hai assalammualaikum

JACK ‘n JILL Potato Chips Keluarkan Perisa Asam Pedas Ikan - Salah satu jenama makanan ringan kegemaran Malaysia JACK ‘n JILL Potato Chips melancarkan rasa edisi terhad baru yang diilhamkan oleh masakan tempatan Malaysia yang benar-benar tidak dijangka tetapi menarik - Asam Pedas Ikan. Hidangan gurih dengan rasa pedas dan masamnya terasa di setiap orang Malaysia, dan rasa zesty yang sama pasti akan menjadi kegemaran dengan rasa JACK ‘n JILL Potato Chips yang baru.

Pelancaran rasa baru adalah sebahagian daripada kempen JACK ‘n JILL Potato Chips, Waaajah Baharu, Waaa Asam Pedas Ikan, Waaa Bestnye! Juga kemuncak kempen adalah kemasan baru untuk keseluruhan rangkaian Potato Chips JACK ‘n JILL, yang akan memperlihatkan reka bentuk yang lebih moden, bersih dan bertenaga yang memfokuskan pada citarasa.


JACK ‘n JILL Potato Chips Keluarkan Perisa Asam Pedas Ikan

Ini adalah rasa tempatan Malaysia kedua yang dilancarkan oleh JACK ‘n JILL Potato Chips. Rasa tempatan pertama - Sambal Udang - diturunkan pada tahun 2020 sebagai sebahagian daripada kempen ‘Temanmu Selalu’ untuk meraikan hubungan JACK ‘n JILL Potato Chips dengan rakyat Malaysia sejak tahun 1984, yang menawarkan rasa yang enak dan rasa hebat dengan setiap gigitan. Untuk ‘teman’ rakyat Malaysia dalam pengembaraan makanan ringan mereka, JACK ‘n JILL Potato Chips terus dilancarkan dengan pelancaran Asam Pedas Ikan dengan rasa tajam yang biasa dan rasa hebat dengan setiap gigitan.

Berpegang teguh pada komitmennya untuk ramuan berkualiti, JACK ‘n JILL Potato Chips Asam Pedas Ikan terbuat dari kentang semula jadi segar yang dihiris sempurna dalam bentuk V-Cut untuk tekstur yang lebih segar, dan rasa yang diilhamkan oleh hidangan tradisional Asam Pedas Ikan. Ini kemudian digoreng hingga garing terbaik untuk memberikan sepakan pedas yang lezat dengan sedikit ikan yang sedap - seperti Asam Pedas Ikan!

“Setelah berjaya melancarkan rasa Sambal Udang tahun lalu, kami sangat senang untuk meneruskan perjalanan rasa tempatan ini dengan JACK‘ n JILL Potato Chips Asam Pedas Ikan rasa. Kami berharap rasa baru ini akan terus menjadi makanan ringan 'Temanmu Selalu' kepada peminat kami di Malaysia yang akan mendapati bahawa ia adalah Waaa Bestnye! Pembungkusan baru juga merupakan perubahan yang menyegarkan dengan pandangan modennya untuk memperlihatkan profil rasa dengan lebih jelas, ”kata Maria Sarah Albert, Pengurus Besar URC Snack Foods Malaysia.


 Untuk memperingati pelancaran JACK ‘n JILL Potato Chips Asam Pedas Ikan dan reka bentuk pembungkusan baru, JACK‘ n JILL mengajak peminat untuk menikmati semangkuk Asam Pedas Ikan di warung yang berpartisipasi di seluruh negara. Pada 13 November 2021, bawakan bukti pembelian JACK ‘n JILL Potato Chips Asam Pedas Ikan (bertarikh antara 15 Okt 2021 hingga 13 Nov 2021) untuk menebus set makanan segera yang terdiri daripada hidangan Asam Pedas Ikan dengan nasi.

Inisiatif ini bukan hanya untuk mengingatkan pengguna untuk menyokong citarasa tempatan tetapi juga gerai tempatan, terutama pada musim penutupan berpanjangan ini. Maklumat lebih lanjut boleh didapati di laman Facebook jenama @jnjpotatochips.



JACK ‘n JILL Potato Chips juga gembira dapat meneruskan kerjasama dengan penyanyi-penulis lagu dan juara Anugerah Juara Lagu Naim Daniel untuk tahun kedua, yang akan menjadi juara pelancaran baru. "Saya sangat gembira apabila melihat jenama kerepek kentang kegemaran saya kini hadir dalam penampilan hebat. Reka bentuknya unik; profil rasa sangat menonjol. Ini membuat saya mahu makan sekarang! Saya juga menyukai rasa Asam Pedas Ikan yang baru, kegemaran tempatan! Sangat memuaskan mengunyahnya - Waaa Bestnye! "

Perisa JACK ‘n JILL Potato Chips Asam Pedas Ikan kini boleh didapati di kedai-kedai di seluruh negara. Untuk maklumat lebih lanjut, ikuti 
SHARE 6 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2