Hai assalammualaikum

morning2 glory..huhuhu..skrg jam menunjukkn pukul 2.44 pagi..ape miszrockers wat ni..tak tido ke...dah mcm burung hntu..hhahhaha..wat pe lg tulis blog ni la..terasa nak menulis..i'm not burung hantu ok..tp catwoman..hahaha..

hepynyer miszrockers..hari2 setiap mase..setiap jam dok gelak je..hehe..mn tak nyer ade si jejaka yang slalu wat miszrocekrs hepy..untung mizrockers dpt berknln dgn si jejaka ni..jgn terkjut si jejaka adelah seorng mafia..wakakaka..tp miszrockers x tkut pun sebb misrockers pun mafia gak a.k.a kak long kawasan..hahaha..kwasn mn..kwsn umh je..waakkaka...miszrockers ngn si jejaka mafia ni dah lm berknln..so dr kwn oopss terjatuh hati..(leh kutip blik hati tu)..ahahha..bermulalah kish bru ku..kiash lm ditutp..ehhe

alhamdulillah..hidup miszrockers semkin hepy..semkin ceria..smpai pipi dh naik..haha..kalo ketwa je nah bulat pipi..ni gara2 si jejaka mafia tu la..alwys make me hepy..orgnyer x la sehensem mn..tp hatinyer bek..ciri-ciri idaman lelaki yg sukar dicari..dah dpt ni pe lg..amik la..simpan dlm poket miszrockers..x bg org len amik..hahaha..kejm2..ini bukn kejm..tp sayangg..hehhee..si jejaka ni selalu amik bert..sellu wat lawk..kalo miszrockers wat lawak skali..die wat lawak berkali-kali ganda..hahaha...mn x skit perutnyer..biler kuar je tau la die mn nk bwk miszrockers jalan..bg si jejaka mafia ni kalo miszrockers hepy die pun hepy..oowhh thats sweet yoo...hahaa..ingt gans2 x romntik ke...kalah org yg mmg romntik sejk azali..hehehe..walaupun die x hensem..its ok..miszrockers trime seadanya..rupa ngn usia bukn ukuran kan..yg pentig hati..dan miszrockers rase dielah yang terbaik..dh dpt ni xyh la ngada2 nak toleh blkg..move depn je..sush nk dpt laki mcm si jejaka mafia ni lg oo..huhuhu..always work hard for me..hehee...i like..yoo...thnks for everything..

every day..every second..every second..24 hours alwys remmber u...misz you..
thnks for everything..that make me smile...=)

gaya lebih..mafia katakan..hahaha

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. Hahaha.Semoga rumahtangga nad sentiasa bahagia dan kekal hingga ke jannah. Aamiin

    ReplyDelete