kasih
    Arya Theresia

    ReplyDelete
  24. Nama saya Rahma Henny dari Ajman di Dubai UAE, saya adalah korban penipuan di tangan pemberi pinjaman, saya ditipu $ 3.000 karena saya membutuhkan pinjaman $ 90.000 untuk modal usaha dan hutang. Saya frustrasi saya tidak punya tempat untuk pergi, dan bisnis saya hancur dalam proses.

    Itu semua terjadi pada bulan Maret 2019, sampai saya bertemu orang-orang daring yang bersaksi tentang pemberi pinjaman nyata Mrs. GRACE ALEXANDER jadi saya mengajukan pertanyaan dan dia memperkenalkan saya kepada seorang ibu GRACE yang baik yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman tanpa jaminan $ 90.000 dengan suku bunga rendah. di perusahaan pinjaman GRACE ALEXANDER.

    Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk berterima kasih kepada Ny. Grace, semoga Tuhan terus memberkati Anda, Ibu Grace atas kejujuran dan perbuatan baik Anda.

    Jika Anda membutuhkan pinjaman atau pinjaman tanpa jaminan, segera hubungi ibu Grace dengan mengirim email ke (gracealexanderloancompany@gmail.com)
    CEO Tel.: +1(407)792-5682
    WhatsApp: +1(407)792-5682
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui rahmahenny45@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Hello viewer



    I will like to educate you all more about an investment platform where
    you can invest funds and start earning 10 times your investment in 72
    hours below is our investment package choose a suitable one so as to
    start earning



    $200 to earn $2,000 in 72 hours

    $300 to earn $3,000 in 72 hours

    $500 to earn $5,000 in 72 hours

    $1000 to earn $10000 in 72 hours

    $5000 to earn $50000 in 72 hours

    To Start your investment now contact
    WhatsApp: +15022064419 Email: tradewithcarlos2156@gmail.com

    ReplyDelete