hai assalammualaikum

Das Abdul Global Jenama Bantal Hotel 7 Bintang Yang Ulung Di Malaysia - Siapa sahaja yang tidak kenal akan jenama Das Abdul Global ini? Bila sebut sahaja, mesti sudah buat mereka teringat dengan billboardnya yang mempunyai gambar tuan pengarah memeluk bantal hotel DAG®. Tengok sahaja sudah dapat bayangkan betapa lembut dan gebunya bantal mereka ini.



Das Abdul Global Jenama Bantal Hotel 7 Bintang Yang Ulung Di Malaysia

Das Abdul Global telah melonjak naik menjadi sebuah jenama tempatan di Malaysia yang terkenal dengan pengeluaran bantal hotel 7 bintang pada harga mampu milik. Dengan tagline popular jenama ini iaitu “Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel 7 Bintang”, Das Abdul Global telah menjadi cukup terkenal di kalangan rakyat Malaysia termasuk artis tempatan.


DAG Home Jenama Sub Das Abdul Global Terbaru

Das Abdul Global telah berkembang dengan lebih hebat selepas memperkenalkan sebuah jenama sub yang baru iaitu DAG Home. Walaupun Das Abdul Global mengeluarkan koleksi barangan hotel, DAG Home pula lebih kepada kelengkapan bilik tidur. Set comforter, bantal peluk, tuala dan bantal merupakan antara produk yang dikeluarkan dibawah jenama DAG Home. Ingin menjadikan bilik tidur anda seperti bilik hotel 7 bintang? DAG Home adalah jawapannya. Jenama ini telah mula mendapat perhatian dan ramai pengguna Das Abdul Global telah membeli produk di bawah jenama DAG Home ini.




Jenama Das Abdul Global Semakin Dikenali

Peningkatan jenama Das Abdul Global telah meningkat naik dengan begitu drastik dalam jangka masa 3 tahun, peningkatan ini disebabkan oleh keprihatinan dengan setiap rayuan dan komen pelanggan mereka sendiri terhadap servis dan jenama Das Abdul Global. Das Abdul Global percaya setiap permintaan dan komen dari pelanggan mereka sendiri dapat membaik pulih tahap servis mereka kepada pelanggan sekali gus dapat meningkatkan taraf kepercayaan pengguna mereka terhadapa Jenama Das Abdul Global itu sendiri.

Untuk makluman, Das Abdul Global telah membuka semula pertandingan “reward tahunan” bagi setiap ejen Das Abdul Global yang sah berdaftar. Seperti “reward” tahun sebelumnya, tahun ini Das Abdul Global telah menaikkan taraf “reward” tahun ini dengan lebih lagi dimana Das Abdul Global telah menawarkan 6 buah kereta mewah seperti sebuah Vellfire, Honda CRV dan banyak lagi.

Disamping itu juga terdapat juga beberapa “reward” sampingan yang ditawarkan kepada ejen-ejen mereka seperti Ipad, mesin pengering dan banyak lagi. Siapa sangka dengan menjual bantal anda berpeluang untuk memenangi produk-produk yang ditawarkan. Jangan buang masa lama-lama. Mungkin anda lah pemilik baru salah sebuah 6 kereta mewah yang ditawarkan ini. Jom sertai Das Abdul Global dan menangi sebuah kereta!

Info media sosial : www.dasabdulglobal.com
Instagram : @dasabdul
Facebook: www.facebook.com/dasabdulglobal/
SHARE 29 comments

Add your comment

  1. Laaa ada juga ke barang lain selain bantal.. tau psl DAS sebab bantal hotel je. Kalau ada set bilik tidur mesti laa best kan.. boleh la buat rumah hotel.. sedappp

    ReplyDelete
  2. wah kalau beli ni dua tiga bijik, mau tak bangun tidur nanti dok melepak atas tilam jelaa. hahaha

    ReplyDelete
  3. cantiknya set bilik tidur dier. suka sangat yang pink colour tuh. lembut jer warna. betul juga kena dapatkan batal yang selesa. thanks for sharing

    ReplyDelete
  4. Owhh macam2 ada ekk, ingatkan bantal je ada, kisahnya ada set lain2 jugak. Macam berminat pulak tengok. Nanti bolehlah survey2 barangan dia.

    ReplyDelete
  5. Eh jenama ni familiar tau. Emi biasa dengar, tapi tak pasti kat mana. Rupanya jenama bantal. Range harga dia macam mana eh akak?

    ReplyDelete
  6. it's great to sleep with the 7 stars hotel pillow.. guess it'll be truly comfortable with these quality pillows... get quality sleep is important..

    ReplyDelete
  7. lama dah aida nak beli ni.
    cuma x pasti nak beli yg mana satu, nad.
    ada byk jenis.
    member ada beli sejenis, dia kata tak selesa.
    terlalu tinggi. sakit kepala.
    sampai hari ni aida lom tanya details, mana satu yg dia tak sesuai tu.
    tgk review netizen, mcm ok jer plak.
    rumah baru, nad, confirm bantal kepala pun baru, kan :)
    bukan utk diri sendiri jer, utk tetamu juga.

    ReplyDelete
  8. Terbaik sebenarnya bila gunakan bantal ni. Sewaktu kursus di Miri, berpeluang menginap di hotel mewah, time tulah baru berpeluang nak rasa empuknya bantal jenama DAS ni. Memang best, leher tak sakit seperti selalu selepas bangun tido. (ehh..dah macam aku beri testimoni pula kan? :))

    ReplyDelete
  9. Nk try satu gak la jenama das ni.. Yg lyena ka apa tu dah try.. Best gak.. Mmg ingat nak try yg ni 1

    ReplyDelete
  10. nampak sangat saya ni seorang yg tak ambil tahu pasal apa2 pun sbb first time dengar jenama bantal ni. 7 bintang? wow, nmpk gaya mmg mcm betul best bantal ni. nak kena trylah lepas ni :)

    ReplyDelete
  11. Kalau bantal ini memang menjadi pilihan orang 'berada'. hehe. Macam Naim pakai bantal dari kelkabu hehe

    ReplyDelete
  12. Sejujurnya 1st time tau brand ni. Tapi set bilik tido tu cantik sungguh laaa.. Tertarik! Macam suka lak ngan bantal dia. Nak try laaa seketul dua nanti. Tentu tido lebih lena...

    ReplyDelete
  13. Das Abdul ni memang tengah viral. Selalu lalu highway je nampak iklan ni. Boleh la support produk bumiputera ni.jenama hotel 7 bintang, tapi bayar harga murah. Jadi ejen pun not bad la kan. Dapat vellfire.. terliuqqq

    ReplyDelete
  14. first i tengok dia punya alas tilam dia cantik-cantik belaka nampak macam selesa je nak tidur teringin nak ada satu... jadi ejen pun boleh kaya kan.. tahniah DAS ABDUL ! ;)

    ReplyDelete
  15. tak prnh guna lagi bantal ni.. ramai ckp okay.. ramai ckp best... paling bagus sbb buka pluang pd sapa yg nk tambah income cari pendapatan lebih.. bagus tu... moga murah rezeki smua yg terlibat.. ameen

    ReplyDelete
  16. Bantal ni famous jugakkan. Ramai yg dah guna semua kata bantal ni memang best. Lembut dan selesa

    ReplyDelete
  17. Waaaaaaaaaaaaa. dah ada set cadar sekarang. sukanya tengok company macam ni berkembang dari satu produk ke produk yang lain dalam satu niche.

    ReplyDelete
  18. terinbgin gak nak try ...kadang nampak orang2 jual kat tepi jalan jer tapi tak berani beli sebab takut itu yg fake

    ReplyDelete
  19. I would love to own one of these fluffy pillows

    ReplyDelete
  20. Kak ana ada 4 biji bantal ni. So far elok je lagi walau dh pakai lama.

    ReplyDelete
  21. Ramai yang dah bantal das abdul ni kan. Ada juga cousin jual haritu..nti blh la survey harga. kalau mampu milik blh la beli..

    ReplyDelete
  22. Ok first time dengar keluaran dari das abdul global ni.. Xtau plak ada bantal yg lagi hebat smpai bertaraf 7 bintang.. Hehe

    ReplyDelete
  23. I saw their billboard before but belum pernah cuba product yet.

    ReplyDelete
  24. HELLO


    Sama ada anda seorang usahawan atau pekerja kerajaan, dan anda mahu menjadi bebas dari segi kewangan dan mengembangkan perniagaan anda, inilah peluang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman jangka panjang dan jangka pendek, proses kami sangat mudah dan mudah. Anda tidak perlu terus bertanggungjawab secara kewangan kepada semua orang, hari ini anda boleh memutuskan bahawa anda mempunyai kebebasan kewangan dan kehidupan yang lebih baik untuk anda dan keluarga anda, kami sangat bersedia memberi anda pinjaman apa pun yang anda perlukan, Kami akan memberikan anda. Jangan merasa seperti menonton orang lain yang berjaya secara kewangan jika anda mahu pinjaman anda ditambah ke ekuiti anda atau memulakan perniagaan anda sendiri, ini adalah peluang anda untuk menghubungi kami hari ini.



    Syarikat: CREDIT FINANCIAL GROUP
    E-mel: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    Whatsapp: +447480724786
    BBM INVITES: {DDA46523}

    ReplyDelete
  25. first time dengar nama bantal Das Abdul ni.. tapi bila baca komen2 memang femes ye jenama ni.. TB berkenan la pulak.. bukan apa.. bantal yang berkualiti selalunya buat tidur pun jadi berkualiti sebab selesakan kita time tidur kan..

    ReplyDelete
  26. Nak kena try jugalah nanti bantal ni nad.. Tgk pun dah nampak rasa kelembutannya

    ReplyDelete
  27. In love lah dengan cadar dia.. Cantik sangat..

    ReplyDelete
  28. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2