hai assalammualaikum

Kalau buka astro ceria, memang macam-macam cerita kartun ada. Terbaru, rancangan kartun Omar dan Hana. Bukan rancangan kartun biasa-biasa, tapi ada message yang disampaikan di situ. Rancangan Omar dan Hana ni konsep nyanyi-nyanyi juga macam Didi And Friends, tapi lebih kepada islamik. Memang bagus la untuk budak-budak.


Yang buat animasi Omar dan Hana pun dari syarikat yang sama buat Didi and Friends iaitu Digital Durian. Selalunya rancangan ni pukul 11.30 pagi dan 6.00 petang kot kalau tak silap di astro ceria 611. Tapi, nad lebih suka buka dekat youtube. Buat masa ni hanya ada beberapa lagu sahaja di youtube. Lagu Alhamdulillah, Main sama-sama, seronoknya puasa, dan terima kasih cikgu.

Comel je Omar dan Hana ni. Bagus lagu-lagu yang diaorang bawak, sebab dekat akhirnya mesti ada message yang elok akan disampaikan. Memang selalu tunjuk dekat Fariza sejak rancangan ni keluar. Banyak watak dalam rancangan ni selain Omar dan Hana, iaitu mama, papa, Faris, Sara, cikgu, ustaz, eh macam ramai je kan..hehee. Bestnya, Mama, Papa pun nyanyi termasuk ustaz..hehee..syok je tengok.


Salah satu lagu yang ada di youtube Omar dan Hana..Nad pun ikut enjoy sekali dengar..hehee. Apa lagi Fariza. Sebab kiut sangat watak diaorang ni. Bagus tunjukkan dekat anak, yela, islamik ni kena diterapkan dalam diri anak-anak juga.

Okla la..nak layan dengan Fariza kejap.

2039
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. macam best je. nak layan jugak laa.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha~ comel kan budak dua orang ni !!! Omar dan Hana.. Fariza dan Fariz bila tu nad ?

    ReplyDelete
  3. pernah gak layan citer ni ngn anak buah rtuuu hihihi

    ReplyDelete
  4. tak de pulak astro ceria.. kalau tak le la dak kecik tu layan..

    ReplyDelete
  5. ada siri kartun baru erkh..nanti google.

    ReplyDelete
  6. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda memerlukan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} ada di sini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi pada properti, proyek / bisnis dan juga memberikan penawaran 100% untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, untuk mereka yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, operator, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi pada apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga dapat menghubungi kami melalui pin BBM (DB5121C1) dan Anda semua bisa menghubungi kami tentang bagaimana kepercayaan nomor (+393511318582) jujur ​​pada layanan kami.
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2