hai assalammualaikum

Minuman Awwa, Rasanya Yang Sedap Dan Mempunyai Pelbagai Khasiat ,  Sesuai Di Minum Seisi Keluarga - Memang tak dinafikan,  kita boleh tengok,  di pasaran sekarang, pelbagai jenis minuman berperisa dan juga berkhasiat yang ada dijadikan sebagai minuman tambahan seharian. Nad sendiri sebagai pengguna, nad dah cuba pelbagai jenis minuman tambahan yang ada, tapi setiap minuman yang nad ambil berbeza dari segi bahan-bahan yang digunakan. Paling nad suka, minuman itu boleh diminum dan dikongsi bersama seisi keluarga dan mempunyai kebaikan, bukan hanya sekadar minuman.


Minuman Awwa Rasanya Yang Sedap Dan Mempunyai Pelbagai Khasiat,  Sesuai Di Minum Seisi Keluarga

Baru-baru ni,  ada kawan kenalkan produk minuman Awwa keluaran Imanni Skinz. Minuman Awwa ni keluaran produk terbaru Imanni Skinz, sebuah syarikat bumiputera yang diusahakan oleh anak tempatan. Awwa ni ada maksud dia, iaitu memberi minum sampai puas, segar, terpenuhi, menyenangkan.


Bila nad tengok packaging dia memang terus tertarik, dengan gambar air macam tu,  terus cakap " nampak sedap air ni ".. Hahaha.. Belum rasa lagi tu. Minuman Awwa mempunyai tiga perisa yang memang menjadi kesukaan iaitu perisa coklat kurma,  strawberi dan mocha. Selalu sangat nampak coklat kurma kan, tapi strawberry dan mocha kurang,  bila ada ni,  nad cuba semua perisa.. Hehe. Lagi anak kita memang suka air pink ( strawberi).

Bagusnya minuman Awwa ni ia mengandungi bahan istimewa yang yang boleh di minum setiap hari oleh seisi keluarga. Beza minuman Awwa dengan minuman lain ialah bahan-bahannya yang mengetengahkan penggunaan makanan sunnah yang pelbagai di dalam satu sajian. Penggunaan bahan yang berasaskan makanan sunnah seperti Madu, Delima, Habbatus Sauda, Za'faran, Kismis, Zaitun, Al-Manna dan Kurma ini benar-benar telah menjadikan minuman AWWA lain daripada yang lain.


Bila dapat je, terus nad minum.. Hahhhaa.. Sebab tengok kotak dah nampak sedap..hehhe..Nad cuba dulu minum Awwa perisa coklat kurma.


Cara penyediaan minuman Awwa

Nak sediakan pun senang sahaja. Tuangkan satu paket minuman Coklat Kurma Awwa atau Strawberi atau Coklat Mocha ke dalam secawan ( 150 ml ) air panas. Kemudian kacau dan boleh minum.


Minuman Awwa Tanpa Gula, Tanpa Maltodekstrin Dan Rendah Kalori

Sedap rasa Awwa Coklat Kurma ni, sebab dia tak terlalu manis, dan sedap. Serius, nad tak tau nak cakap macam mana, sebab selalu nad minum air coklat yang ada kurma ni manis sangat. Tapi yang ni, memang lain sangat. Apa yang nad tau, minuman Awwa Coklat Kurma ni tanpa gula dan tanpa maltodekstrin, tu yang rasa dia tak manis sangat, macam nice je la..ishh susah sangat nak tafsirkan..hahaa.. Tapi memang sedap gila..




Sama juga minuman Awwa Strawberi dan Coklat Mocha, tiada gula dan tiada Maltodekstrin. Rasa pun memang rasa asli, yang sedap diminum setiap hari. Macam air Mocha, ia bukan sahaja takda gula dan maltodekstrin malah tiada kafein..jadi elok sangat ambil. Semua minuman Awwa ni juga rendah kalori dan selamat diminum.

Minuman Awwa, Sesuai Diminum Oleh Kanak-Kanak


Hah, anak nad seorang ni kalau nampak warna pink memang pantang ye. Asal warna pink semua dia nak. Bila dia nampak minuman Awwa Strawberi ni, terus dia cakap ' mommy, air Strawberry, Fariza punya, nak mommy, please mommy "..oh my..budak ni kan.


Rasa air Strawberry ni pun sedap..bau dia pun bau strawberi. Rasa dia light je tak manis, rasa macam buah strawberi segar dipetik dari pokok kemudian kita blend dengan susu..memang yummy.. Tengok anak kita, kemain suka ye.


Minuman Awwa ni memang kanak-kanak boleh minum terutama Coklat Kurma dan Strawberry. Ia sesuai untuk di minum seisi keluarga bermula dari usia 10 bulan dan ke atas. Untuk kanak-kanak dengan usia yang masih kecil , disarankan hanya beri ½ sachet.


Untuk Mocha, nad bagi suami minum. Mocha ni ada bahan yang sesuai untuk mereka untuk kempis kan perut atau melawaskan perut. Suami ada juga minum coklat kurma, dia kata semua sedap. Nad ada rasa-rasa sikit, memang sedap. Tak sama Mocha macam kat luar. Dia punya rasa tak terlalu kuat, tapi masih sedap..


Khasiat Minuman Awwa Bukan Sahaja Sekadar Minuman Malah Mempunyai Banyak Kebaikan

Macam nad cakap, minuman Awwa ni bukan sahaja minuman biasa tapi mempunyai kebaikan lain kerana mempunyai bahan istimewa, yang membolehkan ia merawat, mencantikkan dan menambah susu badan.


Untuk Awwa Coklat bukan susu coklat biasa biasa tapi ianya minuman coklat yang di ekstrak dari Buah Koko dengan di tambah dengan 8 makanan sunnah, dimana ia dapat membantu ibu menyusu menambahkan susu badan ( milkbooster ), memberi tenaga, melegakan sembelit, membantu merawat ekzema dan gatal-gatal dan sesuai diambil ibu yang sedang hamil. Awwa Coklat Kurma juga dapat bantu memulihkan pesakit ekzema terutama di kalangan kanak-kanak.









Jadi, kalau sesiapa yang anak dia mempunyai masalah ekzema boleh cuba ambil Arwa Coklat ni. InshaAllah dgn izin Allah. Setidaknya anak akan minum dengan sedap dan semakin sihat dalam satu masa. Kalau boleh kita ikhtiar dan usaha. Atas antara testimoni yang diambil pengguna untuk merawat ekzema.


Awwa Strawberi mengandungi vitamin C dan 8 makanan sunnah yang membantu mencerahkan kulit, mengurangakn jerawat dan membantu meningkatkan sistem imun badan. Awwa Strawberi ni sebenarnya susu kambing berperisa starwberi, tidak hamis dan tak berbau. Elok untuk anti penuaan, imunisasi badan, memberi tenaga, menaikkan hemoglobin dan membantu masalah penghadaman antioksidan. Susu Kurma Strawberi juga turut boleh bantu untuk tambahkan susu ibu (milk booster)


Awwa Coklat Mocha pula terkandung bahan aktif Garnicia Cambogia dan makanan sunnah sangat elok untuk mereka yang kempiskan perut dimana ia dapat melawaskan perut bagi mereka yang ada masalah kurang lawas hingga perut nampak buncit dan sebagainya. Terkandung Asid Hidroksi Sitrik ( HCA ) yang bertindak sebagai bahan yang merencat nafsu makan dan mengurangkan berat badan. HCA mengurangkan aktiviti penting enzim ATP-Citrate Lyase yang terlibat dalam metabolisme lemak. Garnicia Cambogia dipercayai boleh mempercepatkan pengecutan rahim semasa proses berpantang. Ia juga dapat meningkatkan hormon sorotonin dalam otak untuk mengurangkan rasa lapar dan memberikan tenaga. Awwa Coklat Mocha Ia tidak sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu dan kanak-kanak. Ia lebih sesuai untuk kaum lelaki dan wanita dewasa yang tidak hamil dan tidak menyusu.

Testimoni Nad Sendiri

Lepas je nad amalkan minuman Awwa ni, memang ada perbezaan sikit. Macam susu makin bertambah, badan tak terlalu letih, fikiran tenang je. Lagi waktu malam sebelum tidur, nad minum, rasa nyaman je badan ni..hehe..

Anak pulak, nad tengok macam makin cergas..hehee..Lagipun dia minum sebab sedap..Elok je diambil sebab ada kandungan makanan sunnah tu. Tu yang bagi dia minum setiap hari.

Suami pun cakap sedap..Dia kata setiap pagi mesti perut dia lawas je. Membuang dengan jayanya..ehhee..

Resepi Minuman Menggunakan Minuman Awwa

Minuman Awwa ni boleh dibuat pelbagai resepi minuman tau..kalau korang rajin..nah ni antara cadangan sajian yang korang boleh buat menggunakan minuman Awwa.




Tengok pun sedap kan. Bukan orang besar je suka, budak-budak lagi suka.

Bagus kan dapat minum minuman yang sedap tapi dalam masa yang sama juga dapat berikan semua khasiat yang ada untuk tubuh untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Kalau nak buat minuman sebagai minuman harian memang boleh sangat, kalau nak minum sebab nak hilangkan sakit pun boleh. Ikut mana yang korang rasa la kan.




Produk ni pun dalam bentuk sachet. Jadi senang nak bawak pergi mana-mana. Pergi travel ke, pergi berkelah ke..kan..hehee..

Harga sekotak RM35 mempunyai 10 sachet. Sekarang tengah ada promosi, harga RM28. Murah je harga dia dengan  kandungan yang mempunyai bahan-bahan yang berkhasiat dan elok untuk tubuh badan, mampu merawat dan mencantikkan, harga kita tolak tepi..kann..

Minuman ni memang menjadi pilihan tau, sebab kawan cakap, minuman ni ramai orang beli, dan nad pun terjebak. Memang nad rekomen sangat korang yang tengah mencari minuman untuk cantik, tambahkan susu, untuk kempiskan perut,cuba minuman Awwa ni. Lagi-lagi Coklat Kurma tu, sedap ya amat. Minuman ni pun sesuai untuk mereka yang tengah ikhtiar hamil.

Jom sokong produk muslim yang diusahakan oleh anak tempatan.

Kalau korang nak beli, tengok packaging nampak sedap je kan, hehee..korang boleh dapatkan di
Facebook : Awwa Minuman No 1 Untuk Kulit
Instagram : https://www.instagram.com/arwa.hq/
Whatsapp : wasap.my/60136699892/NakTanyaArwa
SHARE 42 comments

Add your comment

  1. nampak sedappp je,nak skitttttheheheh

    ReplyDelete
  2. wah, best yer ada macam2 perisa.

    ReplyDelete
  3. baik yang coklet atau strawberi tu nampak sedap bebeno. produk muslim yang penuh khasiat. senang eh macam ni sebab 1 keluarga boleh minum dari anak ke emak ke bapanya.

    ReplyDelete
  4. pewitttttt... cantik model ni. heheheh sedapnya set minuman Awwa ni. coklat dengan strawberi tu mesti anak2 suka minum. haishhh banyak pulak tu kebaikannya.

    ReplyDelete
  5. ehh..best nye ada perasa mocha juga ni. Rasa mcm nak cuba juga la, kebetulan anak ada ekzema Juga.Kot serasi dengan arwa ni..

    ReplyDelete
  6. coklat mocha tu macam sedap je. mocha tu da febret!

    ReplyDelete
  7. Fuh bukan main lagi topping nya siap ada whipping cream! Menggugat iman yang melihatnya hehehe. Good job Susu Arwa

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap. Tapi kan awak, awak kena post gambar ingredients bagi susu ni. Untuk tahu berapa kandungan dalam satu sachet. Kalau dah namanya mocha, konpem ada kafein. Nak tau jugak berapa gram gula. Takut yang kencing manis obses minum setiap masa kang naya plak. For your next entry tau. Sorry kalau terasa

    ReplyDelete
  9. seronoknya minuman arwa ni. Semua perisa yang abam minat ada ni, kurma straberry mocha.. Nyam2.
    budak2 pun mesti seronnok minum

    ReplyDelete
  10. oh bagusnya khasiat dia. mak mak yg menyusu memang tahu betapa struggle nak maintain susu dalam badan. tak boleh stress nanti susu drop. so kalau ada booster best lah.

    ReplyDelete
  11. Minuman macam ni buat lagi rajin nak minum hari hari kan. budak budak pun suka

    ReplyDelete
  12. tiga² perisa sedap.. mocha biasa x leh nk terima tp arwa ni mocha dia best..

    ReplyDelete
  13. seharusnya kita sokong produk muslim anak tempatan gini, nad.
    nanti nak cuba la. boleh bwk ke ofis. tak perlu la bwk sachet minuman yg omputeh tu :)hi hi hi hi...
    strawberry tu sure menjadi kegemaran anak2 dara aida. pantang kaler pink!
    moreover, ada kandungan makanan sunnah, nad. dpt la kita pahala kerena mengamalkannya.
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
  14. perasa strawberry tu mcm sedap je

    ReplyDelete
  15. Menarik la minuman ni. Kandungan yang guna bahan-bahan makanan sunnah memang banyak khasiatnya. Sis nak juga mencuba sendirilah minuman dari Imanni ni.

    ReplyDelete
  16. Dah lah sedap, banyak khasiat lagi arwa coklat ni. Boleh recommend pada family ni.

    ReplyDelete
  17. First kita baca nama produk tu terkejut ingat Arwah hehehe rupanya Arwa wakakaka jangan marah tau. Tapi tengok sedap ada mcam-macam perisa coklat dan juga strawberry yang best kanak-kanak suka kita juga suka nak cuba...

    ReplyDelete
  18. Tengok ilustrasi kat kotaknya pun dah terliur. Kalau minum, mesti lagi sedap kan. Semua perisa tu feveret. Nak cuba jugalah...

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  19. Ruby pun tengok kotaknya gambar air lagu tu pun rasa terliur nak minum jugak,Nad. Hehe

    Tahniah, bangga ada anak bumiputera yang berjaya keluarkan produk sebagus ni, minuman Arwa.

    Ada sekali kandungannya makanan sunnah.

    Kalau tanya Ruby antara 3 perisa ni, Ruby suka coklat kurma dengan mocha.

    Strawberi ruby kureng sikit. Hehe.

    Harga pun murah sangat tu. Packaging dia dalam sachet kecik mudah di bawa ke mana². Senang nak bancuh pulak tu

    ReplyDelete
  20. Nampk sedap smua flavour tue..boleh try nie wlupun mocha tue macam xlh nk masuk je..tp yg strwbrry ngn coklat tue..pergh..tgok si kecik mnum pun tau da sedap..

    ReplyDelete
  21. Aduh warna pink tu memikat jiwa sungguh. Campur dengan ais krim pun lazat kan.
    Yang penting selamat diminum bersama ahli keluarga kan.

    ReplyDelete
  22. Kita tertarik tgk pelbagai perisa ada.. So budak2 nak minum pun xde hal sbb ia menarik minat budak2.. Lagi2 yg pink strawberry tu... Hehee

    ReplyDelete
  23. First time know this brand, thanks for the intro… guess I will try the strawberry flavor because it’s my fave hehe…

    ReplyDelete
  24. Nampak sedap ja, bahan yang ada dalam produk nie bagus. Memang harus cuba kan Nad..

    ReplyDelete
  25. wah boleh buat smootie la..sedap plak tengok yg susu strawberi tu. Packaging die pun senang utk dibawa ke mana-mana sahaja..menarik ni

    ReplyDelete
  26. Banyak dah produk lokal yg bagus2 blh tembusi pasaran luar. Sy mmg kurang sikit minum susu ata kopi yg kn bancuh tp blh jet nk cuba

    ReplyDelete
  27. wooo so convenient with this..boleh minu anytime anywhere..i want to try strawberry one la!

    ReplyDelete
  28. kak liez tertarik pulak dengan susu strawberry dan mocha tu. nampak sedap je. ni kalau anak-anak kak liez nampak ni memang sehari sebrapa kali minum tak tau lah hihihihi

    ReplyDelete
  29. Betulla pakejing dia nampak menarik dan rasa terus nak beli je kan? baca penerangan MiszRockers ni pun dah tau minuman ni sedap dan berkhasiat. Yang campuran Kurma tu macam menarik je

    ReplyDelete
  30. First time dengar nama produk ni. Nama yg menarik. Arwa. Nampak sedap, bolehlah try lepas ni. 😊

    ReplyDelete
  31. Yang pink tu rasa strawberry ke? Sedap tak

    ReplyDelete
  32. Zaza pun dah minum jenama ni.. Serius rasanya memang sedapppp

    ReplyDelete
  33. Nampak sedap dan pekat bancuhan arwa tu...terliur plak....nampak sedap je

    ReplyDelete
  34. Menarik juga produk ni. Bestnya negara kita ni dapat diperhatikan pertumbuhan produk kesihatan yang makin dimonopoli oleh usahawan melayu kecil. Hope Arwa ni akan berkembang dengan jayanya, thanks kak atas review produk arwa ni.

    ReplyDelete
  35. Alalala.. Fariza pun suka ye..
    Mesti sedap ni kan..sama macam zara la. Pantang nampak kaler pink. Suka sangat.
    Boleh try ni.

    ReplyDelete
  36. 1st time dgr brand ni.. Tak pernah dgr s lm ni. Tp. Ramai dh try.. Byk kelebihan rupanya

    ReplyDelete
  37. Menggoda tergoda tengok air yang dah bancuh tu.

    ReplyDelete
  38. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  39. First time dengar jenama Arwa ni, perisa coklat mocha tu nampak sedap!

    ReplyDelete
  40. dh cuba... mmg sedappp sgt2!! sis suka yg coklat kurma tu.. anak2 suka yg strawberi... bagus juga ada minuman sedap yg bnyk khasiat mcm ni

    ReplyDelete
  41. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2