Pembukaan Coolblog Flagship Store Di Pavillion KL - Tahniah kepada Coolblog atas pembukaan Collblog Flagship Store Di Pavillion KL. Sejak 2005 penubuhannya, Coolblog merupakan jenama tempatan Malaysia berasaskan Halal kiosk-based pearl milk tea, telah menyediakan pelbagai minuman yang lazat kepada pelangganya. Coolblog meraikan ulang tahun yang ke-18 dengan pembukaan Coolblog Flagship Store Di Pavillion KL. Ini juga  menunjukkan peristiwa penting dalam perjalanan pengembangan syarikat dan inovasi produk tanpa henti. 

Teruja nad bila dapat turut serta memeriahkan acara pembukaan ni. Konsep kedai dengan warna pink, memang buat orang suka untuk datang. Kalau korang pergi ke Pavillion KL, bolehlah singgah ke Coolblog di tingkat 5 terletak di Lot C5.06, berdekatan dengan Dadi Cinema


Pembukaan Coolblog Flagship Store Di Pavillion KL


Coolblog menyajikan beberapa pencuci mulut dan minuman dengan rasa terbaik, berkualiti tinggi dan berpatutan. Itulah sebabnya Coolblog komited untuk menyediakan pengalaman pelanggan yang tiada tandingan melalui perkhidmatan, produk, nilai & ketersediaan mereka. Selain itu, Coolblog mencipta pelbagai perisa dan sentiasa berinovasi supaya dapat memenuhi pilihan citarasa yang berbeza pelanggan kami.

Perasmian Coolblog Flagship Store Di Pavillion KL

COOLBLOG FLAGSHIP STORE DI PAVILLION KL

Coolblog Flagship Store di Pavillion KL telah dirasmikan oleh Tunku Ali Redhauddin, Chairman of Coolblog Malaysia and Ms Sue Li Lew, CEO of Coolblog Malaysia.

Coolblog menjadikannya semudah dan boleh diakses sebaik mungkin untuk pemegang francais memiliki dan mengendalikan perniagaan mereka sendiri dan mewujudkan persekitaran untuk pekerja membina dan mengembangkan kerjaya mereka.

COOLBLOG FLAGSHIP STORE DI PAVILLION KL

Coolblog bakal membuka 20 lagi kedai baharu menjelang akhir 2023.

Minuman Creme Brulee Cheese Milk Tea

COOLBLOG FLAGSHIP STORE DI PAVILLION KL

Sempena pembukaan Coolblog Flagship Store ini, Coolblog melancarkan semula minuman Creme Brulee Cheese Milk Tea. Minuman campuran teh susu kaya dengan sirap gula perang premium, mutiara hitam dan mousse keju karamel. Minuman ini hanya ada di Coolblog Pavillion KL. 

COOLBLOG FLAGSHIP STORE DI PAVILLION KL

Kedai utama ini juga akan menampilkan menu eksklusif yang menawarkan pilihan minuman panas dan wafel premium yang berharga RM4.90. Timeless classics like Chocolate Ice Blended, Honeydew Smoothies and Strawberry Cheese Smoothies tetap menjadi kegemaran pelanggan.

Coolblog di Pavilion KL dibuka setiap hari dari 10.00 pagi hingga 10.00 malam, terletak di tingkat 5, Lot C5.06.

Promosi Beli 1 Percuma 1 

COOLBLOG FLAGSHIP STORE DI PAVILLION KL

Coolblog juga menawarkan promosi pembukaan 'Beli 1 Percuma 1' pada masa terhad untuk pelanggan; Promosi ini bermula 2 Oktober 2023, sehingga 4 Oktober 2023.

Untuk maklumat lanjut tentang kemas kini atau promosi terkininya, sila layari laman web rasmi Coolblog di 
Website : www.coolblog.com.my
SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2