hai assalamualaikum

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima, Rahsia Kecantikan Dalam Dan Luar -  Semua orang mesti nak cantik, nak sihat kan!. Cantik luaran biasa kita guna skincare, makeup, tapi dalaman tak terjaga. Korang tau tak, kunci kecantikan tu bermula dari dalam badan. Dalam badan kita ni ada kolagen tau, tapi semakin usia meningkat, kolagen pun semakin berkurangan. Pengambilan minuman suplement kolagen salah satu cara untuk  kekal cantik dan sihat.

Kalau korang nak tau, usia 20-an masih lagi banyak kolagen dalam badan kita, tapi kulit kita ni berisiko dengan sinaran UV matahari, pencemaran alam sekitar, gaya hidup tidak sihat, amalan pemakanan tidak sihat dan masalah kerja serta tekanan hidup. 

Masuk usia 30-an pula, masa ni la kolagen semakin merosot. Kulit mula mengalami proses penuaan, ada kedutan dan masalah kulit lain. Cecah usia 40-an, proses penuaan yang serius dengan munculnya banyak garis halus dan kedutan. Hah macam tu la peringkat-peringkat setiap usia yang kita hadapi. Sebab tu kita perlu ambil suplement kolagen untuk tambah kolagen dalam badan.

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima

PEPTIDA KOLAGEN 6000MG DENGAN JUS DELIMA

Ni nad nak kongsi minuman kolagen yang nad baru ambil, Lameeys Colla-genic dengan Jus Delima. LAMEEYS Colla-genic ni merupakan produk pertama yang  bertekstur halus dalam bentuk Kolagen Peptida (Collagen Peptides). Diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang menjadi pilihan pengguna sebagai penyelesaian semulajadi kepada masalah kulit dan kecantikan, bermula dari dalam.

Jangan ingat semua Kolagen sama tau! Meh Nad cerita apa kebaikan Kolagen Peptida

Perbezaan Kolagen dan Peptida Kolagen
Kolagen merupakan blok binaan terpenting bagi kulit manusia. Protein kompleks ini membentuk hampir 80% kulit dan memberikan struktur, keanjalan, perlindungan, selain berfungsi membantu mengekalkan kelembapan dari lapisan kulit yang paling dalam.

Namun kolagen sahaja, dalam bentuk memanjang dengan struktur molekul yang besar menyebabkan kadar serapannya agak perlahan. Sebaliknya, peptida kolagen yang terhasil melalui proses hidrolisis menghasilkan molekul lebih kecil dan lebih bersedia secara biologi untuk diserap dengan pantas ke dalam aliran darah kerana rantai asid aminonya lebih pendek.

Haa, cuba bayangkan manfaat yang akan kita perolehi dengan meminum LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima yang mengandungi 6000mg Peptida Kolagen ni!

Kelebihan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima
- Menganjalkan kulit wajah : bertindak menganjal dan menegangkan kulit wajah yang kendur. Kulit kusam menjadi cerah bersinar dan membantu memperbaiki tona kulit tidak sekata.
- Menguatkan struktur kulit : daya serapan peptida kolagen yang tinggi meningkatkan fungsi agen penghalang kulit daripada kesan kerosakan
- Menghidupkan semula kulit : mengurangkan garis halus dan kesan kedutan. Membantu penjanaan semula kulit melalui agen utama anti-penuaan.
- Mengembalikan keremajaan kulit : kaya dengan antioksidan dan vitamin C demi mengembalikan sumber dan mineral yang diperlukan oleh kulit
- Membekalkan kelembapan kulit : membekalkan kelembapan yang diperlukan dengan daya penghidratan yang tinggi agar kulit kekal lembap sekaligus memberi efek kilauan pada wajah.


Tengok packagingnya sangat menarik perhatian, dengan warna pink putih. Dalam setiap kotak ada 15 sachet yang senang dibawa dan diminum pada bila masa di mana sahaja. 


Cara nak minum pun senang sahaja, hanya koyakkan dan boleh terus minum. Nad suka benda yang terus minum ni je..hehee. Rasanya masam delima. Siapa pernah minum air jus delima mesti tau macam mana rasa dia.

Menariknya, setiap titisan Peptida Kolagen 6000mg Colla-genic dengan buah delima ni terhasil daripada elemen 
  • Teknologi termaju Korea – membantu menghidrolisis Kolagen menjadi molekul terkecil
  • <1000 Dalton – semakin kecil molekulnya, semakin baik penyerapan kepada badan
  • 6,000mg Kolagen Peptida – meningkatkan keberkesanan Kolagen
  • Tambahan Peptida Sutera – memelihara kelembapan, melindungi kulit daripada kekeringan
  • Ekstrak buah delima – kaya dengan antioksidan untuk mencegah kerosakan oksidatif kulit


Dengan teknoloi yang canggih ini LAMEEYS Colla-genic 6000mg peptida kolagen marin yang bersaiz kecil mampu meresap cepat ke dalam badan. Kesan pengambilan boleh dilihat dalam masa 7 hari dengan penggunaan konsisten 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur. Untuk penggunaan biasa, boleh ambil 1 kali sehari sebelum sarapan.


5 masalah, 1 Penyelesaian. Jadi jangan tunggu! 
1) Kulit  
- Membaiki kolagen kulit & serat protein elastin untuk meningkatkan keanjalan, ketegangan dan penghidratan atau kelembapan kulit sehingga 91%.
2) Penuaan 
- Mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, mencegah tanda penuaan.
3) Tanda/Kesan Regangan
- Minuman kolagen telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan keanjalan kulit sehingga mengurangkan penampilan stretchmarks akibat bersalin.
4) Rambut 
- Membantu melancarkan pertumbuhan semula sel-sel rambut dan memperbaiki penampilan dan kilauan rambut.
5) Kuku 
- Membantu meningkatkan kualiti kuku dan kesihatan kuku

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima disyorkan untuk
- 20 tahun ke atas
- Berhadapan komputer untuk waktu yang lama
- Berada di persekitaran berhawa dingin
- Gaya hidup tidak sihat, diet yang buruk
- Terdedah kepada cahaya matahari
- Lewat tidur akibat belajar / bekerja
- Pengambilan gula yang tinggi
- Preminum kafein tegar
- Kerap mengembara

Buah delima ni memang banyak khasiatnya untuk kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Produk Lameeys ni  100% bahan semula jadi, diperakui HALAL dan selamat dimakan.

Harga asal : RM120 sekotak

Harga pengenalan RM108 sekotak. Beli 2 kotak dengan harga RM188.


Tapi sekarang LAMEEYS ada buat Promosi sempena Hari Raya Haji
Pormo ni hanya di Shopee dan Lazada
Beli 2 Kotak RM188 (Harga Biasa: RM 240)
LEBIH JIMAT dengan BAUCAR RM30 Shopee atau Lazada*
Bermakna hanya RM158 untuk 2 kotak!

*Tertakluk terma & syarat

Untuk tau lebih lanjut, boleh layari

Website:  https://www.lameeys.com.my/

Facebook : https://www.facebook.com/Lameeys/

Instagram : www.intagram.com/lameeys_my

Fuh, berbaloi weiii. Time ni la kena grab peluang untuk mendapatkan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima pada harga yang murah. Mana tau dengan LAMEEYS Colla-genic dengan Jus Delima ni jalan penyelesaian terbaik untuk korang yang nak dapatkan nutrien kolagen secara efektif.

SHARE 18 comments

Add your comment

  1. Pinky sangat Sis ko nengok ko, makin bertambah manis laaa ko Nad.. suplemen kalau ada buah delima dan tambah plak ada kolagen, memang bagus laa bergandanya kahasiatnya... mesti rasanya pun sedap kan... nak cuba jugalah...

    ReplyDelete
  2. nad... nak dah tanya ke kalau orang yang ada kes endometriosis nmacam kak azni ni boleh amik ke idok? naklah glwoing mcm nad juga

    ReplyDelete
  3. Rawlins dulu belajar yang kolagen marin adalah elok untuk manusia sebab struktur yang sama dengan struktur kolagen manusia, maka ianya mudah diserap dan digunakan oleh manusia

    ReplyDelete
  4. banyak kebaikan jus delima ni untuk kesihatan diri, menarik juga produk ni :)

    ReplyDelete
  5. Thank you for sharing this! Jus Delima is also good for ladies, especially '' V '' , I am so going to get this!

    ReplyDelete
  6. Delima memang bagus diamalkan. Nad amalkan dan tengok perbezaan. Nanti glow natural tau. Kalau fav delima, seronok sedut Lameeys Colla-genic ni. Haha.

    ReplyDelete
  7. Dr buah delima.. wah menarik. Mmg suka rs buah ni.. rs msm2 manis

    ReplyDelete
  8. kalau perisa ni confirm best. bertambah cantik dalaman dan luaran. boleh try usha nanti

    ReplyDelete
  9. Wahhh ada produk kecantikan khas untuk wanita sekarang ni... Kena cantik dalaman dan baru terserlah kat luaran... Jenama yang berkualiti juga ni...

    ReplyDelete
  10. nampak flawless kulit Nad.. cantik.. nk kne try nie

    ReplyDelete
  11. cantiknya packaging dia! menawan untuk wanita

    ReplyDelete
  12. Rasa buah delima mesti sedap nih, nak cubalah nanti kasi flawless hehehe

    ReplyDelete
  13. Dekima mmg bagus, Teri gat dulu ngndung kan Dhia, kerap makan buah Delima hehe

    ReplyDelete
  14. dah cuba juga colla-genic ni.. sedap rasa dia..

    ReplyDelete
  15. Lama dh tak makan collagen. Dulu rajin. Yang ni breastfeeding blh consume tak?

    ReplyDelete
  16. Patut makin cantik kulit nad. Senang pula tu nk consume.

    ReplyDelete
  17. Delima memang elok untuk kulit...pakaging dia tu senang nak consume

    ReplyDelete
  18. Wah bagus jus delima ni, boleh membantu menjada kesihatan kulit dan badan.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS