hah..peace no war..huhuhu...korg nmpak tak ape yg aq nmpk..bju tu la..ala..bju kitaorg pkai tu..hehe..bju malaysia..chantik tak..cun tak..amcm gaya aq..hehe..
diambil scr candid..ok tak..=)

nak dijadikan cerita..mcm ne aq bli bju ni..ms tu dpt massage daripada cik bitah..kate nad nak pergi padang besar tak..aq ape lg nak la..sebb motif aq nak cari seluar slack untuk pergi ke kels..dh smpai pdg besr ..turunla pergi ke kedai..aq tgk kwn2 aq..cik ezi..cik bitah..cik pizah ngn cik pah..duk sibuk belek2 bju jersey..aq pun follow jele..smpai satu kedai..msukla..tgk diaorg cube bju jersey ni..aq pun ikut2 tgk la..ahha..pe lg berkenan di hati sebb wrne "BIRU"..haha..so bli la kami semua..seluar aq pun aq bli la..

then esoknyer kitaorg rncg pkai bju ni  time nak jogging kat tracknahh..sedondon..team malaysia dh sampaii..kuikukuii..pe lg berjogging smbil bergambar...bju kami..tadaaa..
:
:
:
:
:
:
:
V
            
  
peace....pent jogging..
      
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours


  1. HALO



    Apakah Anda seorang pebisnis / wanita atau pegawai pemerintah dan Anda ingin mandiri secara finansial dan menumbuhkan bisnis Anda ini adalah kesempatan Anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman baik jangka panjang maupun jangka pendek, proses kami sangat sederhana dan mudah semua orang dapat mengajukan permohonan , Anda tidak harus terus menjadi tanggung jawab keuangan kepada siapa pun, hari ini Anda dapat memutuskan untuk memiliki kebebasan finansial Anda sendiri dan kehidupan yang lebih baik untuk diri dan keluarga Anda, kami sangat bersedia memberi Anda pinjaman pilihan Anda, berapapun jumlah yang Anda butuhkan, kami akan menyediakannya untuk Anda. Jangan hanya duduk di sana menyaksikan orang lain membuat kemajuan finansial, jika Anda ingin pinjaman ditambahkan ke modal Anda atau memulai bisnis Anda sendiri, ini adalah kesempatan Anda untuk menghubungi kami hari ini



    Perusahaan: CREDIT FINANCIAL GROUP
    E-mail: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    Whatsapp : +447480724786
    BBM INVITES: {DDA46523}

    ReplyDelete