hai assalammualaikum
 
Pakej Rawatan Fisioterapi Dan Stroke Di iREHAB Dengan Harga Terendah - Kita tau, pesakit stroke memerlukan penjagaan yang rapi dan sempurna dari pelbagai aspek untuk mempercepatkan proses penyembuhan. Oleh kerana proses penyembuhan pesakit strok adakala mengambil masa yang panjang, rawatan susulan perlu dibuat. Selalunya rawatan dibuat di hospital tetapi, waktu pandemik sekarang, kebanyakan hospital terutama hospital kerajaan perlu mengurangkan pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa dan mengutamakan pesakit covid 19 tu.

Jadi, macam mana pesakit stroke ni nak dapatkan rawatan susulan?
 

 

Pakej Rawatan Fisioterapi Dan Stroke Di iREHAB Dengan Harga Terendah

Jangan risau, iREHAB ada. 
 
Dengan situasi pandemic sekarang, pesakit mungkin tak dapat buat rawatan fisioterapi dan stroke di hospital tapi mereka boleh lakukan di iREHAB.

Pernah dengar nama iREHAB ni? Mungkin ada yang pernah dengar, mungkin ada yang belum pernah dengar dan belum tau lagi.

iREHAB ni merupakan pusat rehabilitasi fisioterapi dan stroke. iRehab menawarkan rawatan kepada pesakit untuk menjalani proses pemulihan daripada penyakit seperti minor / major stroke ( lumpuh ) dan lain-lain penyakit yang melibatkan saraf, otot dan tulang. Di sini di tawarkan juga rawatan fisioterapi, occupational therapy dan speech therapy.
 
Disebabkan pandemic ni, iREHAB sangat prihatin diatas kesukaran pesakit dan amatlah berharap pesakit dapat meneruskan sesi rawatan di sini, kerana rehabilitasi adalah sangat perlu terutamanya selepas stroke. iREHAB akan memberi rawatan yang terbaik kepada pesakit dan menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah yang pesakit mampu bayar supaya pesakit  masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu proses penyembuhan mereka.
 
Lepas nad tengok media sosial iREHAB, bagus sangat tempat dia, macam-macam mesin dan alatan untuk membantu pesakit. Memang elokla la pesakit datang sini buat fisioterapi dengan keadaan yang baik dan mematuhi SOP.

Apa yang pesakit perlu buat untuk dapatkan rawatan di iREHAB dengan harga diskaun?
 
Pesakit hanya perlu menunjukkan kad temujanji hospital, dengan tarikh temujanji yang pesakit hadiri atau perlu hadiri untuk mendapat harga diskaun ini.

Kalau korang rasa tak paham, atau ada sebarang pertanyaan, korang boleh hubungi iREHAB di 012-9061690 atau 017-9880324 untuk membuat temujanji.
 
Untuk info lebih lanjut berkenaan iREHAB, boleh layari 
 
#irehab #onestoprehab #physiotherapy #occupationaltherapy #speechtherapy #neurologicalrehabilitation
SHARE 18 comments

Add your comment

  1. mudahnya ada pusat terapi mcm ni..semoga mereka yang mencari akan jumpa jalan penyelesaian untuk teruskan rawatan semasa PKP ini.

    ReplyDelete
  2. Thank you for info. Before this ertanya-tanya gak irehab tu apa benda.

    ReplyDelete
  3. irehab untuk yg kena stroke je ke ?

    ReplyDelete
  4. Mudah kan bila ada pusat rawatan cam iREHAT ni. Pesakit pon senang nak dapatkan rawatan ..

    ReplyDelete
  5. Hurmmm ... area Penang ni ada ke ehh?

    ReplyDelete
  6. Bagus info ni nad sebab ramai yanh perlukan rawatan fisioterapi ni. Lg pun dengan diskaun yg disediakan mmg akan tarik ramai org utk dptkan rawatan kat sini

    ReplyDelete
  7. Selain stroke boleh buat treatment apa lagi?

    ReplyDelete
  8. Baguslah perkhidmatan kat iRehab ni selain treatment mereka siap ada perkhidmatan transport untuk memudahkan pesakit lagi.. boleh share ni ngan kawan2 yang memerlukan...

    ReplyDelete
  9. Bagusnya irehab buat pakej macam ni. Dapat membantu mereka yg memerlukan rawatan dengan harga berpatutan

    ReplyDelete
  10. Kawan Sis ada hantar orangtuanya ke sini Nad, katanya bagus, nampak perubahan.. bukan senang nak jumpa tempat yang merawat stroke kann...

    ReplyDelete
  11. The iREHAB is good for people who need affordable treatment. The location is nice too ppl around Subang area can be benefited from it

    ReplyDelete
  12. Thank you for sharing! This iRehad is indeed helpful! God bless to those who work in the rehab center! They need a lot of patience.

    ReplyDelete
  13. Bagus ada iRehab ni boleh memudahkan orang tanpa perlu tunggu queue lama dekat hospital kerajaan kan.

    ReplyDelete
  14. love that they have made it so affordable and accessible. more people can now enjoy the therapies with ease!

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah setakat ni belum ada ahli keluarga yang kena stroke atau perlukan rawatan physio. Tapi saya akan share info ini kepada sesiapa yang memerlukan.

    ReplyDelete
  16. nak google more pasal ni, Nad. kat seremban ada ke tak. mak mertua aida tak stroke. tapi sebab tak aktif, dia jadik sukar berjalan. tgn kanan pun da lemah. ntah la. sakit tua, kot.
    ni satu alternatif dari gi fisio kat spital. nampak lebih selesa dan mesra.

    ReplyDelete
  17. Bagus bila ada pusat terapi mcm ni. Dapat membantu pesakit stroke yg perlukan bantuan

    ReplyDelete
  18. Bagus service yg di tawarkan iREHAB ni
    semoga ia memudahkan urusan mereka yang memerlukan

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2