hai assalammualaikum


Peraduan Pacific West Foodball Fever - Sebelum ni tengok kawan makan makanan frozen macam Fish Fillet jenama Pacific West. Nampak sedap tengoknya. Nad pun teringinla nak makan. Apa lagi pergila dapatkan produk ni. Rupanya Pacific West ni bukan ada satu jenis, tapi pelbagai jenis, seperti squid dan seafood. Apa lagi, masakla sambil menonton bola kan.


Nak masak senang je pun, keluarkan kotak dari peti sejuk, lepastu keluarkan makanan dari kotak, panaskan minyak dekat kuali, dan goreng..hehee. Lepas tu nak hias-hias sikit, nak bagi nampk cantik, hiasla..Nad masak semua jenis, sebab nak rasa semua..hahaa. Nad masak Fish Fillet cheezy, Fish Fillet tempura, squids dan seafood. seafood tu ada udang, sotong dan apa lagi satu, lupa pulak.

Rangkaian produk Pacific West dengan teliti dikembangkan oleh pasukan Chef Kuliner danTeknologik Makanan kami untuk menambah nilai dan memperkayakan gaya hidup dan makanan ni semua selamat di makan, pilihan makanan laut dan bahan makanan yang sesuai dengan piawaian keselamatan dan proses makanan antarabangsa dengan BRC, IFS, HACCP dan YUM! akreditasi. Produk kami juga disahkan HALAL.


Sejak penubuhannya di Australia pada tahun 1995, Pacific West telah menjadi makanan kegemaran setiap rumah untuk dinikmati bersama keluarga. Produknya telah menganjurkan acara antarabangsa utama seperti Sukan Olimpik Sydney, Pertandingan Tenis Wimbledon, Kelab Bola Sepak Manchester United, dan World Rugby di antara yang lain.


Baru-baru ini, jenama Pacific West telah memenangi Produk Makanan Inovatif Terbaik dalam Anugerah Jenama Asia Halal 2017. Anugerah ini diiktiraf oleh wakil dari JAKIM, HDC, MITTI, MATRADE dan ENTREPRENEUR INSIGHT. Produk Pacific West boleh didapati di lebih daripada 20 buah negara di seluruh dunia dan paling terkini; di Disneyland (Paris, Hong Kong dan Shanghai).


Peraduan Pacific West Foodball Fever

Hah!!, nad dapatkan Pacific West ni pun sebab nak join kempen yang dibuat. Bersempena dengan Piala Dunia FIFA 2018, Pacific West ada buat kempen. Pacific West komited untuk membawa semua kebudayaan bersama untuk meraikan acara dunia dan berkongsi makanan yang lazat dengan rakyat sambil memupuk hubungan yang sihat dan mengikat. Oleh itu, Pacific West telah melancarkan kempen 'FOODball Demam' dari 16 April hingga 15 Julai 2018. Makan ramai-ramai dengan orang tersayang, rakan dan sesiapa sahaja sambil tengok bola. Menarik kan. Lagipun mudah je nak sediakan.


Tak bestla tengok bola takda makan-makan kan. Nad sendiri tak tengok bola sangat, tapi temankan suami tengok bola. Kita tak tau buat apa, kita kunyah makanan Pacific West ni..hehee. Ni sambil makan sambil menang.


Caranya mudah je.
1) Beli minimum satu produk @pacificwest_my
2) Snap gambar resit
3) Whatsapp details korang ke 019-823 1217 (Nama contest, Name outlet, Nama, Alamat, NRIC, email, no. Phone)

Selain grand prize, Fantabulous trip ke negara pilihan bernilai RM10,000, korang juga berpeluang merebut 100 consolation prizes termasuklah Xiomi Mi Band, Overnighter bag, Umbrella, Shoe bag atau water bottle.

Produk Pacific West boleh didapati di semua kedai runcit utama dan bebas di Malaysia seperti Cold Storage, Sam Groceria, AEON, AEON Big, Tesco, Giant, Sunshine, Grocer Village dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pacific Careline di 1800 888 389 atau log masuk ke laman web rasmi www.pacificwestfoods.com dan laman Facebook www.fb.com/PacificWest.my
Untuk maklumat lanjut mengenai Kempen Demam FOODball Pacific West, sila layari laman web kempen rasmi http://www.pacificwestfoods.com.my/contest/foodballfever.html



SHARE 14 comments

Add your comment

  1. wow..nak cari jugak lah.Ina memag penggemar makanan sejuk beku nih..eheheh.Kena cari kat giant lahh

    ReplyDelete
  2. Eh best la contest dia...nak join la..senang je pun..akak suka jenama ni dan selalu beli sebab kadangkala malas nak masak sarapan ke apa kan bawak bekal pi opis..bila dah ada PC ni memudahkan kerja..jimat masa..sedap pun sedap

    ReplyDelete
  3. boleh la beli dan join nanti.. hehe tq sharing

    ReplyDelete
  4. sedapkan, kak lily menda ni buat kudapan tengok movie je.. sedap bak hang

    ReplyDelete
  5. aida biasa beli ni, nadia.
    bila-bila jumpa kat aeon or family store, mesti la beli sekotak.
    buat kudapan anak-anak di rumah.
    and terasa nak beli plak.nak join contest.
    mudah la plak contest nyer tu.
    tq for sharing ekk...

    ReplyDelete
  6. waa.. nampak sedap bila dah siapa goreng.. adoi.. teringin pulak tekak nak makan produk dari pacific west ni

    ReplyDelete
  7. Wahhh boleh menang besar ni, baru je join last week harap-harap boleh menang juga nanti. Mana tau kita semua ada tuah dan rezeki

    ReplyDelete
  8. Produk pasific west memang sedap tapi mahai sikit..hehehe.
    Bertuahnya siapa yg join contest n menang.

    ReplyDelete
  9. Famili sy pun suka makan tempura ikan brand ni. Hari tu baru beli 2 pek kat AEON. Nak join contest jugak.

    ReplyDelete
  10. Akak suka makan fish fillet. Tapi lama tak beli. Nanti nak beli lah try join contest ni manatahu menang kan hehe.

    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  11. have always bought Pacific West brand. ruginya kalau tak join contest ni, so many generous prizes, especially the grand prize!!

    ReplyDelete
  12. Pacific west is my favourite food especially the fish and tempura. Want to try my luck to win a trip. Who know I am lucky for this.

    ReplyDelete
  13. Suka jenama ni dari dulu memang sedap la

    ReplyDelete
  14. Nampaknya sangat menyelerakan. Kena beli buat stok ni...

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2