hai assalammualaikum

Tasneem Marketplace Platform Bantu Suri Rumah Jana Pendapatan - Jenama Tasneem sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobird memang dikenali sebagai produk yang menjual barangan bayi. Nad sendiri menggunakan salah satu produk Tasneem seperti balm baby masa anak-anak nad kecil. Baru-baru ni nad dapat tau Tasneem Business Legacy bekerjasama dengan beberapa jenama besar di dalam satu platform baru di namakan Tasneem Marketplace di mana platform ini dapat membantu suri rumah menjana pendapatan.

Antara jenama yang bekerjasama dengan Tasneem dalam Tasneem Markeplace ialah Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman ( PDI) dan Eyyoo. Usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.


Tasneem Marketplace Platform Bantu Suri Rumah Jana Pendapatan 


Zaman sekarang, kos sara hidup yang meningkat ini memang bagus kita buat bisnes tidak kisah la secara sampingan atau sepenuh masa. Lagi-lagi kalau menjual produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung dan berpantang dan seisi keluarga ni mestilah permintaan lebih tinggi dan produk itu memang sudah dikenali dan mudah dijual. 

Dengan adanya Tasneem Marketplace, semua orang boleh berbisnes terutama sekali suri rumah. Tasneem Marketplace merupakan sebuah platform yang mengumpulkan produk-produk di bawah niche keluarga, kanak-kanak dan bayi. 



Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP untuk mendaftar sebagai reseller TMP secara percuma. 

Masa ni la suri rumah perlu bijak mengambil peluang yang ada dengan membuat bisnes tanpa perlu mengeluarkan modal. Hanya perlu beri komitmen dan kerajinan, serta kena denagn caranya pastinya akan meraih pendapatan yang banyak.

Selain itu, Tasneem Marketplace juga akan memberi ganjaran kepada mereka yang komitmen dalam penjualan.



Pihak TMP meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022.

Kelebihan TMP Reselller
- Daftar Percuma
- Modal tidak perlu dikeluarkan
- HQ uruskan semua postage
- Pelan pemasaran yang membantu untuk mendapatkan pendapatan dengan mudah
- Produk berkualiti dan sudah ada pasaran tersendiri
- Reward yang menarik.
- Bonus dibayar di awal 7hb bulan seterusnya
- Ada penyata pendapatan

Kelebihan menjadi ahli TMP Customer
- Daftar Percuma
- Minimum 3% cashback
- Komisen
- Kumpul point
- Postage direct HQ

Jadi kepada suri rumah yang ingin tambah pendapatan dengan cara mudah dan fleksibel, boleh la daftar secara percuma dan nikmati cashback minimum 3% dengan Tasneem Marketplace!

Berminat, boleh daftar di

SESI PREVIEW - LINK TELEGRAM DI DALAM NI
www.tasneemmarketplace.com

Lind direct preview TMP
https://t.me/+WAWjyDQCeT0xMTA1

SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2