hai assalammualaikum

Download Aplikasi Marrybrown Sekarang! Banyak Tawaran Menarik Korang Boleh Dapat - Sana sini nad tengok ramai yang dah download aplikasi Marrybrown, sebab diaorang taknak lepaskan peluang untuk dapatkan tawaran yang menarik dalam aplikasi tu. Nad sendiri dah download aplikasi Marrybrown, memang jimat banyak bila nak nak makan dekat Marrybrown. 

Pengguna yang bijak, mesti akan pilih yang murah, dan berjimat cermat, apabila nak membeli, macam Nad la.. Hahaha. Siapa yang tak download lagi aplikasi Marrybrown, download cepat sekarang! Dapat beli makanan Marrybrown dengan harga murah menggunakan aplikasi Marrybrown. Siap dapat percuma 1 ketul ayam goreng bila jadi new member. 



Download Aplikasi Marrybrown Sekarang! Banyak Tawaran Menarik Korang Boleh Dapat


Pergh!! Tawaran 40% masih ada lagi korang!! Masa ni la boleh redeem, makan berbuka puasa sebelum raya. Banyak untung.. Hehehe.. Jimat banyak, memang berbaloi. 

Ada tawaran makanan harga bermula RM2.90. Sebelum ni viral tawaran RM1, tapi dah habis, tawaran lain pulak dia bagi. Okla tu kan. 

Tengokla nad redeem apa? 


Nad redeem Tower Burger Combo, Hotouch Burger Combo dan Kiddy Meals Chicken Burger.  Semua ni baru RM33.89. Marrybrown Crispy Chicken tu dapat percuma tau. 

Cara Download Aplikasi Marrybrown

1) Korang boleh download aplikasi Marrybrown di android dan apple store secara percuma. Klik link ini https://mbapp.marrybrown.com/ . Tak semua outlet Marrybrown yang guna aplikasi ni, boleh tengok dekat aplikasi outlet mana yang ada.
2) Lepas download, teruskan dengan isi nombor telefon korang, lagi senang.
3) Kemudian, isi kod negara dan nombor telefon
4) Kod verification akan dihantar dna korang boleh isi
5) Lepas tu isi la nama, pasword, jantina dan lain-lain
6) Klik submit, siap


Ni la rupa homepage dalam aplikasi Marrybrown. Senang dan mudah. 

Macam mana nak redeem? 


1. Pada halaman utama, klik pada 'deals' dan pilih 'deals' mana yang korang nak.


2. Tertera pelbagai deals yang ada yang korang boleh pilih. 


3. Sebaik sahaja korang klik pada 'deals' yang dipilih, akan ada penerangan lanjut mengenai tawaran yang dipilih. Contoh macam nad nak Hotouch Burger Combo ni. Hah, tu dia terangkan apa dalam burger dan apa korang akan dapat. 




4. Tekan ‘redeem’


5. Lihat 'deals' yang korang dah tekan redeem tu dekat  'My Rewards'
6. Pergi ke outlet Marrybrown yang menggunakan aplikasi ini, dan pergi ke kaunter, bagitahu korang nak redeem.



7. Tekan 'My Rewards' , tekan 'deals' yang dipilih dan scan kod QR di cawangan Marrybrown yang mengambil bahagian untuk menebus makanan anda

Mudah dah senang. 


Sampai Marrybrown je terus redeem, terus dapat makanan. Dahla jimat banyak. Lagi satu, kurang sentuhan, bila membuat pesanan melalui aplikasi Marrybrown. Lebih selamat. Takyah tunggu lama-lama.




Untuk yang pertama kali download, korang akan dapat ayam goreng percuma. Semuanya ada di Myrewards. 



Untuk yang nak delivery, atau pick up pun ada tau. Korang boleh ke 'Menu' lepastu pilihla sama ada nak delivery atau pick up. Delivery ada GrabFood, Food Panda dan Shopee Food. Untuk Pick up korang order, kemudian pergi ke outlet Marrybrown dan ambil makanan korang. ada juga pilihan sama ada nak dine in atau pick up bawak balik.

Bestnya lagi bila guna aplikasi Marrybrown ni akan dapat 'points'. 1 points sama dengan RM1. Nanti dah cukup points, boleh la tebus lagi makanan yang korang suka dekat bahagian ' Point Redemption'



Banyak lagi best dalam aplikasi Marrybrown ni tau. Hah, apa tunggu lagi, download aplikasi Marrybrown sekarang!

Nak tau lebih lanjut, boleh layari
Aplikasi MB: https://mbapp.marrybrown.com/
Cawangan terpilih: https://mbapp.marrybrown.com/participating-outlets/
SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2