hai assalammualaikum

Shopping Online Di PG Mall - Nad tau bukan nad sorang je suka shopping online, ramai yang suka shopping online sebab mudah, tak buang masa, tak buang tenaga dan jimat. Order dihujung jari sahaja. Tengah masak pun boleh order.. Hehehe.. Dah pilih barang, terus masuk dalam cart, bayar dan tunggu barang sampai depan pintu rumah. Lagi dengan musim  PKP ni, memang membeli online je la. Kedai pun tak banyak buka, nak beli barang susah, lagi kene ikut SOP, beratur bagai, memang tak larat la. Jadi, penyelesaiannya, kita pilih untuk shopping online, semua ada.


Shopping Online Di PG Mall

Sebab kene patuhi SOP, tak perlu keluar rumh, kita order barang dekat PG Mall je..hehee Nad tau berkenaan PG Mall pun daripada kawan. Lepas baca, terus nad singgah dan shopping. Beli persiapan untuk raya punyala..hehee..


Pertama kali shopping di PG Mall, tak sangka ada banyak juga pilihan barang yang ada, dari pakaian, barang dapur, peralatan rumah, sukan dan banyak lagi la. PG Mall, ( https://pgmall.my ) merupakan platform e-dagang tempatan no.1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 lagi. Satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. PG Mall juga merupakan salah satu dari TOP 3 laman web marketplace berdasarkan laporan yang dikeluarkan oleh iPrincesight. Eh, PG Mall pun boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play. Cepat download, senang nak shopping nanti..hehe.

Bayar Guna Maybank QRPay Dapat 20% Cashback

Shopping online ni memang mudah sebab kita bayar secara online. Selalunya, kita shopping online dengan buat bayaran menggunakan online transfer, debit atau kredit kan, tapi PG Mall ada buat pembayaran menggunakan Maybank QRPay..fuh..bagus kan. Hanya scan dan bayar sahaja.


Kalau korang nak tau, PG Mall ada membuat tawaran menarik bila korang menggunakan Maybank QRPay. PG Mall ada mengadakan Raya Paling Gempak bermula 4 May sehingga 26 June 2020. Bestnya bila korang bayar menggunakan Maybank QRPay, korang akan menerima  20% diskaun sebanyak dua kali sepanjang promosi kempen ini. Diskaun sebanyak 20% terhad pada RM20 dengan pembelian minimum RM30.

Untung berganda tau, bila ditengok korang akan dapat 2 kali cashback iaitu 2 X RM20 = RM40 setiap akaun Maybank apabila membeli di PG Mall menggunakan Maybank QRPay sepanjang tempoh kempen itu.

Hah nak shopping terus boleh tekan link  https://pgmall.my/myraya-campaign2020

Consumerchant ( Pulangan Tunai sehingga 3.5 % setiap masa )

Korang tau tak, korang boleh dapat reward cashback berterusan melalui program "Forever Cash Back PG Mall ". Korang boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% apabila korang kongsi referrel link korang kepada pengguna baru untuk berbelanja di PG Mall.


Mesti ramai tak tau kan. Korang tau shopping je..padahal bila korang shopping tu korang boleh dapat cashback. Memang bagus tau. Nad suka bila dapat cashback macam ni.


1) Shop, Share and Earn

Mungkin ada yang tak pernah tau, shopping online ni ada untuk kita share referral link kita di mana, apabila kita share referral link tu dekat sesiapa sahaja, dan orang tu tekan link tersebut dan shopping, korang akan mendapat ganjaran pulangan tunai sehingga 3.5%. Yes, korang akan dapat duit dengan hanya share sahaja. Tapi korang kene daftar dulu dekat PG Mall.

Contohnya, korang shopping dan share barang yang korang beli. Kemudian, orang lain berminat dengan barang tersebut dan dia beli. Korang akan dapat duit dri hasil pembelian tersebut. Ganjaran pulangan tunai akan diberi setelah transaksi yang berjaya dibuat melalui pembelian . Semakin banyak rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang korang boleh dapat di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi.

Forever Cashback

Setiap pembeli memperoleh pulangan tunai dari 0.5% hingga 3.5% Ganjaran wang tunai ini akan berterusan selagi korang atau orang yang dibawah referral korang terus membeli-belah di PG Mall. Sebab itu dipanggl "Forever Cashback"

Nak tahu lebih lanjut berkenaan cashback ni korang klik je link ni okay https://pgmall.my/consuMerchant-concept

Nampak kan, banyak ganjaran yang korang dapat bila shopping dekat PG Mall ni. Apa lagi, jom shopping dekat PG Mall. Shopping banyak-banyak, share referral dan dapatkan cashback. Untung sangat.

Website : www.pgmall.my
Facebook : www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my
SHARE 21 comments

Add your comment

  1. sape je kan tak nak cash back? dah la habis duit shopping..tup2 dapat duit balik. Jom shopping!

    ReplyDelete
  2. Menarik! Tak pernah lagi shopping dapat cashback. Betul ke daoat cashback ni?

    ReplyDelete
  3. Untung sebenarnya bila shopping guna QRPay Maybank. dapat cashback. kalau shopping banyak, banyak lah dapat cashback nya.hehe

    ReplyDelete
  4. sambil shopping lps tu dpt cashback lg..mmg syok la..cumanya musim pkp ni kena sbr skit la tunggu parcel smp

    ReplyDelete
  5. Pergh.. boleh tahan banyak sampai 20% cashback tu! Bagus ada banyak pilihan online shopping ni kan. Kita boleh banding dan pilih yang lebih berbaloi, murah dan selesa dengan kita. Kena usha PGMall jugalah lepas ni!

    ReplyDelete
  6. Paling syok of course bila boleh dapat cash back selepas berbelanja. Untung kat pengguna yang selalu membeli barang keperluan secara online lepas ni boleh bershopping di PG Mall

    ReplyDelete
  7. seronok betul shopping lani, ada reward, cashback tak perlu bersesak2 kat luar. hehe

    ReplyDelete
  8. Ok boleh install ni. Memang suka sangat shopping online. Order barang sambil baring-baring je.. Heaven.. Haha

    ReplyDelete
  9. Menarik jugak PGMall ni sebab dapat cashback balik. Sekarang ni semua shopping secara online je.. lebih mudah dan tak perlu nak keluar rumah kan. Tau je barang dah sampai depan pintu rumah

    ReplyDelete
  10. Memang berbaloi woo kalau soping sini..tapi ni dah dekat raya jangan lee soping dulu, kang barang tak sampai-sampai heheheh...

    ReplyDelete
  11. Ramainya ya g guna PG Mall ni kan mesti ada banyak barang yg lebih murah di situ. Blm sempat jenguk.

    ReplyDelete
  12. Ni semua nak kempiskan poket lah ni. Hahaha. Tawaran meanrik sangat. Selain dari memawarkan hargaa diskaun, siap ada cashback lagi. Hey siapa yang tak suka kalau shopping dapat cashback

    ReplyDelete
  13. best kan bila shopping dapat pula cash back. sama macam shaklee jugak ni

    ReplyDelete
  14. Berbaloi bila dapat shopping tempat yang ada cashback ni kan.. jimat pun ya jugak

    ReplyDelete
  15. Kita pun dah dengar pasal PGMall ni menarik dan juga boleh shopping banyak kat sini senang sekarang musim beli online jer heehhehehe nak beli barang untuk raya lah sempat lagi tak..

    ReplyDelete
  16. shopping online pastu dapat cashback..barulah penjimatan berbaloi kan

    ReplyDelete
  17. Berbaloi-baloinya lahaiiii kalau shopping kat PG Mall ni... siap dapat cashback lagi tu... perghhhh... saya suka saya suka... hehehehe... dah la barangannya menarik, siap ada promotion macam ni, memang tak boleh ketinggalan ni...

    ReplyDelete
  18. Wah! bset kan and nowadays i pun shop online jer tak payah nak keluar asak asak dengan orang

    ReplyDelete
  19. Untung pemegang kad Maybank QRPay. Boleh enjoy diskaun tu.

    ReplyDelete
  20. Memang ralit kalau bukak pgmall ni.. Mcm2 nak dibeli kang haha

    ReplyDelete
  21. Pernah dengar pasal pg mall. Tapi x pernah cuba lagi beli kat sini. Boleh lah nak try next time

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2