hai assalammualaikum

Bersihkan Muka Dan Makeup Dengan Safi Micellar Natural Cleansing Water - Seharian muka kita ni terdedah dengan cuaca dan persekitaran yang tidak bersih. Kalau boleh nak cuci muka je setiap masa. Tapi, cuci muka kerap pun tak elok. Kenala cuci dua kali sehari. Kalau cuci sahaja pun belum tentu bersih tau. Jadi, kalau nak kulit muka kita nampak bersih,  elok dan terjaga, dari sebarang kekotoran dan makeup,  wajib bersihkan muka dahulu dengan remover makeup. 



Bersihkan Muka Dan Makeup Dengan Safi Micellar Natural Cleansing Water

Nad lebih suka pakai remover makeup jenis water. Sama macam kita bersihkan muka dengan air. Remover makeup yang nad guna ialah Safi Micellar Natural Cleansing Water.

Safi Micellar Natural Cleansing Water Tidak Memedihkan Mata

Kadang,  ada remover makeup yang kita pakai,  pedih je dekat mata. Tu  yang nad tak suka. Tengah nak sapu,  sekali pedih.. Alahai..Tapi nad dah jumpa remover makeup yang tak pedihkan mata ni, produk dari Safi iaitu Safi Micellar Natural Cleansing Water. Korang tau kan produk Safi ni memang diyakini dan halal. Bila atau Safi ada keluarkan produk remover makeup ni, teus nad cuba. Memang best dan bersih je muka dan makeup ni. Lagi di bahagian mata, sebab kawasan-kawasan tersebut cenderung menjadi nipis, sensitif dan terdedah kepada kedutan jika remover solek tidak sesuai digunakan. jadi,  SAFI Micellar Natural Cleansing Water, rangkaian remover solekan mesra kulit yang diformulasikan dengan 100% bahan aktif semulajadi untuk pembersihan yang lembut dan berkesan dalam hanya satu lap dan tidak memedihkan mata.


Safi Micellar Natural Cleansing Water ni ada 3 jenis iaitu SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Rose, SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Neem dan SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber. Antara tiga ni nad pakai yang Neem dan Rose.


Teksturnya berbentuk cecair jernih seperti air. Lepas korang lap dengan Safi remover ni, korang boleh taknak basuh muka atau nak basuh muka pun boleh. Macam nad, nad memang basuh muka, lepas remove makeup atau bersihkan kulit muka dengan Safi Micellar Cleansing Water ni. Sebab nak pastikan muka bersih sebersihnya.

SAFI Micellar Natural Cleansing Water dapat mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat secara semulajadi.  Ia juga tidak akan mengeringkan kulit.

Ia telah diuji secara dermatologi dan bebas daripada SLES / SLS, minyak mineral, colourant, alkohol, Paraben, Propylene Glycol, dan pasti Halal yang disahkan oleh JAKIM.

Tiga Jenis Safi Micellar Natural Cleansing Water

Kelebihan Safi Micellar Natural Cleansing Water


1) SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Rose ( Kulit Normal & Gabungan)
- Membersihkan & Mengurangkan liang
- Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Rose, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu lap sementara meminimumkan liang-liang untuk mengurangkan wajah berminyak dan berkilat, menghasilkan kulit yang segar dan bercahaya. Sesuai untuk jenis kulit biasa dan gabungan.


2) SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Neem ( Kulit Oily & Jerawat )
- Membersihkan & Kawalan Jerawat
- Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Neem, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu lap dan mengendalikan jerawat untuk membuka kulit yang jelas, menghasilkan kulit yang segar dan berseri. Sesuai untuk jenis kulit berminyak dan rawan jerawat.


3) SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber ( Semua jenis kulit )
- Membersihkan & Melembapkan kulit
- Dirumuskan dengan 100% bahan aktif semulajadi dari Timun, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu menghapus kulit meninggalkan rasa terhidrasi, lembut, dan sihat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Produk Safi ni memnag mudah didapati di mana-mana pasaraya, watson dan farmasi yang berdekatan dengan korang. Harga pun murah je..RM17.25 utk saiz 200ml..Banyak dah produk Safi sekarang ni. Dulu zaman ramaja pakai, lepas tu berhenti. Sekarang nad guna balik, tak sangka elok je dengan muka nad..

Untuk lebib lanjut,  boleh layari
Website: https://safi.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/SAFI.MY/
Instagram: https://instagram.com/safimalaysia

SHARE 9 comments

Add your comment

  1. Suka cucumber, eh rasa nak beli lah mcm best ni

    ReplyDelete
  2. biasa pakai pencuci muka cucumber. so nak try SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber la

    ReplyDelete
  3. teringin nak cuba produk safi yang ni... macam best jer :)

    ReplyDelete
  4. skrg ni pkai yg loreal pnye.. dh nk abs..
    lepas ni boleh try safi plak!

    ReplyDelete
  5. wahh safi ada dah yg utk makeup remover.. senanglah lepasni ye

    ReplyDelete
  6. HELLO


    Sama ada anda seorang usahawan atau pekerja kerajaan, dan anda mahu menjadi bebas dari segi kewangan dan mengembangkan perniagaan anda, inilah peluang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman jangka panjang dan jangka pendek, proses kami sangat mudah dan mudah. Anda tidak perlu terus bertanggungjawab secara kewangan kepada semua orang, hari ini anda boleh memutuskan bahawa anda mempunyai kebebasan kewangan dan kehidupan yang lebih baik untuk anda dan keluarga anda, kami sangat bersedia memberi anda pinjaman apa pun yang anda perlukan, Kami akan memberikan anda. Jangan merasa seperti menonton orang lain yang berjaya secara kewangan jika anda mahu pinjaman anda ditambah ke ekuiti anda atau memulakan perniagaan anda sendiri, ini adalah peluang anda untuk menghubungi kami hari ini.



    Syarikat: CREDIT FINANCIAL GROUP
    E-mel: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    Whatsapp: +447480724786
    BBM INVITES: {DDA46523}

    ReplyDelete
  7. Terima kasih dengan sharing micellar water ini yang membantu membersihkan make up. Saya selalu terjatuh make up pada sofa dan mattress dan saya harap dapat mencari perkhidmatan untuk membersihkan tompok kotoran(stain) pada sofa dan mattress.

    ReplyDelete
  8. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2