Waazu, Sanitizer And Disinfectant, Spray Waazu, Spray Sebaguna, Spray Untuk Semua.

hai assalammualaikum


Pertama kali nampak spray yang serbaguna, yang mempunyai banyak kelebihan dan manfaatnya. Waazu, spray yang digunakan untuk apa sahaja. Tak kira la untuk luka, untuk wanita, untuk kanak-kanak, lelaki, elakkan nyamuk, eh macam-macam la. Untuk haiwan pun boleh. Perghh!!baguskan. Nad dapat tau berkenaan waazu ni masa di photoshoot haritu. Abang ben yang bagitau berkenaan waazu ni.

Waazu Spray Sanitizer Terbaik

Balik photoshoot, malam tu balik kampung. Nad bawa spray Waazu ni sekali. Masa dekat kampung, nad selalu spraykan Fariza dengan waazu ni. Katanya, Waazu boleh elakkan daripada nyamuk dan segala kegatalan di badan. Paham-paham jela, kampung, kalau takda nyamuk tak sah. Bukan Fariza je disembur, nad pun sembur dekat badan nad. Selama kitaorang duduk kampung, memang takda nyamuk yang hinggap dekat badan kami berdua. Kalau tak, esok pagi bangun mesti ada kesan merah dan gatal.


Bila dekat kampung, biasalah, jumpa kawan berlari sana sini. Lepas tu jatuhla dia dan luka. Nad terus spray Waazu dekat luka. Alhamdulillah, luka cepat kering je.


Waazu ni berbentuk cecair seperti air biasa. Tiada bau, tiada alkohol, mudah dibawa ke mana sahaja dengan saiz yang kecil. Nampak je macam cecair biasa tapi cecair waazu ni bertindak sebagai pembersih, penyembuh, penyegar, pembasmi kuman dan boleh juga digunakan untuk berwudhu.


Banyak lagi kegunaan waazu ni.
- Kurangkan Jerawat di Muka
- Hilangkan Gatal di Mata. Waazu selamat untuk mata.Spray je dekat mata kalau gatal atau merah. Sesuai juga untuk cuci contact lens tau.
- Hilangkan Gatal Akibat Allergic
- Untuk membersihkan luka
- Selain itu spray Waazu boleh digunakan sebagai Sanitizer untuk mencuci tangan yang kotor menggantikan hand sanitizer yang lain.
- Menyegarkan muka. Kadang-kadang muka terasa panas dan kering. Sembur sahaja Waazu tu, dah rasa sejuk balik. Kalau korang ngantuk, hah,spray je Waazu ni dekat juka.
- Mengurangkan ruam
- Untuk perempuan nak bersihkan bahagian miss v pun boleh.
- Lagi best boleh digunakan untuk haiwan.

Banyak lagi kegunaannya. Nak tau lebih lanjut... terus layari laman web Waazu di http://waazu.my/


Produk wajib ada untuk setiap individu dan seisi rumah kerana ia amat serbaguna berbanding produk-produk lain yang hanya khusus untuk satu kegunaan sahaja. Kalau korang nak, boleh je contact Puan Noreen Baharin di 018 367 5119.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. anak IQ ada eczema, boleh guna ke tak ek nad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh rasanya..kalau nak dapatkan kepastian, cuba iq whatsup org tu

      Delete
  2. macam air paip jer rasanya kat kulit..langsung tak ada bau...memang best pakai..

    ReplyDelete