TELUR AYAM SEBESAR TELUR BURUNG PUYUH

in , , by Nadia Johari, 18:42:00
hai assalammualaikum

Telur Ayam Sebesar Telur Burung Puyuh - Tengahari tadi, ayah nad ambil telur ayam dekat tempat ayam mengeram. Bila ayah bawa masuk telur tu, nad tengok telur tu...terus cakap " eeee..keciknya telur ni..macam telur burung puyuh je".. " macam mana boleh jadi macam ni mak"..

Mak cakap memang kadang-kadang ada telur ni..tapi tu dulu, warna putih, ni coklat pulak"..lorr yeke..ajaib ni..


Nah tengok la sendiri saiz telur ayam sebenar dengn dua biji telur kecik ni..comel je..hahaha..Nad cakap kat mak, " boleh masak ke telur tu mak".. mak cakap ye bolehhh...hahaha..

Bila tengok benda pelik-pelik ni, mesti berfikir macam mana boleh jadi. Takda yang peliknya, semuanya kuasa Allah. Tak kira jadi dekat binatang atau manusia.


Mak boleh cakap telur ni dah macam " telur" ayam jantan..hahahha..
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Hahaha..telor ayam jantan ek. haha... ni dah kira grade c ni. hehe

    ReplyDelete
  2. wow..besanya..masak telur dadar macam masak 2 biji telur biasa ye

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS