hai assalammualaikum

Tak Kisah Dengan Mommy Lepas Masuk Sini - Selama ni ingatkan setiap kali masuk dekat permainan budak-budak ni kena bayar, rupanya budak bawak setahun tak perlu bayar. Jadi apa lagi, bila shoping dekat Tesco, bawak masuk la dia dekat sini. Ingatkan bila dia masuk sini, dia jadi pemali ke, taknak main ke, tapi rupanya...


Lagi seronok dia masuk sini. Sebab macam-macam dia boleh buat. Tempat dah la luas, lantai pulak jenis yang memang sesuai dia nak merangkak sana sini. Tak sakit, habis dia meneroka. Nad tengok jela dia apa dia buat. Dia langsung tak kisah dengan mommy dia dah..


Dia lebih suka main stereng kereta tu..sebab dapat pusing-pusing. Pandai buat gear kedepan dan kebelakang. Tak diajar pun. Budak sekarang bijak.


Fariza memang suka bebas. Sebab nad tak pernah halang apa dia nak buat, melainkan benda tu membahayakan. Boleh nampak, bila dia dapat kaki ni, mau lari sana sini. Aduh..

Tapi tak boleh kerap sangat ajar anak main benda-benda macam ni, nanti dia asyik nak pergi je bila dah ada akal..hahaha..mampus..Boleh ajar anak dekat rumah..hehehe..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. haa time camni memang tak kisah dengan mommy pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. mesti la. tempat ni best kot! bye2 mommy..

    ReplyDelete
  3. Anak2 akak kalau masuk main tempat gini esoknya mesti demam la, selsema la, batuk la..aih..kalau mak akak "taik penyakit" heheheh

    ReplyDelete
  4. fariza mesti nanti bila nak belajar bawa kereta senang.. insyaaAllah.. haha
    haaaaaa,tunggu dah boleh berjalan,habislah kak

    ReplyDelete
  5. rania siap buat kad kat situ. hihihi..
    seronok dorang dpt teroka itu yg tak heran dengan mommy. ihiks :)

    ReplyDelete