hai assalammualaikum

Kartun Cam & Leon dan Larva, Anak-anak Suka, Mommy Pun Suka - Bila nak bagi anak diam, mestilah buka channel astro 611. Tak danla kau nak tengok cerita lain. Malam je kau boleh layan cerita kau..hahha. Sebab cerita kartun anak-ana, siang semua best-best, sampai mommy pun terlayan. Dua cerita kartun ni sejak muncul, amboii, best pulak tengoknya. Cerita kartun Cam & Leon, sesumpah rasanya dan Larva iaitu ulat.

Cerita ni bukan kakak Fariza je suka, adik 5 bulan pun suka. Bila dengar lagu dia, terus bangun merangkak tengok. Mommy pun dah terikut dah. Pantang dengar lagu, terus joget ikut gaya diaorang..hahaha..weii..gilerla..walaupun cerita entah apa-apa, tapi lawak siot..Kadang sedih pun boleh..hahaa..giler betul.


Cerita larva, cerita yang lawak, sedih semua ada. Dua larva yang berbeza karektor. Macam manala orang yang buat tu boleh berfikir nak buat cerita ni erk..hahaha. Boleh dibezakan dengan warna yang berbeza iaitu Merah dan Kuning. Larva Merah yang kecik tu ganas sikit, emo lebih. yang kuning, dahla suka kentot, pastu macam pandai macam ngek juga. Dahla pengotor.. Dahla takde tangan kaki, pakai lidah semua..huhu.. Cerita ni siap ada binatang lain,macam siput, kumbang perkasa, kumbang kecik, dan macam-macamla, tikus, burung. Boleh nampakla kisah kehidupan larva..haha

Nanananaan

Yang Cam & Leon pulak, rasa tu sesumpah kot. Sorang warna biru, sorang warna oren. Cam dan Leon berkawan. Setiap aktiviti mereka sentiasa bersama. Apa sahaja yang berlaku, mereka sentiasa berdua. Bermula dari makanan untuk diminum. Untuk mendapatkan makanan dan minuman, banyak perkara yang mereka lakukan. Mula dari membantu satu sama lain untuk jatuh, kadang-kadang mereka bernasib baik untuk mendapatkan makanan dan minuman, kadang-kadang tak bertuah. Tapi suka dengar lagu dia je..hahaha..

Kartun sekarang macam-macam kan..ada yang seronok ada yang biasa je.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Comel ja kartun, kat rumah nie jarang dah tengok kartun.. semua dah pakat besar panjang dah..

    ReplyDelete
  2. ahaa betul2.. orang dewasa pun suka ni hahaha..

    ReplyDelete
  3. Ini bukan takat anak.. Bapa dan mak suka sekali.. Hahahah

    ReplyDelete
  4. yang Larva tu mrs pip mmg layan dulu dulu
    tapi bila dah ada anak ni, dorg pula yg suka layan ...
    kdg2 geram tengok dua ekor larva tu ...

    ReplyDelete
  5. salam kak nad..
    kartun apa ni kak nad..xpenah perasan kat tv.
    kak nad layn kartun ye..hehe comel la kak nad ni.. ^o^

    ReplyDelete
  6. tapi kartun Larva ni..boleh tahan ganas jugak kartunnya..

    ReplyDelete
  7. sama la..anak2 pun suka tgk..siap menari lagi

    ReplyDelete
  8. Sy & anak pula suka layan kartun pinggu.klu kartun larva ni cm x selesa nk tonton sebp cm x sesuai utk anak2 lah.dari suasane kehidpnnye pn di tmpat yg x elok.byk sangat kelakuan yg terlalu pengotor.cm x sesuai utk ank2 bp x de pengajaran.

    ReplyDelete