hai assalammualaikum

Teka Perisa Misteri Pringles Dan Menang Hadiah RM20 000 - Siapa tak suka kerepk Pringles, semua orang suka kan. Snek Pringles menjadi makanan ketika berpesta dan keramaian. Menjadi pilihan kerana mempunyai pelbagai perisa dari masam, biasa dan pedas. Dengan rangup dia, bila makan krup krap krup karp dan tidak berminyak.

Teka Perisa Misteri Pringles Dan Menang Hadiah RM20 000

Dengarnya, Pringles ada keluarkan perisa baru, tapi misteri. Boleh didapati dengan waktu terhad sahaja mulai 1 Mac hingga 30 April 2020. Perisa Msiteri ni didatangkan dalam botol putih dan korang kena meneka sebelum menyuapnya ke dalam mulut. Dah macam detektif dah..hehee. Masa ni la cabar diri korang, mana tau betul tekaan korang perisa tu. Kalau betul, bukan balik tangan kosong tapi seorang pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah tunai RM20 000..perghh!!!



Cara Menyertai Peraduan " Meneka Perisa Misteri "

- Beli mana-manan 2 tin kerepek Pringles ( jangan lupa simpan bukti pembelian )
- Log masuk ke laman web Pringles Malaysia di www.pringles.com. Teka Perisa Misteri dan maklumkan kepada kami misteri kegemaran anda tidak lebih daripada 25 perkataan.
- Sertai peraduan untuk memenangi hadiah wang tunai RM20 000


Jangan risau, diaorang ada bagi klu/petunjuk untuk peraduan ni setiap 2 minggu di halamn facebook mereka. ada 4 petunjuk untuk dikumpulkan. Jadi kena tengok facebook Pringles ni ye.


Kini Pringles ada 8 perisa, termasuk perisa kegemaran klasik seperti Asli dan Krim Masam & Bawang, serta kombinasi lain yang lazat seperti keju Cheesy, Panas & Pedas dan banyak lagi. Peraduan Misteri ni mesti lagi menyeronokkan sebab boleh meneka bersmaa rakan dan keluarga. Kalau menang semua boleh kongsi hadiah tu..hehee. Tak dpaat pun , boleh eratkan ikatan dan berseronok sama-sama kan. Syok main teka-teka ni.

Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Perisa Misteri Kerepek Pringles , layari https://www.pringles.com/my/mystery-flavour/home.html . Selamat meneka.


SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Lumayan hadiah dia ni, nk join jgakkkkk

    ReplyDelete
  2. Hadiah dia best sangat. Rasa dan Teka guna klu yang diberi kan.

    ReplyDelete
  3. kena suruh husband and anak masuk, depa terer je bab makan jajan mcm ni

    ReplyDelete
  4. Kita pun nak joinnnn..mana tau ada rezeki, nanti nk gi cr lah pringles ni

    ReplyDelete
  5. Wah best kan, i pun nak try and hopefully ada rezeki

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wr.wb




    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2