hai assalammualaikum

Pembersih Makeup safi Micellar Natural Cleansing Water - Sebelum bersihkan muka dengan pembersih muka, bila pakai makeup wajibla cuci makeup tu dengan pembersih makeup tau. Baru betul-betul bersih muka kita. Kalau terus cuci muka dengan pembersih muka, takut ada makeup yang tak hilang lagi, tu sebab boleh mendatangkan jerawat..hehee. Sekarang nad memang jaga muka, taknak jadi macm dulu. Untuk pembersih makeup, tak smeua kadang ok dengan kita, jadi pilihla mana yang bersesuaian. Ni nad nak bagitau, Safi ada keluarkan pembersih makeup uii..Nad dah cuba,memang best.



Pembersih Makeup Safi Micellar Natural Cleansing Water, Diperkaya dengan Formulasi 100% Bahan Aktif Semulajadi Dan Tidak Memedihkan Mata

Safi Micellar Natural Cleansing Water rangkaian pembersih solekan " mesra Kulit " diformulasi dengan 100% bahan aktif semulajadi yang lembut dan membersihkan kotoran dengan sapuan. Kadang ada pembersih muka yang boleh pedihkan mata dan keringkan kulit, tapi pembersih makeup safi tak. Rangkaian pembersih makeup Safi ini telah dibuat penyelidikan oleh SERI ( Safi Excellence in Research and Innovation Centre, makmal produk kosmetik Halal terbesar di dunia.

Tengok botol pun menarik. Ada tiga jenis variasi Pembersih Makeup Safi


1) Safi Micellar Natural Cleansing Water - Rose
- Botol berwarna pink, sesuai untuk kulit normal dan kombinasi. Bau dia sedap, bau bunga rose. - Diformulasi dengan 100 % bahan aktif semulajadi Ros, ia membersihkan solekan kotoran denagn 1 sapuan serta mengicilkan liang pori yang mengurangkan wajah berkilat, hasilnya kulit segar dan berseri.


2) Safi Micellar Natural Cleansing Water - Neem
- Botol berwarna hijau dansesuai untuk kulit yang berminyak dan berjerawat.
- Ia membersihkan solekan dan kotoran dengan 1 sapuan mengawal jerawat, hasilnya kulit berseri tanpa cela.


3) Safi Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber
- Botol hijau cair, warna timun, bau pun, bau timun..hehehe...Sesuai untuk semua jenis kulit
- Diformulasi dengan 100% bahan aktif semulajadi Mentimun. Iamembersihkan solekan serta melembap dan juga menyihatkan kulit.Hasilnya kulit lembut dan bermaya.


Safi Micellar Natural Cleansing Water produk pembersih lembut berasaskan air yang jernih, menanggalkan solekan dan kotoran dengan efektif tanpa bilas, disamping mengekalkan kelembapan dan menyihatkan kulit secara semulajadi.

Telah diuji secara dermatologi, bebas daripada SLES/SLS, minyak mineral, pewarna alkohol, Paraben, Propylene Gylcol dan semestinya Halal. Kombinasi formulasi manfaat alamiah dan bebas bahan kimia produk ini tidak memberikan kesan kekeringan ketika digunakan.

Kalau korang nak, korang boleh dapatkan di semua farmasi dan pasaraya berdekatan di Malaysia. Harga untuk Safi Micellar Natural Clenasing Water ialah RM17.25.

Untuk Maklumat lanjut dan promosi dari Safi, layari laman sesawang rasmi SAFI di
website: www.safi.com.my
Facebook: www.facebook.com/SAFIMalaysia
Instagram: www.instagram.com?SAFIMalaysia
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. wahhh produk terbaru safi ke ni? kalau nak bersihkan make up bahagian mata, pedih tak kalau terkena mata?

    ReplyDelete
  2. Terbaiklah safi. Dah macam² keluaran produk dikeluarkan. Bagusnyaa. Boleh cuba ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. .Makin lama makin maju.. Kang lepas ni kosmetik pulak.. Hehehe

      Delete
  3. product baruu.. packaging simple je tapi still menarik. x penah pakai micellar water..

    ReplyDelete
  4. nanti boleh try ni.. safi loni macam2 ada terbaik la...

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2