hai assalammualaikum

Rambut Semakin Sihat Dan Kuat Dengan BiO-LiFE® reVitiz - Ingat tak, dua bulan lepas, nad ada kongsi dengan korang, yang nad join bervirtual meeting dekat zoom bersama dengan penasihat penjagaan rambut dan perunding dari BiO-LiFE® sendiri. Topik haritu berkenaan dengan penjagaan rambut. Mungkin korang lupa, tapi boleh baca semula, klik link ( Penjagaan Rambut Dan Kulit Kepala Yang Sihat Bermula Dari Dalam ). Haritu juga, nad diperkenalkan dengan produk baru BiO-LiFE® untuk penjagaan rambut iaitu BiO-LiFE® reVitiz. Dari diperkenalkan sampai sekarang nad consume makan produk ni. 
 
Sebelum ni masalah rambut nad tidak bermaya, kering dan macam-macam lagi. Kemudian, rambut nad pula jenis cepat panjang, dan nad pula bertudung, lagi bertambah la penjagaan rambut tu. Bukan senang ye, perempuan bertudung nak jaga rambut, nak mengekalkan penampilan rambut supaya sentiasa kelihatan sihat meskipun sekadar hitam berkilat. Dengan rambut sentiasa tertutup apabila bertudung dan ditambah pula faktor cuaca di Malaysia menyebabkan nadsering menghadapi masalah kulit kepala.
 
Bila rambut kurang sihat, memang boleh merosakkan mood kita. Rambut ni memerlukan nutrisi yang cukup untuk sentiasa sihat dan kuat. Faktor sekeliling, mengikut gaya trend terkini dan pemakanan menjadi punca rambut tak sihat. Sebab tu, nad cuba untuk ambil BiO-LiFE® reVitiz, sekurangnya dapat bantu sedikit dalam penjagaan rambut nad ni untuk mendapat nutrisi yang mencukupi.


Rambut Semakin Sihat Dan Kuat Dengan BiO-LiFE® reVitiz

Dah hampir 3 bulan nad consume makan BiO-LiFE® reVitiz ni, dan nad sangat puas hati dengan keputusannya.  Memang setiap hari nad akan belai rambut nad ni, dan boleh nampak perubahannya. Nad boleh rasa rambut semakin sihat dan kuat. Kalau sebelum ni, rasa susah hati, dengan masalah rambut, tapi sekarang tak, BiO-LiFE® reVitiz ni bantu masalah rambut nad, dengan menguatkan rambut dan memiliki kulit kepala yang sihat. Nad pasti rambut nad dah dapat nutrisi yang cukup dari dalam, sehingga rambut nad kembali cantik, bersinar dan kukuh.
 
Suka sangat bila tengok rambut bertambah bermaya dan tidak kusam. Setiap hari belai tanpa risau rambut rosak. Walaupun, nad ambil suplement ni, tapi nad tak lupa penjagaan rambut yang lain, seperti shampoo, jaga rambut, jaga pemakanan semua.


Setiap hari, selepas makan, nad akan ambil satu biji BiO-LiFE® reVitiz ni yang mengandungi 30 kapsul. Ia merupakan suplemen kesihatan, membantu pemulihan rambut, pengukuhan rambut dan perawatan kulit kepala. Ini adalah formulasi 4-dalam-1 yang terdiri daripada nutrien penting yang membantu menyelesaikan masalah rambut.
 
Formulasi 4-dalam-1 yang terdiri daripada nutrien penting , iaitu asid amino sulfurasi tertinggi dengan L-Cysteine Hydrochloride, blok untuk keratin rambut untuk membina rambut sihat yang kuat. Vitamin B Complex (B3, B5, B6, dan B7) dan Vitamin C dalam BiO-LiFE® reVitiz memberi khasiat pada kulit kepala untuk menguatkan helai rambut. Gabungan Mineral zat besi, zink dan tembaga yang boleh membantu untuk menambahbaikkan nutrisi rambut serta mengembalikan kesuburan rambut. 


Dan paling best, kandungan dalam BiO-LiFE® reVitiz ialah Ekstrak Horsetail. Ekstrak ini digunakan dalam reVitiz sebagai sebahagian daripada kombo 4 dalam 1 untuk memberikan sinaran yang cantik kepada rambut.

Ia tidak mengandungi gula, ragi, derivatif susu, gluten, bahan pengawet dan perisa tiruan. Oleh itu, selamat untuk dimakan dan disahkan halal.
Nah, jika korang merasa rambut menipis, rapuh, kering, kusam, dan mulai memiliki uban pramatang, korang kene ambil Bio-LiFE reVitiz ni. 

BiO-LiFE® reVitiz boleh didapati di semua farmasi terkemuka di seluruh negara termasuk Aeon Wellness, Caring, Guardian, Watsons dan farmasi tempatan yang lain. BiO-LiFE® reVitiz dijual pada harga RM 64.90 setiap pek 30 kapsul. Sila lawati http://Biolife.2.vu/reVitizML untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai BiO-LiFE® reVitiz (MAL 18096014NCR).
SHARE 22 comments

Add your comment

  1. Selalu kita leka pasal rambut sbb rasa pakai tudung org tak nampak kan... Bagus ni Nad

    ReplyDelete
  2. Bagus, rambut gugur macam zira ni. Kena kuatkan rambut kalau tak nipis rambut

    ReplyDelete
  3. This is really a good product for those who is suffering from hair loss.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sharing produk ni. Saya nampak ramai yang cakap bagus, tapi rambut saya ada masalah lain sekarang ni. Maybe saya boleh promote kan pada kawan-kawan yang lain dulu

    ReplyDelete
  5. LH pun ada rambut banyak gugur. Dah macam-macam produk syampu yang LH pakai tapi tak jalan-jalan. Lepas ni boleh lah try makan pula

    ReplyDelete
  6. Zaza ni rambut masalah kelemumur je skg..gugur alhamdulillah dah pulih..nanti blh usha lah produk ni

    ReplyDelete
  7. What a good product. Maybe I should try it for my hair too. My hair is Albert Einstein looking. Hahaha.

    ReplyDelete
  8. Rambut pun kena jaga kan. Lagi2 yg bertudung. Memang kena amik supplement nak bagi sihat.

    ReplyDelete
  9. Penjagaan rambut penting bukan utk wanita je, lelaki pun sama.
    produk BiO-LiFE® untuk penjagaan rambut ni satu pilihan bagus

    ReplyDelete
  10. Wow produk baru. BioLife ni jenama yang saya selalu guna dan percaya. Nanti saya cari produk ni di farmasi

    ReplyDelete
  11. Sekarang dah tak susah nak bg rambut cantik dan sihat kan. Tekan supplements pun boleh dah. Antara malas atau tidak je la akk ni huhhhh

    ReplyDelete
  12. Okay nanti nak cuba suplimen ni pulak untuk rambut cantik. Yela, pakai syampu sahaja tak cukup

    ReplyDelete
  13. nak cuba beli untuk anak dara, sayang rambut dia panjang

    ReplyDelete
  14. i need this for my hair..... my hair teruk betul,tambah2 masalah enzyme plak

    ReplyDelete
  15. Wah Biolife ada produk rambut rupanya. Boleh kita cuba. Lama dah mencari ni. TQ kongsi

    ReplyDelete
  16. produk ni mmg bagus..vitamin khas untuk rambut. tak pernah guna tapi ramai yg review kata bagus

    ReplyDelete
  17. weyyyyyyyyy.. akak rasa akak perlukan supplements ni.. hee~ dah berumur, rambut pun banyak gugur..

    ReplyDelete
  18. Kita yang nak lebat rambut dan tambah pertumbuhan rambut boleh ambil tak pil ni kalau bagus ok juga nak mencuba hehehe senang makan pill sahaja hehehehe..

    ReplyDelete
  19. Dah banyak supplemen keluaran biolife kan... Yg ni kita bru dgr xsure la bru keluar ke apa.. Bgus ni kita sllu rmbut gugur

    ReplyDelete
  20. Yes i m taking this also, its help to revitalize my hair from within.

    ReplyDelete
  21. Prefer guna produk daripada ambil pil-pil. Suka produk natural.

    ReplyDelete
  22. Bf mom boleh consume,ke?😊

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2