BILA MEREKA SEMBANG BERDUA

in , by Nadia Johari, 15:44:00
hai assalammualaikum

Dalam sepupu, ada seorang ni sebaya Fariza, namanya Raihan. Tapi dia lahir bulan 5 awal dari Fariza pada tahun yang sama. Fariza bulan 10. Kiranya Raihan ni awal 5 bulan daro Fariza. Sekarang Raihan dah 2 tahun, Fariza bulan 10 baru masuk 2 tahun.

Bila balik, Fariza suka betul dengan Raihan. Asal jumpa Raihan, tersenyum riang, tergelak. Pastu diajak bersembang..hahhaa..keluarlah bahasa alien diaorang..




Galak bersembang ye korang, dari duduk, lepas tu sorang baring..cerita pasal apa la tu..sekejap je lagi besar dah dua-dua ni..main la puas-puas selagi boleh.
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. seronok jadi budak kecik ni...

    ReplyDelete
  2. Hello,
     Saya Puan Elina Johnson, daripada LOAN FIRM ELINA JOHNSON, di sini datang pinjaman asli yang akan mengubah hidup anda kepada yang lebih baik, syarikat pinjaman pinjaman, Diberikan dan berlesen menawarkan pinjaman kepada individu, syarikat swasta dan orang yang memerlukan bantuan kewangan dalam tahap rendah faedah sebanyak 2%.

    Saya Puan Elina Johnson, akan membuat yang terbaik dalam takut kami kepada semua pemohon yang sah. Anda tidak akan kecewa oleh saya dalam perjanjian perniagaan ini kerana syarikat itu akan memastikan pinjaman anda sampai kepada anda, ia tidak thoes juga berakhir di situ, kami mempunyai satu pasukan expatrate yang memahami undang-undang pelaburan, mereka akan dapat membantu anda, memberikan anda tips yang akan hel anda menguruskan pelaburan anda bahawa anda melabur pinjaman anda, jadi anda tidak bankrap pernah lagi dalam hidup anda dan tawaran yang hebat ini datang dengan pinjaman anda, Hubungi kami hari ini melalui e-mel elinajohnson22@gmail.com

    Perkhidmatan kami termasuk yang berikut:

    * Pinjaman peribadi
    * Pinjaman Bercagar
    * Pinjaman tidak berpagar
    * Keputusan Pinjaman
    * Coaching Loan
    * Pinjaman ikrar Loan
    * Pembayaran pinjaman
    * Pinjaman pelajar
    * Pinjaman Commercial
    * Auto Loans
    * Resolusi Loan
    * Pinjaman Pembangunan
    * Dept pinjaman pinjaman
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman Pendidikan
    * Pelantikan Broken

    Sila isi borang permohonan pinjaman di bawah dan kembalikan kepada kami untuk berkhidmat untuk kita lebih baik melalui e-mel:
    elinajohnson22@gmail.com


    DATA PEMOHON

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Jenis Kelamin:
    6) Status Perkahwinan
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor telefon:
    9) Kedudukan masa ini di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah Pinjaman Diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Adakah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh lahir:
    terima kasih,
    Puan Elina Johnson (elinajohnson22@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Hey Guys !!! Sangat gembira saya mendapat saya dari Mike Fisher. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 2,000 setiap hari. Saya mendapatnya dari minggu lalu dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. ATM kosong mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak dapat dikesan dan kini saya mempunyai wang untuk perniagaan dan wang yang cukup untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat gembira saya bertemu Mike Fisher kerana saya bertemu dua orang di hadapannya dan mereka mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Mike Fisher menghantar kad melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia sekarang dia tidak seperti penipu lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Dia memberikannya secara percuma untuk membantu orang walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia banyak membantu dan tidak ada yang pernah ditangkap. Saya bersyukur kepada Mike Fisher kerana dia mengubah kisah saya secara tiba-tiba. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

    ReplyDelete

  4. GOOD CARD WITH COOL CASH...Get THE 2019 BLANK ATM Programmed Card and cash money directly in any ATM Machine around you. There is no risk of being caught, because the card has been programmed in such a way that it´s not traceable, it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can withdraw a total sum of $5,000.00 USD daily,try and get yours today from (MR OSCAR WHITE ) of oscarwhitehackersworld@gmail.com And be among the lucky ones who are benefiting from it. Now email the hacker one : oscarwhitehackersworld@gmail.com or whats-app +1(323)-362-2310

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2