hai assalammualaikum

Leede Shakolat 2 in 1, Minuman Mengenyangkan Dan Bantu Kawal Nafsu Makan - Orang nampak nad kat gambar je kurus, tapi ada bahagian-bahagian badan ni dah naik tau. Anak-anak pun dah mula tegur lagi-lagi bahagian perut buncit. Hahaha. Semenjak dua menjak ni memang nad rasa nak makan je. Perut asyik lapar je. Makan pulak bukan dalam kuantiti yangs ikit tapi banyak.

Bila dah naik badan, hah mula la gelabah. Jadi, kita pun nak kawal makan ni, kita cuba Leedee Shakolat ni. Ni pun sebab kawan yang cadangkan, suruh cuba shakolat ni. Nama pun dah shakolat, mestila minuman coklat, tapi bukan coklat kosong, ada bahan lain yang sangat bagus untu mengenyangkan perut kita dan bantu kawal nafsu makanan. Bila kita makan benda yang mengenyangkan ni, takdala kita nak makan sahaja kan.



Leede Shakolat 2 in 1, Minuman Mengenyangkan Dan Bantu Kawal Nafsu Makan


Shakolat, coklat berkrim dan tambahan makanan yang berperisa lazat yang mengenyangkan dan mudah disediakan. Shakolat ini adalah produk keluaran Leedee yang ketiga. Selain Shakolat ada Leede Pineapple dan Leedeetox Peach. ketiga-tiga jenis ni ada kelebihan sendiri.



Perbezaan ketiga-tiga produk Leede ialah 
1) Leedee Pineapple membantu menurunkan berat badan. 
2) Leedeetox Peach bantu membuang toksin dalam badan
3) Leedee Shakolat sebagai Meal replacement & craving control. Membantu buat rasa kenyang.

Korang boleh je ambil ketiga-tiga Leedee ni dalam satu masa. Ada cara minum dia. Pada waktu pagi, sebelum sarapan atau sebagai gantian sarapan, ambil 1 sachet Shakolat. Selepas 30 minit, ambil 1 sachet Leedee Pineapple dan malam sebelum tidur, ambil pula 1 sachet Leedee Peach. 



Nad ambil sekarang ialah produk ketiga Leedee iaitu Leedee Shakolat. Tengok bekas pun menarik, sebab tu rasa nak cuba. Mana yang nak diet, nak cari makanan yang mengenyangkan, boleh ambil Leedee Shakolat ni.



Bahan dalam Leedee Shakolat ialah 
1) Coklat - mengawal metabolisme
2) Ekstrak manga Afrika - membakar lemak
3) Ekstrak Apple fiber - membantu mengenyangkan
4) Oat halus - mengawal gula dalam darah
5) Ekstrak chia seed - dipenuhi antioksidan
6) Ekstrak garnicia cambogia - mengawal selera makan
7) Ekstrak senna - meningkatkan imunisasi
8) L-carnatain - membantu lemak badan bertukar menjadi tenaga



Bahan-bahan yang digunakan hanya bahan semulajadi dan jangan risau ia selamat diambil. Boleh tengok gambar ni adalah Lab Test Leedee Shakolat.

Banyak kelebihan Leedee Shakolat ni, antaranya:
1) Mengenyangkan - Korang akan rasa kenyang dan tak cepat lapar
2) Dijadikan sebagai pegganti sarapan - Kalau tak sempat sarapan atau malas nak sarapn, tapi taknak biar perut kosong boleh minum Leedee Shakolat dan sebagai pengganti sarapan.
3) Mengawal nafsu makan - Bila dah kenyang takdala nak makan sahaja kan. Makan pun dalam kuantiti yang sedikit. 
4) Mengawal craving gula dan karbohidrat
5) Bertenaga 
6) Meningkatkan metabolisme

Setiap minuman suplement yang kita nak ambil, terutama sekali untuk kurus atau dapatkan bentuk badan menarik, pasti ada pantang larang dia. Kalau tak, tak dapatla bentuk badan idaman. 

Pantang larang
- Pastikan air masak cukup sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
- Elakkan minuman berkafein
- Tidur yang cukup
- Makan kerap tapi dalam kuantiti yang sedikit



Dalam setiap kotak ada 10 sachet, jadi boleh tahan selama 10 hari.

Cara Pengambilan
Cara pengambilan Leedee Shakolat senang sahaja, tuangkan satu sachet shokolat ke dalam 150ml air sejuk atau air suam dan kacau sebati. Ya, shakolat boleh diminum sama ada sejuk atau panas. Ambil sehari 1 sachet sahaja.




P/S: Sila dapatkan nasihat doktor sebelum menggunakan produk ini jika korang ambil ubat atau mempunyai rawatan perubatan. 

Siapa yang sesuai ambil Leedee Shakolat ni?
Leedee sesuai untuk lelaki dan perempuan berusia dari 15 tahun dan ke atas yang mempunyai tubuh badan yang sihat tanpa sebarang penyakit kronik. Bagi ibu mengandung, pesakit darah tinggi, sakit jantung atau buah pinggang pun tidak sesuai untuk mengambil Leedee Shakolat.

Pastikan simpan Leedee Shakolat di tempat sejuk, bersih dan kering. 



Rasa Leedee Shakolat ni sedap sangat tau. Walaupun rasa coklat tapi takda manis sangat. Dia macam light-light je. 

Nad minum Leedee Shakolat ni memang kenyang waktu pagi tu sampai masa tengahari. Nad ambil sebelum sarapan sebab kadang-kadang tak sempat sarapan, jadi nad ambil minuman Leedee Shakolat ni. 

Kalau nak dapatkan bentuk badan yang menarik, yang nak kuruskan badan, boleh cuba produk Leedee Shakolat ni. Tapi perlu bersenam dan jaga pemakanan juga kalau nak cepat turun berat badan. Leedee Shakolat sangat bantu untuk kawal selera makan, dan senang untuk diet, jadi boleh kurangkan makanan berminyak dan manis.

Bagus sangat tau kalau amalkan Leede Shakolat ni. Ni antara testimoni yang dah ambil Leedee Shakolat.








Harga Leedee Shakolat

Harga tetap :
RM 69 SM, 
RM 75 SS

*PROMO LEEDEE SHAKOLAT *

๐Ÿซ *1 LEEDEE SHAKOLAT*

RM 59 SM, RM 65 SS

๐Ÿซ ๐Ÿซ  *2 LEEDEE SHAKOLAT*

RM 118 SM, RM 130 SS

๐Ÿซ๐Ÿซ๐Ÿซ *3 LEEDEE SHAKOLAT*

RM 177 SM, RM 195 SS 

Semua harga ni tidak termasuk postage.



Kalau korang nak Leedee Shakolat ni,boleh contact
Nadd Empire Sdn Bhd : 017 676 7270
Encik Syafiq : 017 679 0191

Kalau korang nak tau lebih lanjut lagi berkenaan Leedee boleh layari
Websitehttps://www.leedee.my/
Facebook: https://www.facebook.com/leedeeonlinehq
Instagramhttps://www.instagram.com/leedee.hq
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Nampak Shakolat tu pun menarik juga. Banyak juga perisa boleh pilih kan....makin kita meningkat umur nak kena kawal pemakanan supaya tak memberi mudarat kemudian hari.

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing these products that good on weight management, moreover I'm interested with the Chocolate flavour,gonna check out more. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  3. menarik ni boleh jaga kesihatan dan pada ms yg sama utk.kurus. perisa coklat ni nampak sedap

    ReplyDelete
  4. lemah pulak baca bila kena pantang kaffein, hat tu booster setiap pagi, haha anyway perisa coklat mesti sedappppp

    ReplyDelete
  5. Wah! Ini memang menarik ni. Baca nama produk pun dah tertarik gitu. Mula-mula tu ingat lidi apa lah tadi. Seriously, memang catchy. Nak cuba la nanti, yang penting boleh kuyussss dengan cara yang sihat kan.

    ReplyDelete
  6. Nampak bagus produk ni yang membantu untuk mengawal nafsu makan...rasa macam nak cuba..

    ReplyDelete
  7. Bagus amalkan minuman ni, sometimes takde masa nak makan boleh minum ni untuk meal replacement.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS