hai assalammualaikum

Cabaran bulan puasa bila ada anak ni, kena sediakan makanan diaorang. Bau makanan tu bula menusuk ke hidung buat kita nak makan juga..hahaha..sabar nad..sabarr..tu bukan cabaran besar, ada lagi besar.

Fariza ni jenisnya kalau makan mesti nak suap mommynya. Harini, nad bagi dia bergedil dan nasi. Alhamdulillah, dia memang dah makan sendiri. Jadi nad tolong perhati je la dia makan. Sambil perhati sambil main handphone. Tengah lalai online, anak datang, bagi tangan dia yang ada makanan dekat mulut kita. Yang kita ni tengah lalai..tiba-tiba ternganga pulak mulut. Lepas tu baru teringat.." eh mommy puasa la"..hahaha..nasib tak masuk mulut dan kunyah..adoii..


Fariza, jangan buat puasa mommy batal..mommy nak puasa penuh..haishh..tau nak jadi anak solehah,nak suapkan mommy..tapi tunggu waktu berbuka ye..hahaha

Haritu  pun sama..nak bagi jajan dia..yang ni sempatla rakam video. Beria- ria nak bagi, sampai nangis-nangis...comel je awak tau..

Harap dah besar pun, Fariza nak suapkan mommy ye.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. Tak sengnaja tak batal la tu..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. boleh pulak cmtu yek.. yela, kengkadang mmg terlupa..

    ReplyDelete
  3. Hahaha sabor je laa... naseb baik mommy x kunyah lelaju

    ReplyDelete
  4. hahaha, tak sengaja takpe..tak batal. hehe.. sebab anak tersuap lalu termakan dan tertelan dan terlupa puasa.. banyak ter.. so tak batal. haha

    ReplyDelete
  5. hihi jangan cari pasal mommy. terbatal nanti

    ReplyDelete
  6. HAHAH! Comel ajer Farisa. Mummy kena selotape mulut kot. :)

    ReplyDelete