hai assalammualaikum

Peminat Hot Wheels, Jom Ke Hot Wheels Challenged Accepted Di Sunway Putra Mall - Hari minggu, bila masing-masing free, mesti la rasa nak keluar jalan. Bau udara dlaam rumah je pun bosan, kita ambil udara luar pulak la. Banyak-banyak fikir, nad dengan mr mafia decide pergi ke Sunway Putra Mall, lama juga tak singgah situ. Lagipun cuaca tengah panas, kita cari shopping mall untuk sejukkan diri..hehe.





Masuk je Sunway Putra Mall, nampak signboard event Hot Wheels. Apa lagi cepat-cepat pergi ke tingkat 1 dekat main courcouse. Masa tu tak ramai orang, jadi terus masuk. Masuk macam biasa ada SOP, scan dan lain-lain. Masuk sini ada limit, tak boleh lama-lama dalam ni..huhuhu. Jadi cepat-cepat bagi Fariza main dalam ni.







Dekat sini, boleh main track yang disediakan. Kalau nak main, mintak kereta dekat staff dekat situ. Main la sepuasnya. Tapi macam nad kata tadi, ada limit.

Macam-macam jenis track ada, mendatar, berpusing,melompat..MemANg happy anak-anak dapat main. Siapa cakap anak perempuan kita tak suka kereta-kereta macam ni..hahaa. Depa lagi suka ok.


Bukan setakat dapat main untuk mengembirakan anak-anak, malah ada challenge yang dijalankan. Ada 3 challenge yang perlu dilakukan, diselesaikan untuk dapatkan 3 stamps. Selesai buat semua, anak-anak boleh dapat Little Engineer Card dan certificate. Untuksertai challenge, kene beli kereta Hot Wheels. Pemilihan kereta yang betul, dapat selesaikan 3 challenge yang ada ni.



Tiga challenge Hot Wheels Challenge Accepted
1) Build it
2) Stunt it
3) Boost it

Bagus event macam ni, bukan setakat main suka-suka, tapi buat anak-anak berfikir, fokus dalam menyelesaikan sesuatu. Macam satu track ni, bagi kereta melompat sampai jatuhkan cawan. Pertama kali, fariza buat tak kena, tapi dia cuba dan cuba lagi, akhirnya dua tiga kali juga dia dapat jatuhkan cawan tu. Bukan main happy.

Ada juga track yang susah, tapi semua tu ikut jenis kereta Hot Wheels dan kefokusan kita. Memang elokla bawak anak-anak ke sini, lagi yang memang minat denagn Hot Wheels ni.

Oh, Hot Wheels ada buat Exclusive contest dan berpeluang memenangi Hot Wheels Merchandise* (sponsored by Mattel). Hanya isi form dan jawab 3 soalan mudah di https://bit.ly/HotWheelContest1. Jawapan semua ada di Hot Wheels Sunway Putra Mall. Pemenang akan diumumkan pada 17 Aug 2020. 12 pemenang akan dipilih. *T&C apply.


Event ni bermula 7 August sehingga 23 August 2020. Sempat lagi bawak anak-anak ke sini. dekat sini pun ada pelbagai jualan baju, kereta dan track yang ada. Boleh la beli untuk kumpul set Hot Wheels ni..hehee..


Jangan risau, diaornag akan sanitize semula setiap barang selepas anak-anak main.

Ni vido Fariza enjoy di Hot Wheels Sunway Putra Mall


SHARE 17 comments

Add your comment

  1. Seronok nya anak² Nad pi jengjalan explore hotwheels tu. Enjoy dia! Nak bawak bebudak ni gak laaa

    ReplyDelete
  2. my baby cousins are going to love this

    ReplyDelete
  3. Apa lagi prminat Hot Wheels... perhilah ke Sunway Putra cepat sblm berakhir kan?

    ReplyDelete
  4. Wahh best ni anak2 pasti suka join hot wheels ni anak buah sis pun mmg peminat hot wheel bolehlah bagitau dia perg sini

    ReplyDelete
  5. Nak bawa anak saya pergi dah.. dia memang peminat hot wheels sejak kecil lagi

    ReplyDelete
  6. Malique memang suka car camni. Kalau bawak dia kesini memang teruja habis la dia ni.. kena plan la g sana nanti..

    ReplyDelete
  7. Oh my, bet your kids must have an enjoyable fun & exciting time well-spent at the Hot Wheels Challenge that day.

    ReplyDelete
  8. wah bestnya dapat main hot wheels. boleh menang kereta hot wheels sebijik, alang2 BBL nak datang SPM sabtu ni boleh la singgah cuba main games

    ReplyDelete
  9. Hot Wheels ni dari dulu sampai sekarang masih ada peminat dia tersendiri. Bagus buat event macam ni, young generations boleh kenal. Mana tahu ramai yang sangkut hihi

    ReplyDelete
  10. wahhhhh nie bukan budak2 je suka,org tua pon ada yang gigih buat koleksi ya. nak terjah jugaklah nanti bawa member yang gila dgn hotwheels.

    ReplyDelete
  11. Ank ena pon suka main kereta. Haha. Budak kecik mmg mcmtu kot bukan boy je. Bagus nad bawa ank main track. Dptlah die belajar sesuatu lain dri yg lain

    ReplyDelete
  12. Nanti nak bawa my nephews there sebab dia orang memang minat hot wheels.

    ReplyDelete
  13. Bebudak kalau dapat ke sini memang excited.. dahla hotwheels ni fav toys depa

    ReplyDelete
  14. Seronok nya. Mesti anak2 excited kan pergi event hotwheels ni. Anak lelaki mmg suka kereta hotwheels ni

    ReplyDelete
  15. wah menarik ni...budak budak suka pergi tempat macam ni :)
    nanti boleh la bawa adik ke sini

    ReplyDelete
  16. budak budak memamg suka pergi tempat ada toys. ini pulak hotweels. hehe

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum wr.wb




    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2