hai assalammualaikum

Dulu Kerja Makan Gaji, Kini Buat RM9 Juta Sebulan Jual Produk Orang Lain - Kalau dulu-dulu, berniaga kena buka kedai atau buat jualan langsung jumpa orang sana sini berjemur bawah matahari bagi flyers dan bisnes kad. Tu pun belum tentu orang nak tengok flyers yang kita bagi.

Tapi kini zaman dah berubah, banyak perniagaan telah beralih ke atas talian (online) melalui social media dan website. Perubahan ini juga telah membuka peluang kepada ramai orang untuk menceburi perniagaan sebab banyak syarikat sekarang ni menawarkan peluang perniagaan bersama mereka tanpa perlu keluarkan modal dan tanpa perlu pegang stok produk. Lagi-lagi Zaman social media ketika ni membuka banyak peluang kepada kita nak jana pendapatan tambahan.

Nad nak share satu story yang boleh dijadikan sebagai sumber inspirasi kepada korang yang nak cari cara tambah pendapatan. Yang menariknya, kisah ni berkaitan seseorang yang berjaya buat jualan RM9 juta sebulan hanya dengan jual produk orang lain je tau.

Buat RM9 Juta Sebulan Hanya Jual Produk Orang Lain


Siapa sangka, seorang bekas Pengurus Audit yang selesa makan gaji selama 22 tahun ini boleh buat jualan RM9 juta sebulan dengan hanya menjual produk orang lain. 



Pencapaian mereka yang dah sertai Eskayvie Nexus

Kejayaan ini dibuat tanpa modal dan tak perlu jadi founder produk pun. Tak perlu simpan stok, tak perlu ada kedai untuk simpan stok, tak perlu hantar barang sebab semuanya HQ yang uruskan serta tiada kos overhead sebab tak perlu ada pekerja.



Puan Shabaneeny Mahmud, 43 tahun mula berhenti kerja 4 tahun lalu walaupun selesa dengan makan gaji sebab inginkan kebebasan masa demi anak-anak yang sedang membesar. 

Ibu 5 orang anak ini telah sertai Eskayvie sebab ada banyak kelebihan yang disediakan. Beliau juga telah mencapai kebebasan masa dan kebebasan kewangan yang diimpikan. Kini beliau boleh lihat anak-anak membesar depan mata dan memberikan pendidikan yang terbaik untuk mereka.



Untuk pengetahuan korang, Eskayvie ada platform lengkap bagi membantu usahawan yang tiada pengalaman berniaga. 

Latihan pemasaran dan jualan yang sangat komprehensif ada disediakan untuk bantu semua usahawan secara langkah demi langkah daripada mula sertai Eskayvie Nexus sampailah berjaya capai pendapatan impian bermula daripada 4 angka, 5 angka dan 6 angka sebulan.

Banyak impian Puan Shabaneeny Mahmud yang sudah tercapai selepas Bersama Eskayvie. Kelebihan sistem Eskayvie Nexus yang telus memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward yang sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka. 



Semuanya hanya di hujung jari. Ada telefon pintar atau laptop. Ada data internet, bisnes boleh berjalan lancar di mana saja korang berada. 

Nad sangat sarankan mereka yang sedang tercari-cari peluang untuk sertai Eskayvie Nexus ini dan boleh dapat pendapatan sehingga 6 angka macam Puan Shabaneeny Mahmud.

Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.


Produk Berkualiti Dari Eskayvie Diformulasikan Oleh Doktor Perubatan




Beliau juga sangat yakin dengan produk berkualiti Eskayvie kerana ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna

Ini termasuklah produk inovasi terkini daripada Cendawan Susu Harimau iaitu Eskayvie Diffenz yang telah terjual lebih 500,000 botol. Kajian mendapati Cendawan Susu Harimau ini sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru. 

Korang yang ada sistem imun yang lemah dan masalah terhadap kesihatan paru-paru sangat sesuai untuk ambil Diffenz ni. Di musim pandemik ini, kita sendiri tahu bahawa sistem imun dan kesihatan paru-paru sangat perlu ditingkatkan agar tidak mudah dijangkiti virus yang boleh membawa maut ini.

Nad ada kongsikan info mengenai Cendawan Susu Harimau yang ada dalam Eskayvie Diffenz ni. Korang boleh baca lebih lanjut berkaitan khasiat-khasiat yang ada dalam Eskayvie Diffenz.




KELEBIHAN SEBAGAI USAHAWAN ESKAYVIE NEXUS
1. Tiada Modal
2. Yuran Pengaktifan Rendah
3. Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus
4. Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie
5. PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang
6. Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist
7. Insentif kereta, rumah & royalti
8. Sistem yang telus dan adil



Cara Untuk Sertai Eskayvie

Bagi yang berminat untuk sertai Eskayvie korang boleh layari laman web www.eskayvienexus.my untuk dapatkan lebih lanjut.

“Kita Ikhtiar untuk kesihatan diri dan bantu ekonomi keluarga,”
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2