hai assalammualaikum

Nikmati Marrybrown Tom Yam Chicken Baharu Hanya Di Marrybrown - Sawadikap!!, kap kup kap! Selamat datang di perjalanan Around the World seterusnya dengan Marrybrown, kini tiba di Land of Smiles, Thailand! 

Kali ini, sempena ulang tahun mereka yang ke-40, Marrybrown  rangkaian makanan segera Halal terbesar, memperkenalkan hidangan ' sesuatu yang berbeza '. 

Nikmati Marrybrown Tom Yam Chicken Baharu Hanya Di Marrybrown

Sebelum ini Marrybrown bawa kita ke 'seluruh dunia' dengan memperkenalkan hidangan  dari Korea dan Itali pada awal tahun, dan pada tahun ini, Marrybrown membawa makanan lazat ke Thailand dengan hidangan Tom Yam yang pasti disukai oleh semua!

Thailand merupakan salah satu destinasi paling digemari  kerana budaya yang mesra dan makanan yang sedap. Tak tau bila sempadan Thailand akan dibuka, Marrybrown telah siap sedia menyiapkan menu untuk pengembaraan anda seterusnya dan alami kegembiraan yang telah lama hilang dengan makanan baru YAM-MY iaitu Marrybrown Tom Yam Chicken.

“Tidak kira muda atau tua, Thailand adalah syurga untuk menemui masakan lazat dan makanan jalanan, untuk menyelami budaya berwarna-warni dan membeli-belah sepuas-puasnya. Kami berharap dapat mewujudkan perasaan gembira sebagaimana kita travel ke Thailand sebelum pre pandemic dengan memasukkan rasa Tom Yam ke dalam menu baru yang diilhamkan oleh kami, ”kata Dato’ Joshua Liew, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown.

Nad sendiri dah rasa menu baru Marrybrown Tom Yam Chicken ni, sedap weii!, Bagi yang suka makan pedas, hah memang ngam la menu ni. Tom Yam Chicken yang dilapisi dengan gabungan rasa pedas dan masam.

Ni la antara menu yang ada.



Kalau korang pesan ayam Tom Yam Chicken 5 ketul a la carte, akan disajikan dengan bekas besar dengan harga bermula RM31.50.


Ni Marrybrown Chicken untuk kurang dari 5 ketul. 

Harga:
● Tom Yam Chicken 
○ à  la  carte  (comes  in  bucket  when  order  5pcs  or more)
■ Tom Yam Chicken 2-pc – price from RM12.70
■ Tom Yam Chicken 5-pc – price from RM31.50
■ Tom Yam Chicken 9-pc - price from RM55.80

○ Combo
■ Tom  Yam  2-pc  Chicken  Combo  -  price  from RM17.90
■ Tom  Yam  3-pc  Chicken  Combo  -  price  from RM21.90



Selain itu ada juga Tom Yam Chicken Burger bersama dengan air. Tom Yam Chicken Burger Combo dari harga RM 14.90, disertakan dengan kentang goreng dan Nestlé Pink Lemonade, disediakan secara eksklusif di Marrybrown.

Harga:

●Tom Yam Chicken Burger

○ Single - price from RM7.90

○  Tom  Yam  Chicken  Burger  Combo  -  price  from RM14.90



Bagi yang nak makan beramai-ramai dengan orang tersayang, boleh dapatkan Tom Yam Big Box dilengkapi dengan Tom Yam Chicken, Tom Yam Chicken Burger, enam keping Tom Yam Chicken Nuggets dan semestinya kentang goreng dan penghilang dahaga Nestlé Pink Lemonade berharga dari RM 25.80




Kentang goreng ada yang asli ada yang perisa Tomyam. Kalau tidak cukup rasa pedas dan masam,korang boleh pilih Tom Yam Fries pada mana-mana kombo dari hanya RM 1.00 atau menikmatinya sendiri daripada RM 5.00!




Bubur dia paling nad suka. Bubur Marrybrown memang sedap. Lagi-lagi bubur menu baru Tom Yam ni. Sedap betul. 

● Tom Yam Porridge 

○ Single - price from RM7.80

○ Tom Yam Porridge Combo - price from RM16.50



Air Nestle Pink Lemonade. 


● Tom Yam Chicken Nuggets 

○ 6-pc - price from RM9.50

○ 12-pc - price from RM17.00


● Promotion: Buy 6-pc Tom Yam Chicken Free 6-pc Tom Yam Chicken Nuggets - price from RM37.80


"Perjalanan kami dengan peminat Memang Terbaik kami berjaya tetapi kejayaan ini tidak akan mungkin tanpa sokongan mereka. Makanan inovatif kami telah menemani peminat kami selama lebih dari setahun untuk tinggal di rumah dengan selamat, dan mereka dapat mengharapkan lebih banyak kejutan ketika kami berangkat ke destinasi kami yang seterusnya! " simpulkan Dato 'Joshua.

Marrybrown kini melayani berjuta-juta pelanggan di lebih daripada 500 restoran di 16 negara dengan objektif untuk memberikan standard kualiti, perkhidmatan, kebersihan dan nilai tertinggi untuk pengalaman makan yang sempurna.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Marrybrown, perkhidmatan Makan, promosi dan penghantaran makanan di Seluruh Dunia, sila lawati:

SHARE 1 comment

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2