hai assalammualaikum

Makanan Diterima Lain Hidangannya - Kalau tengok diaorang promosi sesuatu barang atau makanan, bukan main gah lagi, cantik je sebab utama nak menarik perhatian pengguna. Lagi-lagi kalau bab makanan, punya hidangan dia cantik, kemas, banyak sampai terliur nak makan ni. Dengan reaksi model makan, lagi buat kita beriya nak beli.

Tapi, hakikat sebenarnya, apa yang diterima, tak sama macam yang ditunjukkan dalam gambar atau dalam media sosial seperti televisyen. Luruh hati ni bila dapat tak sempurna macam yang ditunjukkan. Nak makan pun rasa macam..ermmm..

Makanan Yang Diterima Tak Sama Macam Dalam Gambar


Salah satu contoh ialah KFC..huhu maafla..bukan apa, nad teringin makan ayam cheese onion ni sebb tengok iklan dia, buat air liur tertelan beberapa kali. Mr mafia pun tertarik, jadinya pergi la malam tadi ke KFC.

Mr mafia pun order. Sekali dia dapat macam ni. Dia cakapla mana cheese dalam gambar, rupanya cheese dalam mangkuk tu..hahaha..kau kene tuang sendiri..hahaha..beria ingat dapat macam dalam gambar.


Mungkin sesetengah orang lagi suka cheese dalam mangkuk macam ni, boleh bubuh sendiri banyak, tapi satu cheese macam tak cukup dua ayam je..hahha. Nad lagi suka bila dapat sama macam dalam gambar.


Lagi satu roti pun dah penyek, tak gebu..hahaha..sabar jela..

Nak taknak makan jela malam tu...hehehe..Sepatutnya kalau makanan mestilah nak kena sama macam dalam gambar. Barulah rasa teruja nak makan..hehehe.

 

SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Cheese tu mcm sos lah kan ... Mmg ciput ... Adat berniaga ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Cheese tu mcm sos lah kan ... Mmg ciput ... Adat berniaga ...

    ReplyDelete
  3. Huh pernah ada sorang lelaki mengamuk pasal gambar tak sama dgn hidangan ni..dia kata nk saman KFC haha..lawak je mmg kecewa dia tgok hidangan tu..

    ReplyDelete
  4. kiranya advert depa mmg power la

    ReplyDelete
  5. Pehhhh seketoi je cheese nya ...alahai mana nak cukup...kat atas ayam pun takde cheese drizzle emmmm

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS