hai assalammualaikum

Embryolisse Dah Ada Di Malaysia - Jenama penjagaan kulit dari Perancis yang memenangi pelbagai anugerah global, Laboratoires Embryolisse, bakal membuat penampilan sulung di Malaysia buat kali pertama pada Mei 2020.



Embryolisse yang kini meraikan ulang tahun ke-70 dalam kepakaran dan kejayaan dermatologinya,telah menghasilkan pelbagai produk pakar yang sesuai untuk pelbagai jenis kulit – kulit biasa, sensitif, kering dan kusam.

Embryolisse juga telah memperkenalkan himpunan produk penjagaan kulit yang bertoleransi tinggi dan khusus memfokuskan dalam mengembalikan keseimbangan dan mengekalkan seri kulit wajah agar sihat dan cantik.

Kesemua produk Embryolisse adalah berkonsepkan formulasi yang unik –Physio-Cosmetology, iaitu satu perikatan di antara dunia penjagaan kulit dan kecantikan; terdiri daripada menggunakan bahan-bahan yang betul dengan dos yang tepat lantas mampu memberikan kelembutan kulit wajah dan membetulkan embalan agar mencantikkan kulit tanpa nampak lesu, penat dan menjadikan kulit lebih sensitif.



Filosopi penjagaan kulit yang dipegang oleh Embryolisse adalah berdasarkan respek. Respek pada kulit –Respek pada konsumer. Kesemua formulasi yang digunakan oleh Embryolisse memberikan pelbagai elemen yang diperlukan kulit agar sihat, berseri dan kekal muda tanpa bahan tambahan yang mampu membuatkan kulit menjadi lebih sensitif.


Setiap bahan-bahan di pilih cukup rapi dengan sifat-sifat terbukti,sama ada perubatan lampau atau seni tradisi kosmetik, dan di gabungkan dengan sistem aktif dermatologi canggih seperti hyaluronikasid dan kolagen. Formulasi semula jadi Embryolisse juga menyepadukan bahan-bahan alam semula jadi terutamanya daripada bunga dan buah-buahan. Kesemua produk Embryolisse  mempunyai ramuan dan kandungan dos yang betul dan sesuai digunakan walaupun buat kulit wajah yang sensitif.

Produk ini dikenali sebagai satu krim ‘ajaib’ dan dipuja tinggi oleh sebilangan generasi wanita lantas menjadi satu produk hangat sekarang.



Dengan jutaan produk yang terjual seluruh dunia, Embryolisse menawarkan produk lengkap yang terdiri daripada penjagaan kulit, yang dilahirkan mengikut keperluan keberkesanan dan bertoleransi, mengikuti satu filosopi: memberikan kepentingan pada kulit agar sihat dan berseri. Hari ini, ia telah menjadi satu jenama yang disyorkan oleh pakar kesihatan (ahli dermatologi dan ahli kimia) serta menjadi pilihan utama dunia kecantikan dan juru solek.

Oleh sebab formulasi Embryolisse memberikan kulit kesan cantik dan kekal remaja, ia terus menjadi kegemaran juru solek profesional dan para selebriti terkenal. Produk ini adalah item yang sangat diperlukan untuk kegunaan belakang tabir seperti acara pertunjukan fesyen, sesi fotografi fesyen, acara TV, persembahan teater dan filem. Ramai bintang kelas-A serta model yang mengikut tip juru solek mereka lantas menjadi pengguna setia jenamaini seperti Sienna Miller, Elizabeth Jagger, Gwyneth Paltrow, Lea Seydou, PoppyDelavigne, Scarlett Johansson dan ramai lagi.

Embryolisse Dah Ada Di Malaysia

Embryolisse akan membawa koleksi ini ke Malaysia:


Pembersih wajah dan Pembersih Solekan
Koleksi pembersih wajah dan solekan ini memastikan kulit kekal bersih. Produk penjagaan kulit ini dihasilkan agar sesuai untuk semua jenis kulit, ia lembut membersihkan kulit lantas menjadikan kulit kelihatan segar dan sihat.



Pelembap
Produk pelembap pula cukup disarankan buat kulit yang terlalu sensitif serta kering. Dengan menggunakan produk ini, kulit menjadi lebih lembut dan mengembalikan keceriaan kulit juga menjaga lapisan luar kulit.



Penjagaan Kulit Berkhasiat
Dapatkan semula sensasi kulit yang terpelihara dengan penggunaan produk yang berkhasiat, serta membantu memulihkan kulit bernutrien yang memberi kelembutan dan keselesaan pada kulit.



Lait-Crème Concentré (PRODUK TERBAIK sejak 1950) A miracle 5-in-1 product
Produk jualan terbaik sepanjang 70 tahun, Lait-Crème Concentrémenjadi pilihan pakar perubatan kerana mempunyai prestasi dan tolerasi tinggi untuk kulit, yang diwariskan dari generasi ke generasidan telah menjadi satu produk yang hangat dengan jutaan peminat seluruh dunia.

Krim pelembap pelbagai guna ini bukan sahaja melembapkan serta melindungi kulit, malah boleh digunakan sebagai asas solekan primer dan persediaan kulit untuk solekanyang lebih menyenangkan. Ia boleh digunakan sebagai krim pembersih solekan untuk membuang solekan pada wajah dengan kesan yang cukup lembut serta boleh digunakan pada waktu malam sebagai beauty mask untuk kulit yang licin, lembut dan berseripada keesokan harinya.



Kini, produk ini telah menjadi satu rahsia kecantikan yang amat diperlukan di belakang tabir dalam dunia kecantikan: dengan pelbagai kilauan di bawah lampu terang, juru solek suka menggunakannya sebagai asas solekan mereka untuk memperbaiki kulit yang lesu, ia lantas memberikan kulit kemasan satin lembut yang bersinar apabila disimbah cahaya dan membuatkan solekan tahan lama!

Sesuai buat semua jenis kulit, tekstur krim lembut ini meninggalkan kemasan selembut satin walaupun pada kulit kering. Ia juga boleh memberi keselesaan pada kulit selepas terdedah kepada pancaran sinar UVatau selepas usai bercukur. Satu produk kegemaran bukan sahaja di kalangan ahli dermatologi tetapi juga pada kelompok profesional dunia kecantikan dan juru solek; ia adalah rahsia mereka untuk mendapatkan kulit yang berseri.

Siap sedia dengan kandungan pelembap dan bernutrisi yang dihasilkan daripada gabungan kandungan dari sumber alam semula jadi serta vitamin dan asid penting, maka terhasilkan nutrien yang bagus untuk kulit wajah, mengekalkan kelembapan kulit dan melindunginya dari anjal.

Rumusannya membantu kulit kekal selembut sutera, halus dan berseri.


Lotion Micellaire (Losen Micellar)
Produk tunggal ini praktikal dan boleh digunakan untuk membersihkan kulit, mata dan bibir secara lembut. Losyen Micellar ini cukup halus dan sesuai juga pada kegunaan kulit sensitif –ia mengandungi misel (agen pembersihan halus) dalam larutan cornflower, bunga kamomil, air witch-hazel dan gabungan gliserin untuk melembutkan dan menghalusi ton kulit wajah.

Bertoleransi tinggi untuk kulit wajah dan mata, namun sangat berkesan –ia menghilangkan kotoran hasil daripada pencemaran, kesan solekan dan juga produk tahan air. Kulit dibiarkan lembap dan lembut,serta mempunyai kompleks rupa yang berseri dan segar semula.



Eclat du Regard (Mata Berseri)
Produk penjagaan mata dua fungsi:juru solek menggunakannya untuk memberi keserian pada mata serta ia mampu mengembalikan kelembapan agar kesan kontur matalebih lembut. Perangsang berseri yang licin untuk memperbaiki lingkaran hitam pada mata, bengkak dan keceriaan mata. Produk penstrukturan semula dan penjagaan pelempab dengan kandungan botani kompleks, metabiotik kaya dalam polisakarida dan vitamin PP, aloeveradan gliserin yang mampu memancarkan ekspresi amatan anda!


Rahsia Artis
Satu koleksi primer, illuminator dan skin corrector dilancarkan bersama barisan juru solek untuk mempamerkan kejelitaan semula jadi wanita. Kulit tanpa cela ditambah baik dari hari ke hari.

Produk ini dijual secara eksklusif di 152 kedai Guardian di seluruh negara dan juga platform online Zalora Malaysia (https://www.zalora.com.my/embryolisse/), Lazada Malaysia (https://www.lazada.com.my/shop/embryolisse-malaysia-official-malaysia) dan Shopee Malaysia (https://shopee.com.my/embryolisse.os).

Untuk informasi lanjut, sila lawati laman web https://www.facebook.com/embryolissemalaysia/atau https://www.instagram.com/embryolisse_my/
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Masuk Gurdian eh produk ni..senang lah nak beli.

    ReplyDelete
  2. Good to know that this will finally be here in Malaysia. :)

    ReplyDelete
  3. wah dah ada di Malaysia...senanglah nak cari nanti

    ReplyDelete
  4. Nampak macam menarik je skincare ni. Bolehla cuba

    ReplyDelete
  5. Baru tahu pasal jenama nie.. best juga kalau dapat pakai

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wr.wb




    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2