hai assalammualaikum

Rambut Lebat, Tebal Dan Sihat Dengan HairMax+ - Rambut gugur, semakin nipis, ermm tak yah cakapla, memang nad dah alaminya..huhu..sedih..tengok rambut dah jarang dan hampir botak.
Dari sebelum kawin lagi dah start rambut gugur. Setiap kali shampoo atau sikat adala beberapa helai rambut akan ada. Lepas kawin dan dah ada anak makin teruk pulak.



 Best kan kalau rambut lebat, sihat dan tebal lagi. Siapa yang tidak mahu memiliki rambut lebat yang senang untuk digayakan untuk apa-apa style rambut yang kita mahu. Nad ada ternampak satu produk ni, tengok testimoni pun best. Jadi terasa la nak mencubanya. Hanya dua barang sahaja dapat membantu mengembalikan rambut yang sangat menawan.


HairMax+ Serum Dan Tonic Melebatkan Rambut

Masalah rambut gugur atau rambut nipis semestinya satu masalah besar bagi ramai orang tidak kira lelaki atau wanita. Ianya berpunca daripada faktor pemakanan yang tidak betul, cara penjagaan rambut yang salah,cuaca yang tidak menentu, stres dan banyak lagi.Kadang kala ianya buatkan lagi tekanan pada diri apabila melihat keadaan rambut yang gugur teruk dan menipis. Tapi masalah ni boleh selesai dengan HairMax+ Serum dan Tonic.

HairMax + Malaysia telah diasaskan oleh Dato 'Foo Mei Yen dan Sean Phan pada Disember 2016. Mereka telah mengeluarkan produk penyelesaian penjagaan rambut kepada mereka yang mengalami masalah rambut, seperti rambut gugur, rambut nipis, dan lain-lain lagi yang mudah digunakan dan berkesan pada harga yang berpatutan.

HairMax+ ni ada banyak produk antaranya :
- Hair Max+ Hair Growth Tonic ( Strong Formula )
- HairMax+ Hair Growth Tonic ( Medium Formula )
- HairMax+ Anti Hairfall Serum
- HairMax+ Anti HAirfall Shampoo
- HairMax+ Anti Hairfall Conditioner

Tapi nad guna dua barang je iaitu HairMax+ Hair Growth Tonic ( Strong Formula ) dan HairMax+ Anti Hairfall Serum.


HairMax+ Hair Growth Tonic membantu mengaktifkan semula folikel rambut yang tidak aktif. Sesuai digunakan untuk mereka yang mengalami rambut nipis dan botak. Ia datang dalam botol 150ml. Sangat mudah digunakan dengan hanya menyembur pada kulit kepala 1 hingga 2 kali sehari. Ramuannya dibuat dari 100% bahan semulajadi tanpa pengawet. Nak lagi best, disyorkan untuk menyimpannya di dalam peti sejuk, supaya terasa segar bila menyembur di kepala. Macam nad, lepas mandi, nad akan sembur di kulit kepala semalaman. Memang segar kepala ni.


Lagi satu produk ialah Serum. HairMax+ Anti Hairfall Serum adalah formula unik yang mengandungi campuran kompleks 6 bahan semulajadi yang dibuktikan untuk membantu rambut anda kelihatan lebih panjang, lebih tebal dan lebih kenyal dalam penggunaan 4 minggu pertama. Serum ini mampu mengurangkan penurunan rambut sebanyak 90%, menghentikan DHT hormon di kawasan kulit kepala, mengaktifkan semula folikel rambut yang tidak aktif, mempercepat pertumbuhan rambut, melembutkan folikel rambut, menguatkan akar rambut, yang digunakan untuk penipisan dan botak.

Didatangkan dalam botol berbentuk pump 30ml dan sangat jernih kerana bahan di dalamnya ialah minyak gooseberries liar yang membantu untuk mengaktifkan dan meningkatkan ketumpatan rambut. Cara memakai serum ni hanya picit sedikit dalam 1 atau 2 picit, jangan terlalu banyak sebab serum ini sangat berminyak.

Testimoni sendiri
Nad dah pakai dua minggu, memnag best, rambut pun ada tumbuh sikit. Pakai selalu ni boleh lebat ni..hehee. Nad pakaikan dekat suami nad juga. Paham-paham jela dia..makin berusia, rambut takda..hehee..Kot nanti nad tunjuk dekat korang ye..Kesan penggunaan pakai HairMax+ Tonic dan Serum ni selalunya nanpak hasil dalam dua minggu ikut kekerapan kita guna dan rambut kita. JAdi kena rajinkan diri. Benda senang je kan. Urut dan spray.



Diksaun 10 % Untuk Pembaca Blog Miszrockers

Korang kalau berminat nak beli, hah ni masanya, sebab ada diskaun 10% yang nad nak bagi dekat korang. Korang boleh guna promo code " Miszrockersblogspot10 " semasa membuat pembelian. Promo Code ni hanya boleh digunakan melalui pembelian di facebook 'HairMax + Seremban' atau whatsapp 0123649931 ye..ehhe

Nak tau lebih lanjut pasal HairMax+ boleh layari:
Website: https://hairmaxplus.com
Facebook: https://www.facebook.com/HairMaxPlusSeremban/
Instagram: https://www.instagram.com/hairmaxplus_malaysia/
SHARE 14 comments

Add your comment

  1. boleh cuba ni sebab rambut sha pun mudah gugur...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Uwaaaaa...best gila...xyah nak g buat rawatan mahal² kalau mcm ni..hahaha

    ReplyDelete
  3. Uwaaaa, terbaik. Teruja sangat2 shad tengok testimoni kak nad. Wajib beli ni.

    ReplyDelete
  4. wah.. kalau hasilnya seperti dalan gambar tu.. TB pun nak beli satu lah

    ReplyDelete
  5. zaza rasa nak try gak la nanti sebab rambut zaza byk gugut jgk..

    ReplyDelete
  6. Best tak? Sebelum ni ada pakai produk lebatkan rambut tp mcm sama je takde perubahan

    ReplyDelete
  7. Best Tak? Sblum ni ad pakai produk lebatkan rambut tp cam xde perubahan

    ReplyDelete
  8. Boleh cuba ni untuk atasi masalah rambut gugur dan makin nipis ni

    ReplyDelete
  9. lelaki dan perempuan boleh guna , menarik la tonik rambut nih , ia lah macam perempau nberambut panjang ni senang sangat rambut gugur , sebelum keadaan memudaratkan baik apply tonik rambut kan

    ReplyDelete
  10. Nampak perbezaan lah selepas pakai produk ni

    ReplyDelete
  11. menarik produk ni.rasa nak cubalah
    JanjiKita

    ReplyDelete
  12. rasa nak cuba pulak..sejak ni memang rambut gugur teruk..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2