hai assalammualaikum

Seri Soap Tomato - Tomato ni banyak khasiatnya. Tak kira untuk kecantikan dalaman dan luaran. Buah tomato bukan sahaja boleh dimakan, malah boleh dibuat untuk kecantikan. Kalau nak cantik, bahan daripada semulajadi adalah yang terbaik. Macam tomato, nak cantik boleh dimakan, boleh dibuat scrub dan sebagainya. Tapi mesti tak rajin nak buat selalu kan. Jadinya, alternatif lain, nak cepat mestila beli yang dah siap diproses. Tapi pastikan ia dicampur dengan bahan semulajadi. Kalau korang nak, ni nad nak kongsi satu sabun yang bukan sahaja sesuai untuk muka, malah untuk badan iaitu Seri Soap Tomato.

Seri Soap Tomato

Seri Soap Tomato Sabun Merawat Kulit Muka Dan Badan

Seri Soap Tomato ni mampu merawat masalah kulit di muka dan badan. Sabun dua dalam satu ok!! Bukan sahaja perempuan boleh guna, malah orang lelaki pun boleh guna. Ingat perempuan je ke nak cantik, lelaki pun nak cantik tau..hehe. Bolehla belikan untuk suami, tunang, pakwa, ayah, atok korang sekali pakai sabun ni. mesti muka dan badan diaorang bersih nanti..hehee. Nak belikan untuk mr mafia ni nanti..hehee.

Seri Soap Tomato ni merupakan sabun wajah dan badan yang berasaskan tomato dengan kombinasi chia seed, grape seed dan walnut shell untuk penjagaan kulit yang menyeluruh. Nampak tak, campuran dia pun memang best. Meh nad terangkan lagi kelebihan setiap bahan ni.
- Tomato : kulit, isi dan biji buah dirumuskan bersama untuk rawatan kesihatan dan kecantikan kulit yang efektif dengan kandungan lycopene, Vitamin A dan C. Berkesan dalam mencerahkan kulit, mengecilkan pori, mengatasi masalah jerawat, kekusaman, melembap dan melembutkan kulit serta mengurangkan lebihan minyak kulit. Melindungi kulit daripada sinaran UV,membantu melewatkan penuaan sekaligus mengurangkan kedutan.
- Chia seed : menjadi agen skrub untuk kulit bertujuan mengembalikan kelembapan kulit kering dan kusam dengan efek pembersihan dalaman.
- Grape seed :  melindungi, merawat dan mencantikkan kulit dengan atntioksida yang tinggi. Bagus untuk mengurangkan kulit berminyak dan mengecilkan pori yang terbuka.

Sabun dua dalam satu ( sabun + scrub ) untuk Muka dan Badan

Seri Soap Tomato merupakan sabun tomato dua dalam satu iaitu sabun dan scrub. Tak perlu dah banyak benda nak cuci muka dan scrub muka. Lagipun boleh digunakan untuk badan sekali. Bestnya, pakai sabun ni, muka korang takkan menggelupas. Takda sakit atau pedih pakai sabun Seri Soap Tomato ni. Muka punjadi lembut, cerah dan berseri tanpa ada kesan sampingan.

Cara pakainya pun mudah.
- gosok sabun dan ratakan di seluruhwajah dan badan yang basah setiap kali nak mencuci.
- sertakan urutan secara perlahan dan biarkan selama tiga minit untuk kesan terbaik.
- Bilas sehingga bersih.

Sabun Seri Soap Tomato ni boleh digunakan tanpa was-was dan ada KKM ye. Sabun Tomato yang diperkaya dengan Vitamin A,C,E, Anti Oksidan serta AHA. Kelebihan Seri Soap Tomato
- Mencerahkan kulit seluruh wajah dan badan secara semulajadi.
- Mengimbangi lebihan minyak
- Menaikkan seri kulit dan mengatasi kulit kusam
- Mengecilkan pori-pori terbuka
- Memberi kelembapan pada kulit
- Menambah nutrien disamping melembut dan menghaluskan kulit
- Mengekalkan keanjalan kulit
- Bebas daripada radiasi UV
- Membuat kulit lebih muda dan segar
- Agen penyejuk dan merawat sunburn serta kulit alergik/ sensitif.
- Menghilangkan daki-daki badan yang dah seharian terkena asap dan habuk

Seri Soap Tomato ni boleh digunakan untuk smeu jenis kulit. Hah!!, macam aman nampak best kan. Hanya dengan Seri Soap Tomato, wajah makin cerah, mulus, segar dan ebbas cel. Boleh guna untuk satu badan. Boleh tengok testimoni mereka yang dah menggunakan Seri Soap Tomato ni.

Kulit Kirang berminyak

Kulit sentiasa lembap


Muka cerah berseri, bebas kimia, bebas jerawat, flawlessdengan Seri Soap. Tak perlu membazir beli celanser mahal sebab ada dah sabun seri soap tomato ni. Kalau korang nak beli boleh order di instagram https://www.instagram.com/seri.sarahhali/, contact 012 214 8807 . Beli sabun ni akan dapat free gift ye.
SHARE 12 comments

Add your comment

  1. Nakkkkk sabun ni. kakfiza tertarik dengan Khasiat dia

    ReplyDelete
  2. Miera selalu kena sunburn.. kena cuba ni..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari isnin sis

    Semoga urusan kita minggu ni Allah permudahkan semuanya

    Amin

    ReplyDelete
  4. Bestnya sabun ni. 2in1 lagi. Boleh pakai utk muka dan badan juga.

    ReplyDelete
  5. wah 2in1 laa..best juga sabun ni.campuran di dalamnye pun bagus..sy suka tomato

    ReplyDelete
  6. Tomato mmg banyak khasiat. Emi suka makan tomato mentah2, bagus untuk kulit. Kalau yg jenis tak suka makan tomato, mmg sesuai la ambil produk berasaskan tomato macam ni.

    ReplyDelete
  7. Tomato! Best pulakkk tengok sabun ni. Mcm nak cuba je..

    ReplyDelete
  8. Alaa...nak jugak la..nampak best je sabun tomato ni..tomato kan bagus utk kulit

    ReplyDelete
  9. Comelnya sabun tomato ni, macam jeli. Rasa nak makan je. Mesti khasiatnya pun sama power dengan tomato segar kan...

    ReplyDelete
  10. Sekarang dah tak makan tomato main sapu jer kat muka hehehehhee ok juga ni lepas ni potong tomato dan sapu boleh berkesan tak...

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2