hai assalammualaikum

Pokok Hiasan Dan Tanaman Hijau Di Floral Production Nursery Ampang Depan Tesco Extra Ampang - Ingat tak Projek Taman Botani Sekolah Tabika anak yang nad pernah kongsikan sebelum ni. Kalau tak ingat boleh klik link ni ( Projek Taman Botani Sekolah Anak ). Projek ni memerlukan sumbangan daripada ibu bapa untuk membawa beberapa jenis tanaman. Haritu nad bawak pokok cili, pokok hiasan daun warna ungu dengan biji benih kangkung. Nak tau mana nad beli semua ni. Hah, nad beli dekat Floral Porduction Nursery Ampang. Lokasi berdekatan dengan Tesco Extra Ampang.

Memang nad dah lama perasan nursery Ampang ni masa diaorang tengah kemas, nak buka, tengah set up, bagi kedai siap. Memang duk tunggu je bila la nak buka. Sebab kalau nak cari tempat nursery pokok dekat KL ni bukan senang. Kita pulak jenis, nak hias rumah dengan pokok hijau, pokok hiasan, nak cuba tanam pokok dapur yang boleh masak. Kalau jauh, dah habis buang minyak dekat situ.


Bila dapat tau nursery dekat sebelah Tesco Extra Ampang ni dah buka, memang suka gila. Memang ngam, anak buat projek Tanam Dapur Hijau, kita pun boleh pergi tengok. Terus ajak suami pergi situ.Suami memang tak tau, jenuh fikir mana nak beli pokok untuk bawak sekolah anak. Nad pun bagitau, apa lagi terus pergi.

Masuk sini je, nad teruja habis. Paham jela, mak-mak kan, mana tak teruja bila tengok macam-macm jensi pokok ada. Bukan setakat pokok hiasan, pokok tanaman, pokok landskap, semua ada la..










Ada pokok indoor, outdoor, pokok gantung, haishh, rasa nak beli semua je..


Kerusi, pasu, tanah pun ada..

Antara servis diaorang
- Lanskap
- pembekal bunga
- Bunga segar
- Kerusi rehat
- Batu hiasan
- Pasu Seramik dan plastik
- Penyewaan pokok
- Perkhidmatan Tukang Kebun ( mingguan / Bulanan )



Haritu nad beli pokok cili, pokok hiasan dengan biji benih. Harga pun boleh tahan murah..

Senang lepas ni nak beli pokok semua. Takyah pergi jauh..Kita suka..kita suka..


Nursery pokok ni baru buka, jadi tanaman ni yang ada baru ni je. Nanti akan ada lagi ditambah pokok lain. Pasni ada rezeki sikit, bolehla beli pokok untuk dekat rumah.

Nursery ni ada 3 cawangan, Nursery SETAPAK, Nursery KLANG & yang terkini Nursery AMPANG Selangor..

So yang berdekatan dengan Ampang, tenga cari nursery pokok, boleh datang sini.

SHARE 18 comments

Add your comment

  1. waalaikumussalam. bestnya, segar mata memandang ^_^

    ReplyDelete
  2. Geramnya nengok pokok hijau tu, lama tak masuk kedai bunga..kalau masuk kang, habis segala bawak balik hahahaha..
    Beli kaktus je senang nak jaga hehehe

    ReplyDelete
  3. Masa kecil selalu ikut my mom tanam pokok. Parents saya suka hias halaman rumah dengan pokok. Macam macam pokok la. Masa kecil je la follow.. dah besar 1 pokok pun tak pernah lagi saya tanam di halaman rumah. One day, kalau saya buat, tu lah first time. hahahaha...rumah kak nad mesti banyak tanaman cantik cantik.kan... - Blog Sofinahlamudindotcom

    ReplyDelete
  4. surprisingly saya suka berkebun la lately. suka tengok pkok2 dan bunga kecil. tak tahu la kenapa. mungkin faktor usia. hehe

    ReplyDelete
  5. banyaknya indoor plant! Sekarang ni memang tengah in trend letak indoor plant dalam rumah supaya udara bagus. Jelesnya kak nad boleh pergi sana!

    ReplyDelete
  6. wow that is nice for ppl around Tesco Extra Ampang. I like to visit nursery to buy trees plant and flowers. but Sg Buloh is nearer to me la

    ReplyDelete
  7. Good post. Would share this with father. He loves gardening. Have a good weekend.

    ReplyDelete
  8. Kita pun dah mula terjebak yer dengan pokok hijau hiasan dalam rumah ni walaupun hakikatnya rumah tak ada kawasan tanah pun boleh juga di tanam hehehehe apa pun yang penting kerajinan nak menjaga hehehehe... Ada pokok kita bawa dari kampung jer tanam hehehe..

    ReplyDelete
  9. Suka twngok pokok tanaman.macam ni. Nampak berseri dah hidup sedikit keadaan rumah

    ReplyDelete
  10. Banyaknya pilihan pokok. Mau rambang mata kalau mai sini. Tapi tula, sis ni sejenis tangan panas. Kalau bela pokok tak pernah helok. Last-last mesti mati gitu je. adoiii

    ReplyDelete
  11. Ni kalo ajak laki i rambang mata la dia sebab dia suka sangat pokok2 ni

    ReplyDelete
  12. saya pun baru2 ni timbul minat nak menanam2 ni. rasa mcm nk mula berbakti pada tanah. hihi mmg kebetulan tgh cari2 kedai mcm ni. byk nk kne belajar dr nad cara2 penjagaan tanaman ni.

    ReplyDelete
  13. SAYA MENGHARGAI ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
    INI ADALAH CERITAKU

    Saya MURNI SANTI, wanita Aa, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang MANAJER ESTATE NYATA dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan baru-baru ini, tidak ada yang mau meminjam uang kepada kami untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dalam konstruksi beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya merasa frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN HUTAN GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan menghubungi perusahaan, petugas pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya tidak khawatir bahwa perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua saya bisa memberi mereka persyaratan yang merupakan informasi pribadi, yang saya lakukan.

    Saya telah melalui semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengkonfirmasi saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman dimasukkan ke dalam akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Kami perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya berterima kasih kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI KU
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  14. sekarang kami rajin juga membeli dan menanam pokok. jadi satu terapi

    ReplyDelete
  15. banyaknyaaa pokok cantik dekat situ! zul tak sabar nak terjah nanti nak beli anak-anak baru untuk hias rumah ni. setakat ni dah ada 10 jenis pokok dkt rumah. seronok jaga pookok ni.

    ReplyDelete
  16. cantiknya pokok2 ni. tapi kalau saya macam kurang berminat untuk tanam2 pokok ni sebab malas nak jaga hehe :)

    ReplyDelete
  17. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2