assalammualaikum..

Takdir Telah Menentukan - nak berceloteh lagila...hehehe..biasala miszrockers..si mulut murai yang banyk ckp..jadi cerita pun mesti banyak..ehhehhe..korang tau tak..yang jodoh pertemuan..semua ditangan tuhan..jadi korang janganla rasa yang korang ni takkan dimiliki oleh seseorang..alwys think positif..sellu berfikir yang stu hari akn ade org jatuh cinta kat korang..hehe..lagi satu janganlah terlalu memilih..sebb itu akn melmbatkan proses korang untuk dimiliki..hhehe..setiap orang akan ade pasagan masing2..cume cepat atau lambat bergantung kepd kite..

miszrockers banyak lalui pengalamn yang duka dalam percintaan..tapi miszrockers x penh jemu untuk mencr pasgn yang betul2 mampu mnjaga miszrockers.. miszrockers x penh pndg kepda kekayaan atau penmpilan (wlupun kdg2 bebel gak pasl pkaian die..ehhe..) tapi penmpilan seperti kehenseman tu miszrockers pndg tepi..bg miszrockers dia seorang yang simple..biasa2 je..(hensem bg syla tapi bg org lain mayb x..hehe...en FH jgn mrh)..ape yg miszrockers pndg kat dia..dia seorang yang bertanggungjawb..caring..dan sellu ingtkn miszrockers tentang hidup di dunia)..that's why i like him..ehhehe..dia ni bnyak berckp..suka bergurau..pndai amik ati..hahaaa...klo de jodoh..insyallah kami akn distukan.. ^_^

jd kepada kawn2 sume..sbr dlm menunggu keksihmu..
kelak dia akn dtg jua kepadamu...

kepada en mafia..thnks sebb menerima sy seadanyer...



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours