haii assalammualaikum..
dah malam2 gini mata dah ngntuk..trasa bert je..tapi nnt klo dh off lptop msti xnk tdo..jadi update blog dulu la..bru tdo..leh erk...(mstila leh blog miszrockers..ahha)
harini miszrockers duk umh je..mcm biasa aktiviti harian..bngun pagi p mandi..pastu kems umah..n then masak..(masak telur tumis je..dlm petia ais xdok apo)...dan sleps itu duk tv smbil2 melyan karenah ank-anak buah...hahaha...

so macam biasa miszrockers a.k.a makcik kepada si cute a.ka. nasrullah ni sukalah menyakat ank buahnyer sorg ni..haha...perangai si cute ni dh len..yela nak mebesr..dah tunjuk gangsternyer..kalah mkciknyer ni..(xleh2..miszrockers tetp gans..haha)...yela budak dah mkin mmbesar..berubhla perngainyer..cuter die len ngn perngai die..hahaa..dh brp hari si cute ni selsema..seminggu x silap...nasib x demm..klo demm tdo jele jwbnyer..merengek..hilang dah gangster die...tapi selsema ni tidak menghalang die tuk menunjukkan aksi die yang mcm taiko tu..hahhaa....


tgkla muka die...dengan selsemanyer...alkishnyer bile miszrockers tgh menonton televisyen..die pun dtg dan mengelapkan cendolnyer (hingusnyerla)..ke seluar miszrockers..oohh budk ni sgt tidak beradap..pergh rs nak bantai die mcm WWF...hahaha...tapi rs kejm plk..xpe2..relks cooll...aksi miszrockers hnyer mngejr die blik dn mengelpkn hingusnyer itu ke bjunyer...hahaha..pstu tgh relks2 lg..die dtg die lap lg sebb die ckp "td acik diah wat adik (dengan nada pelat)"...ohh tidakkkk...klo x bg die kjar smpai dpt..so nak xnk kne la mengalah...huhh..budk sorg ni..mmg tau..gigit2 jugk kang..errrr..........

video bawah ni menunjukkn si cute ni menjadi superman..hahaha..
tapi sekjp je..sedg si abg mnynyi..tbe muncul stu lembga melonct..haishh..



k baii..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours