hai assalammualaikum

Baju Sukan Xierra Selesa, Strechtable Dan Design Menarik - Selalunya, nak melakukan apa-apa aktiviti, paling penting ialah pemakaian kita. Kalau pakai baju yang selesa, nak buat apa pun senang. Terutama dalam aktiviti bersukan. Kalau waktu bersukan, untuk perempuan muslimah, selalunya memilih baju yang berlengan panjang, tshirt biasa yang dipakai seharian.




Kadang orang fikir, sebut sahaja tentang sukan ataupun gimnasium, ia kebiasaannya selalu dikaitkan dengan pakaian ketat yang kurang sopan sehingga terdapat segelintir diantara kita sukar dan tidak yakin untuk melakukan aktiviti senaman khususnya di tempat awam.


Baju Sukan Xierra Selesa, Strechtable Dan Design Menarik

Hah, sekarang tak risau, sebab banyak dah pakaian sukan muslimah yang berfesyen tapi masih menutup aurat. Salah satunya, baju sukan yang nak pakai ni dari Xierra. Baju ni memang sangat selesa. Baju pun, berlengan panjang dan labuh sehingga menutup punggung. Diperbuat dari kain Fabrik Dri-X, material kain sangat ringan, memang sangat selesa dan memudahkan pergerakan ketika bersukan. Kain jenis pun cepat kering, jadi bila berpeluh tu takdalah baju basah lencun.


Inovasi fabrik Dri-X dengan pattern yang lebih breathable, mempunyai aliran udara keluar dan masuk, buat kita selesa sepanjang hari. Kain dia pun sangat lembut dan stretchable. Nak buat regangan, pergerakan apa pun boleh.



Paling best, apa yang and suka dengan baju ni, bahagian tangan dia. Baju ni mempunyai thumbhole, jadi tak perlu susah-susah pakai handsock atau inner baju. Dan ia juga ada zip di bahagian lengan, sangat wudhuk friendly.

Baju ni design sangat simple tapi menarik. Ia ada flare pada bahagian sisi agar cutting lebih loose. Sesuai sangat untuk mereka yang mempunyai pinggul yang besar dan baju ni sangat sesuai untuk ibu mengandung tau. Design dia sangat up to date.



Baju sukan muslimah Xierra ni ada pelbagai saiz, dari XXS sehingga la XXL. Bagus kan..Ada pelbagai warna, nad semestinya la pilih warna biru..hehee..


Baju sukan Xierra ni ada pelbagai design sekarang. Korang boleh pilih mana korang suka. Ni satu lagi baju yang nad dapatkan. Ni design lain sikit tapi masih panjang dan loose.

Lagipun baju sukan Xierra ni bukan sahaja boleh dipakai waktu bersukan, waktu beriadah, waktu swimming pun boleh guna.

Kalau korang nak, boleh dpaatkan di
Facebook : https://www.facebook.com/xierra.official/
Instagram: https://instagram.com/xierra.official
SHARE 15 comments

Add your comment

  1. Memang best lar pakai baju sukan yang selesa dan sesuai untuk bersenam. :)

    ReplyDelete
  2. Suka cutting baju ni. Tak melekap kat badan. Nak berjoging kat taman sesuai sangat lah. Cantik juga warna biru ni ya.

    ReplyDelete
  3. lawa betul baju ni. saya pun suka bersenam. bila hujung minggu akan cuba luangkan masa hiking bersama keluarga. baju tak banyak pilihan kat rumah. boleh la cari kat sini

    ReplyDelete
  4. Ai suka design pergelangan tangan tu. Tak de lah tertarik baju bila angkat tangan.

    ReplyDelete
  5. cantik baju ni sesuai untuk aktiviti lasak dan bersukan. nak plak akak ni tinggi kan. kalau baju labuh macam ni takdelah segan nak beriadah sambil berlari anak

    ReplyDelete
  6. Pernah nampak orang promote baju ni. Selesa dan tak panas. Sesuai untuk orang bertudung.

    ReplyDelete
  7. warna ungu lagi cantik Nad,, hahah

    ReplyDelete
  8. Nampak menarik betul ye design dia, sekali ada thumbhole tu. Bagus dia kenal sidang pelanggan dia.

    ReplyDelete
  9. Alahai kuwusnya engko Nad, lawaa body..
    Sangat-sangat best le kalau dapat selesa gini nak buat senaman kan, lagi macam Sis ni pi kelas Zumba..kadang pening fikir baju..nak beli laaa selali, cantik pepel tu..

    ReplyDelete
  10. baju yang sesuai utk dipakai ketika workout mmg penting sebabnya bagi memudahkan pergerakan dan keselesaan. Bagus baju nie utk ada buat mereka yg suka workout

    ReplyDelete
  11. Bagus baju sukan ni.. dahla menutup aurat. Suka! Nak bersenam pun rs seronok jer

    ReplyDelete
  12. You look so good in Xierra sports wear. I like the fabrik Dri-X material because it's really comfortable to wear masa sukan. Thanks for sharing babe

    ReplyDelete
  13. I heard about this brand before but have not try their product yet, the purple color is nice.

    ReplyDelete
  14. Menarik dan unik design baju sukannya.. Mmg sesuai dipakai utk jogging.. Boleh la sambar sehelai dua nanti

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2