hai assalammualaikum

Beli Sayur Di Shopee, Fresh Semuanya - Selalu shopee beli barang dekorasi, barang dlam bentuk barang ye, bukan makanan. Ni kali pertama nak beli sayur dekat shopee. Selalu beli sayur dekat kedai je, tapi haritu tiba-tiba malas nak keluar, husband pun kerja, tak boleh keluar, nak selamat dan mudah waktu covid ni, beli sayur online je. Nampak kawan ada beli dekat shopee, eh kita pun rasa nak beli la..hahaha..

Ok, nama kedai dia Freshmart, tapi kalau kornag tekan nama freshmart memang dia akan keluar kedai lain. Ni link kedai dia Sayur segar di Shopee

Kat sini ada macam-macam sayur, dan bagi nad dekat sini semua murah. Dia dah siap tulis berapa berat semua.

Nad pun beli la apa yang rasa nak kan.

Freshmart ni delivery area Klang valley je. Area Kuala Lumpur, Cheras, Ampang, Gombak, Bangi, smeenyih, Kajang, Putrajaya, Cyberjaya, Petaling jaya, Subang Jaya, Shah Alam, Klang, Puchong, Serdang, Seri Kembangn, dan Sungai Buloh

Nad tengok feedback pun ramai bagi 5 star dan positif feedback.


Bagusnya, harini order, esok dah sampai. So takdela tertunggu lama macam barang lain sampai kan. Tak risau sayur layu atau rosak. Dia masukkan dalam box besar ye, semuanya dibalut dengan suratkhabar.








Sampai je terus buka, wah, segar-segar ok semua sayur dia. Sayur takda rosak dan kuning. Oh nad ada beli buah juga.Buah pun elok dan tak lembik.

Dekat rumah ni memang wajib ada sayur ye,  makan takda sayur macam tak lengkap pulak. Anak-anak pun suka makan sayur, jadi stok sayur memang selalu kena ada.


Pertama kali beli sayur online ni, puas hati. I bagi 5 star, faster delivery, good semua.. Hahaha.


Social media.
Shopee: Freshmart Official
Facebook: https://www.facebook.com/FreshMartBFW/
Instagram: https://www.instagram.com/freshmartbfw/


Korang bolehla terjah tengok.
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Salam, saja jalan2x blogwalking. Wah, baru tahu shopee jual sayur juga. Kadang macam nak keluar gi market beli, beli sayur online bagus juga. segar2x pula itu. mmg bijak sungguh yg jual sayur online ini. :)

    ReplyDelete
  2. Wah segar-segar sayur dan buah dia. Tapi sayang tak cover Rawang huhu. Kalau cover tak yah dah nak pergi kedai..

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaaaa sayur pon boleh beli online.. segar plak tuuu..
    xyah berebut kat pasar dh.. hihi

    ReplyDelete
  4. Semakin mudah kan untuk menguruskan belian harian. Sayur mayur pun sudah ada kat Shopee. :D

    ReplyDelete
  5. Wahh macam2 ya Shopee jual. Sayur pon ada ..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wr.wb




    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2