hai assalammualaikum

Kembar Aiman dan rashdan


Lelaki Itu Pemilik Hatiku, Persoalan Terjawab

Persoalan terjawab Siapa Rashdan? Tapi Siapa Yang Sabotag? - Hah!!, haritu cerita ni buat keliru kita je kan sebagai penonton..hahahaa. Ramai Tertanya-tanya siapa Rashdan. Macam tu juga nad..hahaa. Saje je penulis skrip tau, buat ayat Rashdan " abang akan dapat Nurin balik" " mak tak sihat sejak Nurin takde "..saje je tau, memenag terpinga-pinga. Dan Hari Khamis haritu dah terjawab. Rashdan seorang Polis dan merupakan adik kepada Aiman. Mereka ni kembar. Aiman dah pesan, kalau terjadi apa-apa dekat dia, tolong tengokkan Nurin..gitu..

Nurin pulak entah sakit ke tidak sebenarnya. Entahla..hahaha. Nurin berpakat dengan Rashdan, pura-pura sakit, nak tau siapa buat aniaya atau sabotag dekat dia sehingga kematian suaminya Aiman.

aiman dengan Rashdan memang lain watak. Aiman lembut je, Rashdan pemarah..Suka Aiman lagi, so romantik..kihkihkih. Luqman dapat tau ke Rashdan tu adik kembar Aiman..tu tak pasti lagi, sebab ada tengok gambar la, dia ada suruh siasat juga..ermm..nantikan jela..

Best giler jadi orang gaji tu. Diberikan cuti selama sebulan, tapi gaji masih dapat lagi. Aumm, seronok giler..hahahaa. Baru Luq nak bermanja dengan Nurin, tiba-tiba Nurin jatuh pulak. Kesian dekat Nurin, bila dah sihat,, bermanja dengan Luqman, tiba-tiba jatuh pulak..alahaii..Lepas tu benci balik..haahaa. Ingat hilang ingatan semula. Hilang ingatan betul-betul ke..ahhaa. Nanti makin panjang pulak cerita kan.

Mulut tak sensored, Makcik Timah, dah kena dekat batang hidung sendiri. Menangis tanpa henti..hahaha. Yang nad tak boleh tahan, anaknya yang kecik tu macam lagi matang dari maknya..hahaa. Cakap pun boleh tahan macam orang tua. Boleh dia cakap, dia pun kena ejek denagn kawan-kawan sebab kakaknya kawin, mengandung anak luar nikah, tapi dia buat tak tau je. sebab nak belajar rajin-rajin macam Kak Nurin..hehehe. Budak macam ni boleh fikir macam tu, bagus betul. Selalunya, budak macam ni pun boleh trauma. Tak pun, takut terjebak macam kakaknya sebab selalu nampak apa kakaknya buat..Yang ni kira bgusla, sebab otak tak dikaburi dengan syaitan.

Cerita ni lambat lagi habis..hahaa..Tak sabar nak tau semua persoalan ni semua oii..siapa sabotag agaknya?? Luqman terlibat ke?? errmm...tunggu jelaaa..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Tapi seriously benci kat Rashdan. Entah betul ke tidak yang Luqman pun terlibat sama. Kalau Murad dengan Yani yang buat tu boleh lah percaya jugak. Rashdan ni macam ada agenda sendiri je. Ish sakit hati kite...

    ReplyDelete
  2. Best citer ni. Lain dari yg lain.. byk nasihat, unsur dakwah. Pengarah mmg semoi.. lakonan watak Nurin dn Syira mmg real..

    ReplyDelete